Pokud víš, že 90 % marketérů si plete kreativitu s výkonem, a štve tě to stejně jako nás, čti dál.
Do Gorillaspace hledáme kreativního, ale hlavně PRODEJNÍHO marketéra.
❌ Nehledáme někoho, kdo chce mít pod příspěvkem, co nejvíc srdíček a prezentovat to klientovi jako zázrak nebo “to víte, my budujeme brand…”
❌ Prostě a upřímně nehledáme „brandového vypravěče bez výsledků“
✅ Hledáme někoho, kdo umí prodávat
✅ Kdo chápe, proč se online marketingu říká “Direct-response” marketing
Vždycky dbáme na výsledky. Na tržby. Peníze.
Protože právě ony jsou srdcem businessu našich klientů, aby mohli růst dále.
A takhle my nahlížíme na marketing.
Neříkáme, že nejsme kreativní. Naopak, milujeme kreativitu. Ale ta kreativita musí ve výsledku prodávat.
Protože správně nastavená prodejní strategie je i kreativní a dokáže zároveň budovat brand.
A tohohle SRDCAŘE HLEDÁME MEZI NÁS!! 💚🦍
Co od tebe chceme (tohle necháme zpracovat strejdu GPT):
- Máš za sebou prodejní kampaně, ne jen „pěkné feedy“
- Vymýšlel/a jsi prodejní videa (hook → story → offer)
- Psala/a jsi scénáře, které fakt vydělávaly
- Víš, jak tvořit prodejní weby / funnely (důležitý)
- Umíš napsat prodejní e-mail, který zvedne tržby, ne jen open rate
Jako nice-to-have bonus: Dokážeš vést i lidi? Víš takovýto, že si dokážeš šlápnout, aby ti videomaker posal video včas, webař dotáhl prodejní stránku podle tvých připomínek k dokonalosti atd.
Jsi vhodný kandidát?
- Víš, kdo je Sabri Suby a Sell Like Crazy máš v hlavě
- Alex Hormozi je pro tebe synonymem úspěšného marketingu
- Russell Brunson a jeho systémy jsou to, co znáš a využíváš
Pokud sis teď řekl/a: „Jo, to jsem já“, dost možná můžeš být náš člověk.
🔥 Na jakých projektech budeš pracovat:
U nás nebudeš vymýšlet kampaně „do šuplíku“.
Budeš pracovat na reálných, známých a prodejních projektech, například:
- Kurzy Přemka Forejta – prémiové online kurzy, silná značka, výkon
- Kubova English – vzdělávání, které se fakt prodává
- Letenky od Kuby - nejprodávanější cestovatelská komunita v čr
- Radek Petráš – populární online kurzy rétoriky
- a řada dalších klientů z oblasti digitálních produktů, služeb a e-commerce
Každý projekt = jiný produkt, jiný zákazník, jiná nabídka.
Žádná rutina. Jen prodejní přemýšlení.
Co u nás budeš dělat:
- Vymýšlet prodejní kampaně (ne jen kreativu)
- Psát scénáře k výkonnostním videím
- Navrhovat a spolupracovat na PRODEJNÍCH landing pages, funnelech a e-mailech
- Přemýšlet o té nejlepší nabídce, číslech a psychologii nákupu
- Mít reálný vliv na tržby klientů
Co u nás najdeš:
- Projekty, kde se řeší výkon a peníze
- Prostor testovat, zlepšovat, škálovat
- Tým, který mluví otevřeně a narovinu
- Růst podle výsledků, ne podle odsezených let
Jak se přihlásíš?
Neposílej CV.
Neposílej motivační dopis.
👉 Prodej se tak, jako bys prodával produkt klienta.
Čím kreativnější a prodejnější, tím lepší.
Pokud si tě vybereme a ty nás, máš naše slovo, že z tebe uděláme pořádnou 🦍 a dokážeme spolu velké věci!
🔥 Navíc chystáme i svou vlastní edukativní platformu, která v ČR nemá obdoby a rádi tě do ní zapojíme.
