Account Manažer/ka
💙 Liftago je česká přepravní společnost, která působí na trhu od roku 2013. Jsme hrdý partner tisíců firem, které na nás spoléhají v oblasti mobility. Naše síť prověřených řidičů a uživatelsky jednoduchá aplikace zaručují pohodlnou a bezpečnou cestu i rychlého kurýra. Naši klienti oceňují jednoduchost a spolupráci s naším týmem. Díky Liftagu mají firmy dopravu pod kontrolou, šetří si administrativu i náklady a mohou se soustředit na to, co je opravdu důležité.
👋 O ČEM JE TATO ROLE?
Jako člen našeho B2B týmu budeš hrát klíčovou roli v tom, jak Liftago roste a pomáhá dalším firmám. Budeš aktivně navazovat nová partnerství, rozvíjet stávající spolupráce a hledat cesty, jak naše služby posouvat dál. Důležité jsou pro nás dlouhodobé vztahy a řešení, která skutečně dávají smysl.
🚀 CO TĚ ČEKÁ?
- Obchod a nové příležitosti – Budeš navazovat spolupráci s konkrétními firmami a zároveň hledat na trhu nové segmenty pro Liftago. Součástí tvé práce bude i řešení nestandardních požadavků klientů a hledání cest, jak je proměnit v dlouhodobou spolupráci.
- Budování vztahů a account management – Postaráš se o to, aby spolupráce dávala smysl dlouhodobě. Čeká tě péče o naši stávající firemní bázi i rozvíjení nových partnerství.
- Znalost produktu a trhu – Rychle se zorientuješ v tom, jak naše služby fungují, a naučíš se je srozumitelně a efektivně představit. Budeš mít přehled o tom, co nabízí konkurence a co se děje na trhu.
- Plánování a evidence – Nastavíš si denní a týdenní priority, zaznamenáš si aktivity do CRM (systém pro správu zákazníků), pracuješ s Team Leaderem.
- Spolupráce napříč firmou – Občas se propojíš s marketingem, produktem nebo zákaznickou podporou, abychom všem klientům doručili top službu.
🤝 KOHO HLEDÁME?
- Máš 1–2 roky zkušeností s B2B obchodem - od prvního oslovení po správu zákazníků (ideálně v tech nebo službách).
- Dokážeš sám/sama generovat nové příležitosti a zároveň si poradíš s těmi, které přijdou od klientů.
- Umíš naslouchat, chápat potřeby firem a hledat řešení, která jim dávají smysl.
- Nezalekneš se výběrového řízení nebo vyjednávání – umíš argumentovat a obhájit hodnotu naší služby.
- Jsi ambiciózní a samostatný/á, umíš si organizovat práci a přebírat odpovědnost.
- Máš přehled v CRM a udržuješ v něm pořádek.
- Češtinu zvládáš perfektně (psanou i mluvenou), angličtinu zvládneš při komunikaci s mezinárodními klienty.
- Úvazek: plný.
💙 CO NABÍZÍME?
- Motivující odměňování bez stropu.
- Možnost být u růstu firmy, kterou používají statisíce lidí.
- Skvělý kolektiv nejen na papíře.
- Plochou strukturu, kde má každý hlas váhu.
- Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou.
- Flexibilní režim – home office i práce z terénu.
- Kredit na svezení zdarma – ať si náš produkt vyzkoušíš sám/a.
💸 Popisujeme tvé známé? Za úspěšné doporučení dostaneš 5.000 Kč v kreditech na Liftago (kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu).