Senior Key Account Manager
Ahoj! 👋🏻
Jsme RVLT Digital – nezávislá digitální agentura z pražského Žižkova. Od roku 2018 pomáháme B2B značkám uspět od Česka přes Evropu až po východní Asii. Rosteme díky důvěře našich klientů, tvrdé práci a odhodlání dělat věci po svém – chytře, smysluplně, kreativně a vždy s lidským přístupem. Mezi naše klienty patří například Bobcat, CTP, Cresco, Develon a další.
Zakládáme si na podporující, přátelské a neformální atmosféře i na otevřenosti k novým nápadům.
Naše hodnoty jsme definovali v #kryjemesizáda a #hledámenejlepšířešení.
Hledáme člověka, který:
Má alespoň 4+ let zkušeností v oblasti Client Service.
Dokáže vidět „big picture“ – má komplexní nadhled a uvědomuje si souvislosti i celkový kontext projektu.
Je partnerem do strategických diskuzí (ať interních nebo klientských).
Umí vést projekt, hlídat jeho směřování a provést procesem i ostatní.
Dokáže připravit a sledovat rozpočet, stejně jako si ho umí obhájit před klientem.
Má výborné komunikační dovednosti.
Ovládá angličtinu na vysoké úrovni slovem i písmem.
Je samostatný, zodpovědný, organizovaný, pečlivý.
Řeší úkoly i problémy proaktivně. Dokáže klienta případnou problematickou situací samostatně provést.
Umí efektivně zadávat práci kolegům z dalších týmů.
Má skvělý time management a vždy dodržuje termíny.
Je zvyklý trackovat svůj čas.
Co by obnášela tvá role?
Z hlediska rozložení práce – aktuálně:
60 % Account Manager: vedení svěřených projektů od A do Z, schopnost dělat rozhodnutí ve správný čas, umění rozpoznat, kdy zapojit do projektu odborníky, nebo kolegy z jiných týmů.
40 % Strategický konzultant: spolupráce na strategických konceptech pro naše klienty.
Komunikaci prostřednictvím různých kanálů, následné vyvození dalších kroků.
Stínování zkušenějších kolegů na setkáních s klienty.
Tvorbu a obhajobu CE pro klienty.
Přípravu zadání pro kolegy a kontrolu včasného splnění.
Zpracovávání podkladů a jejich předávání dalším kolegům.
Práci s Google nástroji (Google Sheets, Google Docs, Google Slides) a s nástroji pro organizaci práce.
Nástroje, se kterými pracujeme:
Google Workspace, Trello, Costlocker, Slack, Figma, Miro.
Tvými mentory by byly Klára Hervertová (Brand & Strategy Team Leader) a Iva Kolevová (Senior Account Manager).
A proč se přidat právě k nám?
Každý si u nás najde něco, co mu zpříjemní pracovní život.
Neformální a přátelské prostředí v domě Radost (tak se tu to vážně jmenuje) v centru Prahy poblíž Hlavního nádraží.
Firemní počítač podle tvých preferencí.
Práce na HPP, plný úvazek 130 hod. měsíčně se 4 týdny dovolené.
Flexibilní pracovní doba – stačí se domluvit s teamleaderem.
Možnost home office, v kanceláři stačí být 1–2 dny v týdnu, zbytek je na domluvě s tvým týmem a teamleaderem (nejdříve po zkušební době).
Příspěvek na zvolený benefit (Multisport / obědy / aj.).
Komunikace v češtině i angličtině (s rodilými mluvčími) na denní bázi.
Dotovaná výuka jazyků – 60 % hradíme my.
Možnost plně hrazeného nebo dotovaného dalšího vzdělávání (podle relevance pro náš business a formy vzdělávání).
Právní a finanční poradenství (i pro soukromé potřeby).
Pet-friendly kanceláře.
Teambuilding (2x ročně) i další firemní akce (společné snídaně, večírky týmů apod.).
V čem se lišíme?
Nejsme jen dodavatel, s klienty si zakládáme na dlouhodobém partnerství, nemluvíme o sobě, ale necháváme za sebe mluvit výsledky, máme větší srdce než ego, bojujeme férově, ale tvrdě.
Proto hledáme kolegy, kteří chtějí mít dopad – ne jen pozici. Pokud ti dává smysl dělat marketing, který firmám opravdu funguje a nezapadne, ozvi se.
Chceš se o nás dozvědět víc? Mrkni na náš career web, projekty, Instagram nebo LinkedIn. A pokud ti tu něco chybí – klidně se nás zeptej.