Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
🔍 Hledáme komunikativního telefonního & e-mailového support asistenta/asistentku!

🔍 Hledáme komunikativního telefonního & e-mailového support asistenta/asistentku!

  • 180–200 Kč
  • Remote
  • Praha
  • Part-time
  • Aktualizováno 12. 09. 2025

Hledáš flexibilní práci z domova a baví Tě komunikace s lidmi? Přidej se k nám do FakturaOnline!

Hledáme empatickou a spolehlivou posilu, která skvěle ovládá češtinu, rozumí slovensky a nezalekne se komunikace po telefonu ani e-mailem. Pokud Tě baví komunikace s lidmi a nebojíš se řešit různé situace, hledáme právě Tebe.

🚀 FakturaOnline není jen fakturační nástroj – je součástí naší vize zjednodušovat podnikání napříč Evropou.

🌎 Chceme být nepostradatelným partnerem pro každého podnikatele, který hledá jednoduchý a spolehlivý způsob, jak zvládnout fakturaci – a ty můžeš být jejich první pomocnou rukou.


 💼 Co budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy českých a slovenských uživatelů naší aplikace FakturaOnline – e-mailem i po telefonu.

  • Pomáhat s běžnými požadavky: jak vystavit fakturu, kde obnovit předplatné, proč se nespárovala platba atp.

  • V případě potřeby předávat složitější technické dotazy dál našemu vývojovému týmu.

  • Pracovat se systémem na správu uživatelských požadavků.

  • Podílet se na vylepšování našich návodů, FAQ a obsahu.


📝 Jak poznáš, že hledáme právě Tebe?

  • Plynně ovládáš češtinu – slovem i písmem.

  • Rozumíš slovensky (není nutné aktivně mluvit).

  • Tvůj psaný projev je na vysoké úrovni.

  • Jsi velmi komunikativní, empatický/á a trpělivý/á.

  • Máš chuť se učit, nezalekneš se nových věcí a nevadí Ti hledat řešení.

  • Zvládáš práci s počítačem a e-mailem, poradíš si s Wordem i jednoduchou tabulkou v Excelu.


🌟 Výhodou, ne podmínkou:

  • Zkušenost v oblasti komunikace a zákaznické podpory

  • Základní orientace v účetnictví nebo fakturaci (např. co musí obsahovat faktura), stačí ale ochota se pár běžných věcí naučit 😊


🤝 Nabízíme:

Part-time úvazek:  Dlouhodobá spolupráce na cca 40–60 hodin měsíčně s budoucí možností navýšení (forma spolupráce na IČO, případně i DPP).

🏠 Pozici plně remote: Pracuj odkudkoli, kde se cítíš nejlíp a máš klid na práci.

🕒 Flexibilní pracovní dobu: Práci si můžeš rozvrhnout podle sebe.

🍻 Super tým: Máme přátelský kolektiv, který se rád potkává i mimo práci – těšit se můžeš na teambuildingy, grilovačky a další akce.

📚Růst a seberozvoj: Podporujeme růst a vzdělávání našeho týmu. Rádi ti nabídneme možnost naučit se nové věci a růst společně s firmou.

🤖 Milujeme AI: Jestli tě baví umělá inteligence, jsi na správném místě. U nás ji využíváme naplno. 


💰 Odměna:

  • 180–200 Kč za hodinu podle dovedností, s možností růstu odměny při dlouhodobé spolupráci a oboustranné spokojenosti.

  • Bonusy za úspěšně vyřešené případy.


📅 Průběh výběrového řízení:

    1. Pošli nám svůj životopis a pár vět o sobě – kdo jsi a proč tě tato pozice zaujala.

    2. Dostaneš od nás praktický úkol – zodpovědět několik modelových dotazů od uživatelů. 

    3. Pokud vše bude sedět, potkáme se online u krátkého pohovoru.


📩 Jak se přihlásit:

Pošli nám své CV, pár slov o sobě a krátký odstavec o tom, proč tě tato práce zaujala. Budeme rádi, když se nám ozveš!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.