Digital Analyst (GTM, SGTM, Cloud)

  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time

Jsme Optimics - tým 28 lidí, žijeme marketingovými a reklamními technologiemi, digitální analytikou a daty. S našimi klienty vytváříme nové způsoby, jak od A do Z pracovat s jejich marketingovými daty a jak z nich dostat co nejvíce pro svůj business.

Jsme kreativní, chceme v našem oboru vyšlapávat nové cesty, objevovat, překonávat sami sebe a ostatním ukazovat možnosti, které doposud neznali.

Jsme sice malá agentura, ale hrajeme první ligu - stali jsme se prvním full-stack partnerem Google na CZ trhu, jsme dlouholetými partnery Adobe, Meiro a SAS, a pracujeme pro významné české i zahraniční firmy všech velikostí.

Nemáme za zády investora a nejsme budováni na prodej. Optimics je plně v našich rukou a stavíme tu něco, co má přesahovat nás samotné - hrajeme “infinite game”.

Do práce nenosíme masku, jsme sami sebou, stavíme na svých odlišnostech a talentech, dokážeme si ze sebe udělat legraci a nebrat se přehnaně vážně. Jakmile jde však o zákazníka a naše služby, kvalita a profesionalita je vždy na prvním místě.


Co tě v této roli čeká

  • Od začátku budeš působit na projektu u jedné z největších českých bank - hlavní náplní bude tracking procesů v rámci interních aplikací.

  • Pracuje se s daty částečně v Google Analytics a částečně v interní app zákazníka.

  • Část práce je více technická - každodenně se budeš pohybovat v GCP, pracovat s GTM a SGTM, tahat data do BigQuery apod. 

  • Druhá část role je více analytická - někde špatně potečou data, budou se chybně zobrazovat reporty apod., a ty budeš muset zjistit, kde je problém a jak jej napravit.

  • Jedná se o dlouhodobý projekt, ale pokud se časem stane práce příliš monotónní, nebudeš se učit nic nového a budeš potřebovat změnu, budeme připraveni tě vyrotovat jinam.

  • Role je ideální pro člověka, který má již zkušenosti s digitální analytikou, je si jistý v tech jako GA4, GTM apod., ale chce se mnohem více ponořit do oblastí jako je cloud nebo server-side tracking a rychle se v nich posouvat.


Co budeš pro tuto roli potřebovat

  • Velmi dobrou znalost GA4 a GTM.

  • SGTM je velkou výhodou, minimálně potřebujeme chuť se v něm rychle učit a posouvat.

  • Javascript na úrovni, která umožňuje práci s Custom Javascript variables v GTM a tag/variable šablonami v SGTM.

  • Alespoň základní znalost Google Cloud Platform - důležitá je znalost BigQuery + mít povědomí o Cloud Run funkcích a Pub/Subu + jak tyto služby poskládat dohromady.

  • SQL na úrovni, která umožňuje ad-hoc analýzy nad GA daty v BigQuery.

  • Komunikativní angličtina - na projektu se angličtina občasně používá, ale většinou v psané podobě.


S čím můžeš počítat z naší strany

  • Podpora celého týmu, vzájemná inspirace a dostatek prostoru pro vzdělávání a růst.

  • Pokud budeš mít zájem, pomůžeme ti účastnit se top akcí v oboru a vybudovat si jméno - sami jsme každou chvíli na nějaké konferenci jako řečníci.

  • Flexibilita - nemáme pevnou pracovní dobu, záleží nám na výsledcích, nikoli na příchodu a odchodu z office.

  • Hybridní režim office/homeoffice (3+2) - v rámci oněch tří onsite dní budeš část doby přímo u klienta.

  • Podíl na zisku - na konci každého roku si přerozdělíme část čistého zisku mezi sebe.

  • 5 týdnů volna + dalších pět 5 dní jako sick days, nebo volna pro dobročinné účely.

  • Další benefit klasiky jako Multisportka, firemní tarif, vlastní výběr HW apod.


Pokud se o nás chceš dozvědět ještě více, projdi si naše webovky, Menu of servises a blog - dá ti to zase o něco lepší představu.

Těšíme se na tvou odpověď a doufáme, že to bude začátek dlouhodobé a super spolupráce!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.