Account Manažer/ka

  • Praha
  • Full-time

💙 Liftago je česká přepravní společnost, která působí na trhu od roku 2013. Jsme hrdý partner tisíců firem, které na nás spoléhají v oblasti mobility. Naše síť prověřených řidičů a uživatelsky jednoduchá aplikace zaručují pohodlnou a bezpečnou cestu i rychlého kurýra. Naši klienti oceňují jednoduchost a spolupráci s naším týmem. Díky Liftagu mají firmy dopravu pod kontrolou, šetří si administrativu i náklady a mohou se soustředit na to, co je opravdu důležité.

👋 O ČEM JE TATO ROLE?

Jako člen našeho B2B týmu budeš hrát klíčovou roli v tom, jak Liftago roste a pomáhá dalším firmám. Budeš aktivně navazovat nová partnerství, rozvíjet stávající spolupráce a hledat cesty, jak naše služby posouvat dál. Důležité jsou pro nás dlouhodobé vztahy a řešení, která skutečně dávají smysl.


🚀 CO TĚ ČEKÁ?

  • Obchod a nové příležitosti – Budeš navazovat spolupráci s konkrétními firmami a zároveň hledat na trhu nové segmenty pro Liftago. Součástí tvé práce bude i řešení nestandardních požadavků klientů a hledání cest, jak je proměnit v dlouhodobou spolupráci.
  • Budování vztahů a account management – Postaráš se o to, aby spolupráce dávala smysl dlouhodobě. Čeká tě péče o naši stávající firemní bázi i rozvíjení nových partnerství.
  • Znalost produktu a trhu – Rychle se zorientuješ v tom, jak naše služby fungují, a naučíš se je srozumitelně a efektivně představit. Budeš mít přehled o tom, co nabízí konkurence a co se děje na trhu.
  • Plánování a evidence – Nastavíš si denní a týdenní priority, zaznamenáš si aktivity do CRM (systém pro správu zákazníků), pracuješ s Team Leaderem.
  • Spolupráce napříč firmou – Občas se propojíš s marketingem, produktem nebo zákaznickou podporou, abychom všem klientům doručili top službu.

🤝 KOHO HLEDÁME?

  • Máš 1–2 roky zkušeností s B2B obchodem - od prvního oslovení po správu zákazníků (ideálně v tech nebo službách).
  • Dokážeš sám/sama generovat nové příležitosti a zároveň si poradíš s těmi, které přijdou od klientů.
  • Umíš naslouchat, chápat potřeby firem a hledat řešení, která jim dávají smysl.
  • Nezalekneš se výběrového řízení nebo vyjednávání – umíš argumentovat a obhájit hodnotu naší služby.
  • Jsi ambiciózní a samostatný/á, umíš si organizovat práci a přebírat odpovědnost.
  • Máš přehled v CRM a udržuješ v něm pořádek.
  • Češtinu zvládáš perfektně (psanou i mluvenou), angličtinu zvládneš při komunikaci s mezinárodními klienty.
  • Úvazek: plný.

💙 CO NABÍZÍME?

  • Motivující odměňování bez stropu.
  • Možnost být u růstu firmy, kterou používají statisíce lidí.
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře.
  • Plochou strukturu, kde má každý hlas váhu.
  • Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou.
  • Flexibilní režim – home office i práce z terénu.
  • Kredit na svezení zdarma – ať si náš produkt vyzkoušíš sám/a.

💸 Popisujeme tvé známé? Za úspěšné doporučení dostaneš 5.000 Kč v kreditech na Liftago (kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu).

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.