Pracovní nabídky
Obchod
Asistent obchodu
CRM and Operation Intern - začni na částečný úvazek a vypracuj se! 🌱

CRM and Operation Intern - začni na částečný úvazek a vypracuj se! 🌱

  • 0–220 Kč
  • Praha
  • Part-time

Dateio je český fintech světového formátu. Díky našim datům pomáháme zlepšovat jak předním českým, tak i světovým bankám, design a UX jejich internetového a mobilního bankovnictví. Naše data z Tapix.io, která transformují surová transakční data na smysluplné a strukturované informace (obohacené o název obchodníka, logo, kategorii, GPS, URL, CO2 insighty a další), dodáváme do více než 50 globálních bank a fintechů ve více než 80 trzích. Měsíčně obohatíme přes 1,5 miliardy transakcí. 

Mezi naše klienty patří například UniCredit Bank, Raiffeisenbank, Erste Group, Air Bank, Twisto, ale i Bunq, Tatra banka a mnoho dalších. 

Do našeho Tapix týmu hledáme novou posilu – pečlivého a analyticky smýšlejícího člověka, který nám pomůže udržovat naše interní systémy v chodu, pracovat s daty a vytvářet reporty, které podpoří efektivitu celého týmu a další růst. Práce je to na částečný úvazek a můžeš tak u toho i studovat nebo se věnovat svým koníčkům.

Co bude Tvou náplní práce: 

  • Správa a rozvoj CRM systému: Budeš mít na starosti aktualizaci a čisté data v našem CRM. Pomůžeš nám zajistit, aby data byla spolehlivým zdrojem pro reporty a business inteligence. 

  • Tvorba interních reportů: Budeš připravovat periodické i ad-hoc reporty pro Sales a Marketing tým, abychom věděli co se v našem businesse děje. 

  • Data analýza: Pomáháš nám lépe porozumět našim datům. Budeš spolupracovat na základní analýze dat, trendů a jejich přehledném vyobrazení. 

  • Podpora sales týmu: děláme věci jako prospecting nebo automatické kampaně. 

  • Optimalizace a vývoj:  Ať už je to AI nebo jen lepší excelovská tabulka budeš mít slovo v našem rozvoji! 

Ideální kolega by měl: 

  • Být organizovaný/á a pečlivý/á: Umíš si naplánovat úkoly, dbáš na detail a rád/a dotahuješ věci do konce. 

  • Mít analytické myšlení: Čísla jsou tvůj kamarád, baví tě hledat souvislosti v datech a řešit problémy. 

  • Být proaktivní: Nebojíš se přicházet s vlastními nápady na zlepšení. 

  • Mít Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B1) a schopnost domluvit se česky. 

  • Výborně ovládat MS Office, zejména Excel. Znalost Power BI výhodou 

  • Zájem o práci s daty, CRM systémy (zkušenost s jakýmkoliv CRM výhodou) a ideálně i základy datové vizualizace. 

  • Zájem o nové technologie a AI 

  • Hlavní je mít chuť se učit novým věcem (Co ti bude chybět tě naučíme!). 


S kým budeš pracovat: 

Tvým šéfem a parťákem bude Tomáš Kovář, který u nás vede internisty. Zároveň přijdeš do kontaktu i s Lukášem Horou - který u nás vede Sales oddělení a řídí expanzi našeho produktu Tapix do světa. 

A že se u nás dá vypracovat z intern pozice na seniorní pozice dokládá třeba příběh Katky Linhartové, která dnes u nás vede produkt našeho ESG modulu. 


A co za to? 

  • Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova je samozřejmostí. 

  • Zkrácený úvazek cca 20h/týden, ideální pro studenty. 

  • Úplně nové kanceláře na Andělu (Na Knížecí Office), takže všechno důležité je v okolí (restaurace, fitko, obchoďák…). 

  • Pravidelné akce s kolegy, masáže a společné hodiny cvičení. 

  • Free food, Multisport kartička, možnost dalšího vzdělávání. 

  • ... ale hlavně jsme super parta lidí, se kterou rád/a zajdeš na pivo :) 

A jak probíhá výběrové řízení? 
1️⃣Poslané CV a veškeré další materiály ručně projdemem a osobně přečteme.
2️⃣ Následuje úvodní povídání s AI, která se zeptá na pár otázek a představí firmu.  Neboj, když se Ti nedovolá, pošle sms a zavoláte si jindy. Jo a jmenuje se Erika.  
3️⃣ Zadáme Ti case study, abychom si ověřili Tvé schopnosti.
4️⃣ Osobní kolo u nás v kanceláři na Andělu - odprezentuješ svoji case study a zároveň se potkáš s částí týmu. Zcela určitě s Tomášem nebo Vojtou.  


Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč bys u nás chtěl/a pracovat! 

 

 

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.