Pracovní nabídky
Marketing
PPC specialista
Hledáme PPC specialistu se zaměřením na výsledky

Hledáme PPC specialistu se zaměřením na výsledky

  • Remote
  • Praha
  • Part-time

Hledáme PPC specialistu / specialistku, který zvládá Google Ads, Meta a Sklik, rozumí měření a analytice (GA4, GTM) a přemýšlí v souvislostech byznysu, dat a kreativy, tak aby nám pomáhal posouvat výsledky klientů i celkovou kvalitu kampaní.

Co Tě čeká

Budeš spravovat a optimalizovat kampaně napříč kanály (Google Ads, Meta, Sklik) a podílet se na tvorbě jejich strategie.Tvou rolí bude:

  • nastavovat a strukturovat kampaně a nastavovat správné měření v GA4 přes GTM,
  • A/B testovat, vyhodnocovat a přicházet s návrhy na zlepšení výkonu,
  • spolupracovat se stratégem při plánování rozpočtů a celkovém nastavení kampaní,
  • tvořit akviziční i remarketingové scénáře na základě nákupního cyklu uživatele, optimalizovat publika,
  • podílet se na psaní reklamních textů a doporučeních pro vizuály a formáty,
  • interpretovat výsledky, připravovat reporty a prezentovat výstupy klientům,
  • sledovat trendy, vyhodnocovat nové příležitosti a sdílet poznatky s týmem i klienty.

Budeš součástí týmu, kde společně pracujeme na tom, aby každá kampaň přinášela měřitelné výsledky a dávala smysl v rámci celé marketingové strategie.

Co potřebujeme

  • minimálně 3 roky zkušeností s kampaněmi v Google Ads, Meta a Skliku,
  • zkušenosti s Heureka, Mergado, prací s feedy a jejich optimalizací
  • hlubokou znalost GA4, GTM a nastavování měření konverzí,
  • orientuješ se v nástrojích jako Marketing Miner, Collabim, Clarity nebo Hotjar,
  • schopnost přemýšlet strategicky, chápat byznysové cíle klientů a být partnerem pro stratéga,
  • zodpovědnost, samostatnost a chuť hledat cesty, jak zlepšovat výkon,
  • schopnost prezentovat výsledky klientům srozumitelně a v souvislostech,
  • dobré komunikační dovednosti a týmovou spolupráci,
  • angličtinu (případně němčinu) pro práci se zahraničními zdroji a kampaněmi.

Výhodou je, pokud umíš napsat prodejní texty a udělat drobné úpravy v Canvě.

Co nabízíme

  • Úvazek podle tvých potřeb – aktuálně potřebujeme pokrýt 30-50 hod./měsíčně
  • Flexibilitu a svobodu – možnost práce čistě externě nebo s osobními setkáními 1–2× týdně v pražském Karlíně.
  • Strategické projekty – přehled o komplexním řízení kampaní a možnost podílet se na strategii různých e-commerce značek.
  • Osobní i profesní rozvoj – podporujeme vzdělávání a růst každého člena týmu.
  • Prostor pro seberealizaci – tvoje doporučení a nápady mají přímý dopad na strategii i výsledky klientů.
  • Nástup maximálně do 1.12., ale dle domluvy i dříve.

Zaujala tě tato nabídka?

Napiš nám, co tě zaujalo a v čem jsi silný/á. Přilož svůj strukturovaný životopis. Pokud si to bude rámcově sedět, rádi se potkáme osobně nebo online.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.