Account Manager

  • Hybrid
  • Brno + 1 další
  • Full-time

Jsme GRiT, česká IT firma s mezinárodní působností, která firmám pomáhá s automatizací jejich procesů a šetří tak jejich čas a náklady. Formou Saas (cloud) dodáváme produkty, který jsou topkou v Česku a na Slovensku.  Naše inovativní platformy jako iNVOiCE FLOW a ORiON EDI pomáhají firmám zefektivnit komunikaci s obchodními partnery a optimalizovat interní procesy.

Do našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu, který nám pomůže zvládnout naše smělé plány. Velké věci před námi, takže pokud máš chuť se do toho pořádně opřít a chceš za sebou vidět výsledky, máme pro tebe skvělou příležitost!

Co TĚ u nás čeká?

  • Péče o portfolio zákazníků: Primárně se budeš starat o svěřené portfolio zákazníků a budeš zodpovědný za jeho strategický rozvoj.
  • Obchod a prezentace: Tvým denním chlebem bude komunikace s klienty, příprava nabídek a jejich profesionální prezentace přímo u zákazníků.
  • Analýza a zpětná vazba: Důležitá bude tvoje analytická schopnost analyzovat situaci na trhu, poskytovat zpětnou vazbu a tak se podílet na rozvoji našich produktů.
  • Vzdělávání a networking: Budeš se podílet na přípravě a realizaci seminářů, školení a workshopů.
  • Týmová spolupráce: Budeš úzce spolupracovat s kolegy z různých oddělení – marketingu, delivery a vývoje. Zkrátka, u nás táhneme za jeden provaz a nikdy nebudeš na to sám/sama.

Jak si TĚ představujeme?

Hledáme k nám do týmu někoho, kdo má v sobě systém a pořádek, dokáže efektivně pracovat v týmu a rád se učí a neustále posouvá.

  • SaaS & Procesní myšlení: Rozumíš (nebo se chceš naučit) principům SaaS a zákaznického životního cyklu. Dokážeš přemýšlet v procesech – od onboardingu klienta přes adopci produktu až po jeho dlouhodobý rozvoj. Umíš si věci nastavit, popsat a zlepšovat.
  • Partner pro klienta: Nejsi lovec, ale partner. Záleží ti na dlouhodobé spokojenosti, rozvoji zákazníků a vztahu.
  • Překlad mezi světy: Dokážeš přeložit technická řešení do srozumitelné byznysové řeči klienta – a naopak.
  • Ownership a IT zájem: Bereš zodpovědnost za svěřené klienty, dotahuješ věci do konce a máš silný zájem o technologie, digitalizaci a automatizaci.
  • Klíčové dovednosti: Vynikající komunikace a prezentační dovednosti. Budeš potřebovat i angličtinu na komunikativní úrovni.
  • Nástroje a mobilita: Samostatná práce s MS Office a CRM. Znalost Jiry je výhodou. Řidičský průkaz sk. B pro služební cesty je nezbytný.

 
Na co se u NÁS můžeš těšit?

  • Místo, kde můžeš růst, realizovat své vize a dělat práci, která tě opravdu baví.
  • Na fajn tým pod vedením Pavla, jako Team Leadera obchodního oddělení.
  • Transparentní pracovní prostředí, otevřenou komunikaci a firemní kulturu, kde si všichni tykáme.
  • Motivující mzdové hodnocení + bonusy dle výkonů - do práce se chodí kvůli penězům, to je nám jasné.
  • Služební auto i pro soukromé účely.
  • Příjemné kanceláře přímo v centru Brna nebo Opavy, s výbornou kávou samozřejmě. 
  • Flexibilní pracovní doba, s možností home office (není to sprosté slovo 😊).
  • Balíček benefitů – týden volna navíc, sick days, stravenkový paušál, příspěvky na životní nebo penzijní pojištění či benefitní kartu UP (eBenefity) nebo Multisportka, finanční příspěvky při významných životních událostech nebo pracovních výročí.
  • Firemní výuka cizích jazyků.
  • Pravidelné firemní akce (jarní teambuilding, vánoční večírek).

Zaujalo Tě to? 
Pavel, Naty a plno dalších kolegů se těší na Tvoji odpověď :).

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.