Projektový manažer pro implementace skladového a e-shopového řešení [90 % REMOTE]
Ahoj projekťáku či projekťačko!
Jsme Elasticr – platforma, která klientům řeší e-commerci, sklady a brzy i maloobchodní prodej.
Do vlastního Elasticr Frameworku jsme investovali miliony a tisíce hodin vývoje. Dnes přes náš systém, na který se soustředíme právě nejvíce, projdou miliony kusů zboží a dohromady přes 2 miliardy korun obratu ročně. Pomáháme e-shopům a firmám, aby měli skladování i všechny procesy pěkně pod palcem – bez chyb, bez ztrát, bez chaosu.
Máme relativně unikátní produkt, kdy klient od nás může mít e-commerci, skladové řízení i retail v jednom. Od jednoho dodavatele, v jednom systému, pod jednou střechou.
Jakého projekťáka nebo projekťačku hledáme
Hledáme posilu – projektového manažera či manažerku, který/á nám pomůže zaštítit nové klienty, na které stávající projektáci aktuálně už nemají kapacity.
Tvým úkolem bude (postupně) vést projekty implementace WMS nebo e-shopu: od prvních schůzek a analýzy, přes koordinaci vývoje až po nasazení a předání do provozu.
Jak si tě představujeme
- Máš zkušenosti se softwarem, e-commerce, ERP/IS nebo přímo se sklady? Bomba!
- Nejsi úplný junior a máš s projektovým řízením v onlinu, IT či agentuře nějaké zkušenosti
- Umíš propojit klientovy požadavky s realitou vývoje a týmu.
- Zvládneš pomyslně přepínat mluvou i hlavou mezi byznysem a technikou podle situace.
- Dokážeš plánovat, organizovat a hlídat rozpočet i termíny.
- Nebojíš se řídit workshopy, připravovat zadání, reportovat klientovy stav projektu
- Máš smysl pro detail, ale zároveň přístup „getting things done” a jsi proaktivní
- Výhodou je znalost nástrojů jako Jira, Slack, Google Workspace, příp. Figma či Trello
Co budeš dělat
Neočekáváme, že jsi špičkový vývojář, markeťák nebo produkťák a superman v jednom. V zádech budeš mít tým specialistů, který s tebou bude táhnout za jeden provaz.
- Postupně vést implementace WMS a e-shopových řešení – od analýzy až po nasazení.
- Organizovat a spolu s kolegy připravovat práci a kapacity pro realizační tým
- Pravidelně komunikovat se zákazníkem, reportovat stav a řídit očekávání.
- Hlídat finance a termíny projektu, fakturace a ziskovost projektu.
- Budeš hlavní kontaktní osoba klienta, která zajistí, že projekt dopadne dobře.
- Opečovávát a vést si klienta i po prvotní implementaci a řešit s ním další rozvoj.
Proč se ti u nás bude líbit
💰 Odměna 70-90k podle tvých schopností a zkušeností.
🗒️ Práce na HPP, part-time nebo IČO. Prostě jak potřebuješ.
🏄90 % remote (jsme z Vysočiny, ale řada z nás všudemožně, občas vyjedeš ke klientovi)
🌴 3 dny sick days
⏰ Pružná pracovní doba, zpravidla ale držíme aspoň 9:00-14:00
🧑 Ještě pořád menší tým, easy-going a neformální firemní kulturu místo korporátu
🧑 Hodně různorodou práci, reálný vliv na úspěšnost firmy a směřování projektů.
🙌 Dostaneš od nás příspěvky na sportovní aktivity či vzdělání.
💻 Vybavení pro tvoji práci v podobě notebooku a telefonu.
🍻 Klasika v podobě teambuildingu, výletů do sklípku, vánočního mejdanu.
🚗 Parkování najdeš hned u budovy, v kanclu máme kávovar a psa si můžeš vzít s sebou.
Zaujalo tě to a chceš vědět více?
Pojďme to společně probrat a líp se poznat. Zavolej naší personalistce Markétě, případně jí na napiš pár řádků o sobě a připoj svůj životopis.
Nebudeme se zlobit ani za zaslání odkazu na tvůj Linkedin nebo jiné materiály, které uznáš za vhodné. Domluvíme si osobní nebo online schůzku a lépe se poznáme.