Pracovní nabídky
Administrativa
Back Office
🚀Office Assistant 🙌🌱 (DPČ, 20 hod./týden)

🚀Office Assistant 🙌🌱 (DPČ, 20 hod./týden)

  • Brno
  • Part-time
  • Aktualizováno 23. 11. 2025

Kdo jsme?

Jsme rostoucí technologická společnost původem z České republiky s více než 40členným týmem, který se zaměřuje na jedinečnou inovaci – ultra-přesnou lokalizaci uvnitř budov. Lidé tráví 90 % svého času uvnitř, kde GPS nefunguje. Proto vyvíjíme, vyrábíme a implementujeme systém pro sledování a optimalizaci pohybu majetku, materiálu i zaměstnanců v průmyslovém prostředí.

Jsme přátelský kolektiv, navzájem se podporujeme a stavíme vztahy na důvěře. Hledáme lidi, kteří s námi budou souznít, mají chuť rozvíjet své schopnosti, učit se novým věcem a posouvat se dál.

Koho hledáme?

Hledáme organizovaného a zodpovědného člověka na pozici Office asistent/ka na zkrácený úvazek formou dohody,  která/ý bude podporovat každodenní plynulý provoz kanceláře, podílet se na vytváření příjemného pracovního prostředí a zajišťovat potřebnou administrativní agendu. Pokud máte smysl pro detail, dokážete efektivně komunikovat a rádi se podílíte na realizaci firemních akcí a podpoře procesů, může to být ideální příležitost pro vás.

Co konkrétně budete dělat?

👉 Údržba a správa kanceláře:  Zajistíte, že kancelář je každý den ve skvělém stavu, včetně kontroly ranního úklidu a přípravy jednacích místností. Budete mít na starosti udržování zásob kancelářských potřeb a občerstvení jako je ovoce, káva, mléko a čaj ve firemní kuchyňce a ve spolupráci s finančním oddělením budete objednávat vše potřebné pro plynulý chod kanceláře. V případě potřeby budete komunikovat s pronajímatelem kanceláří.

👉 Správa požadavků a administrativní podpora: Každý den projdete ticketovací systém a vytvoříte seznam úkolů na základě priorit. Budete mít na starosti běžnou administrativu, jako je pošta, balíky, skenování a organizace dokumentů. Kolegům pomůžete s ad-hoc úkoly, aby se mohli soustředit na svou klíčovou práci, a zajistíte správu dokumentů v souladu s interními směrnicemi. Součástí vaší agendy bude také správa firemních mobilních tarifů a komunikace s mobilním operátorem.

👉 Travel Management a logistika pracovních cest: Organizujete a podporujete kolegy při organizaci pracovních cest, včetně rezervace letenek, hotelů a jízdenek, přípravy itinerářů a zajištění dokumentace související s cestováním. Zároveň budete kontaktní osobou pro dotazy související s cestováním před i během cest. 

👉 Organizace firemních akcí: Organizujete, plánujete a podílíte se na realizaci firemních akcí, jako jsou školení, schůzky, teambuildingy, vánoční večírky apod. Koordinujete logistiku, dodavatele, catering, zajištění prostor apod. Zajišťujete hladký průběh akcí od začátku do konce. 

👉 Správa firemního vozového parku: Koordinujete údržbu a servis firemních vozidel, včetně přezouvání pneumatik a kontrol technického stavu. Zajistíte, aby všechny vozy splňovaly požadavky na bezpečnost a pravidelné technické kontroly.


Pro zvládnutí této práce požadujeme :

Praktické zkušenosti:

✅   V oblasti administrativy, organizace, zákaznického servisu, práce na recepci apod.

✅     Řidičský průkaz sk. B

✅     Velmi dobrá úroveň angličtiny (B2+)

✅     Znalost uživatelské práce s počítačem (MS produkty, internetové vyhledávání)

Vlastnosti:

✅     Proaktivita- schopnost převzít iniciativu a posouvat věci vpřed

✅     Organizační schopnosti pro správu velkého množství úkolů a agend

✅     Ochota a zájem učit se

✅     Základní prioritizace úkolů

✅     Vstřícná, klidná a asertivní komunikace

✅     Flexibilita a pozitivní přístup k náhlým změnám

✅     Pozornost k detailu


Co nabízíme?

✅Možnost profesního růstu a získání různorodých zkušeností v rámci úspěšné technologické firmy.

✅ Příležitost pracovat v moderní technologické firmě a získat cenné zkušenosti.

✅ Podporu při zaučení, mentoring a spolupráci se zkušenými kolegy.

✅ Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

✅ Otevřenou firemní kulturu, kde si ceníme názoru každého kolegy.

✅ Skvělý tým, který spolupracuje na principu důvěry a vzájemné podpory.


📩 Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě! Těšíme se na vaši zprávu.


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.