Sales Support
Dateio je český fintech scale up světového formátu. Díky našim datům pomáháme zlepšovat jak předním českým, tak i světovým bankám, design a UX jejich internetového a mobilního bankovnictví. Naše data z Tapix.io, která transformují surová transakční data na smysluplné a strukturované informace (obohacené o název obchodníka, logo, kategorii, GPS, URL, CO2 insighty a další), dodáváme do více než 50 globálních bank a fintechů ve více než 80 trzích. Měsíčně obohatíme přes 1,5 miliardy transakcí. Mezi naše klienty patří například UniCredit Bank, Raiffeisenbank, Erste Group, Air Bank, Twisto, ale i Bunq, Tatra banka a mnoho dalších.
O našem Sales týmu & proč tahle role existuje
V Tapix.io náš Sales tým funguje jako srdce růstu: reagujeme na výzvy trhu, připravujeme nabídky, budujeme vztahy s klienty a propojujeme je s hodnotou, kterou naše řešení přináší. Denně úzce spolupracujeme s marketingem, produktovým oddělením a datovými analytiky — chceme, aby každý materiál, který klient vidí, byl profesionální, srozumitelný a přesvědčivý.
Tato pozice Sales Support je klíčová pro udržení kvality a plynulosti práce celého týmu. Ty budeš „šedou eminencí“ – ten, kdo pomáhá poskládat podklady, udržovat řád v úkolech a koordinovat projekty mezi obchodem a marketingem. Bez tebe by se tým mohl utopit v detailech — s tebou dostanou obchodníci přesně to, co potřebují.
S kým budeš pracovat?
Budeš úzce spolupracovat především s Lukášem, který vede náš sales tým, a členy jeho týmu, například s Martinem, jenž se stará o banky ve střední a východní Evropě.
Dále budeš spolupracovat s Tomášem, který vede LeadGen tým, a také s Tomášem z marketingového týmu, na řadě projektů, které nás všechny propojují.
Co budeš dělat?
Vytvářet a upravovat prezentace a komunikační materiály — klientské i interní.
Zaznamenávat zápisy z meetingů, sledovat otevřené body a dotahovat je.
Koordinovat úkoly a projekty mezi Sales a Marketing oddělením.
Pomáhat nám udržet interní CRM v dobré kvalitě
Podporovat každodenní obchodní agendu – administrativní úkoly, organizace, dohled nad detaily.
Koho hledáme?
Výborná znalost PowerPointu a cit pro vizuální a obsahovou kvalitu.
Angličtina na úrovni minimálně B2 (psaný i mluvený), pro tvorbu materiálů a komunikaci.
Schopnost rozumět a komunikovat česky v rámci týmu a interních procesů.
Pečlivost, smysl pro detail a schopnost systematicky dotahovat věci do konce.
Samostatnost i týmová spolupráce – dokážeš převzít zodpovědnost, ale i komunikovat a propojovat.
Chuť učit se a růst
Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy nebo rodiče po rodičovské dovolené - může být i 3/4 úvazek.
Jak probíhá výběrové řízení
1️⃣Poslané CV a veškeré další materiály ručně projdemem a osobně přečteme.
2️⃣ Následuje úvodní povídání s Vojtou na cca 30 minut.
3️⃣Zadáme Ti case study, abychom si ověřili Tvé schopnosti.
4️⃣ Osobní kolo u nás v kanceláři na Andělu - odprezentuješ svoji "case study" a zároveň se potkáš s částí týmu.
A co Ti za to můžeme nabídnout?
🌍 Zapojení se do zajímavého a rychle se vyvíjejícího projektu,
🏋 MultiSport kartička, abys byl/a fit :)
🏠 Flexibilní pracovní doba + možnost občasné home-office (zvládnem i ¾ úvazek)
🎯 Týmové eventy, od šipek přes hospodu až po několikadenní teambuilding
🍻 Super tým kolegů, se kterýma rád/a zajdeš na pivo nebo na sport.
🐕 V kanceláři rádi přivítáme i tvého pejska nebo jiné oblíbené zvířátko.
🏢 Nové kanceláře na Andělu (Na Knížecí Office).
Odesláním své odpovědi na naší nabídku pracovní pozice se odešlou všechny informace, které jste přidali výše, společnosti Dateio. Než to uděláte, myslíme si, že je dobré si přečíst naše Zásady ochrany osobních údajů. Zde je vysvětleno, co děláme s vašimi osobními údaji, když se u nás ucházíte o pracovní pozice, a jak můžete aktualizovat informace, které jste nám poskytli, nebo jak je odstranit.