Hledáme PPC specialistu se zaměřením na výsledky
Hledáme PPC specialistu / specialistku, který zvládá Google Ads, Meta a Sklik, rozumí měření a analytice (GA4, GTM) a přemýšlí v souvislostech byznysu, dat a kreativy, tak aby nám pomáhal posouvat výsledky klientů i celkovou kvalitu kampaní.
Co Tě čeká
Budeš spravovat a optimalizovat kampaně napříč kanály (Google Ads, Meta, Sklik) a podílet se na tvorbě jejich strategie.Tvou rolí bude:
- nastavovat a strukturovat kampaně a nastavovat správné měření v GA4 přes GTM,
- A/B testovat, vyhodnocovat a přicházet s návrhy na zlepšení výkonu,
- spolupracovat se stratégem při plánování rozpočtů a celkovém nastavení kampaní,
- tvořit akviziční i remarketingové scénáře na základě nákupního cyklu uživatele, optimalizovat publika,
- podílet se na psaní reklamních textů a doporučeních pro vizuály a formáty,
- interpretovat výsledky, připravovat reporty a prezentovat výstupy klientům,
- sledovat trendy, vyhodnocovat nové příležitosti a sdílet poznatky s týmem i klienty.
Budeš součástí týmu, kde společně pracujeme na tom, aby každá kampaň přinášela měřitelné výsledky a dávala smysl v rámci celé marketingové strategie.
Co potřebujeme
- minimálně 3 roky zkušeností s kampaněmi v Google Ads, Meta a Skliku,
- zkušenosti s Heureka, Mergado, prací s feedy a jejich optimalizací
- hlubokou znalost GA4, GTM a nastavování měření konverzí,
- orientuješ se v nástrojích jako Marketing Miner, Collabim, Clarity nebo Hotjar,
- schopnost přemýšlet strategicky, chápat byznysové cíle klientů a být partnerem pro stratéga,
- zodpovědnost, samostatnost a chuť hledat cesty, jak zlepšovat výkon,
- schopnost prezentovat výsledky klientům srozumitelně a v souvislostech,
- dobré komunikační dovednosti a týmovou spolupráci,
- angličtinu (případně němčinu) pro práci se zahraničními zdroji a kampaněmi.
Výhodou je, pokud umíš napsat prodejní texty a udělat drobné úpravy v Canvě.
Co nabízíme
- Úvazek podle tvých potřeb – aktuálně potřebujeme pokrýt 30-50 hod./měsíčně
- Flexibilitu a svobodu – možnost práce čistě externě nebo s osobními setkáními 1–2× týdně v pražském Karlíně.
- Strategické projekty – přehled o komplexním řízení kampaní a možnost podílet se na strategii různých e-commerce značek.
- Osobní i profesní rozvoj – podporujeme vzdělávání a růst každého člena týmu.
- Prostor pro seberealizaci – tvoje doporučení a nápady mají přímý dopad na strategii i výsledky klientů.
- Nástup maximálně do 1.12., ale dle domluvy i dříve.
Zaujala tě tato nabídka?
Napiš nám, co tě zaujalo a v čem jsi silný/á. Přilož svůj strukturovaný životopis. Pokud si to bude rámcově sedět, rádi se potkáme osobně nebo online.