🧠 Marketingová megamysl pro Elody (100% růst, 100% svoboda a až 150K měsíčně)
Možná si to už po těch letech ani neuvědomuješ, ale opravdu dobrý marketing patří mezi nejnáročnější řemesla na světě.
Protože… co může být těžší než pochopit lidskou mysl?
A přitom najít práci, která tě naplňuje a zároveň ti dává svobodu?
To už je skoro zázrak. 💎
Jako seniorní marketér či marketérka máš ve své kariéře tři možnosti, jak můžeš pracovat
Nejspíš jsi už všechny vyzkoušel(a) — takže mi asi dáš za pravdu, že každá z nich má své mouchy.
Tak schválně…
A) Marketér v agentuře – hodně si vyzkoušíš, hodně se naučíš, ale dlouhodobě to pro seniora nedává smysl. Nezaplatí tě, musíš se zodpovídat šéfovi i klientům (nejhorší kombinace!!).
B) Full-time zaměstnanec v korporátu – můžeš se věnovat jednomu projektu naplno, ale většinou tě řídí někdo, kdo marketingu vůbec nerozumí. Většinu nápadů smetou ze stolu – „mlč a dělej, co ti řekneme“. Navíc sedíš většinu času v kanceláři a odměna? To taky není žádná sláva…
C) Freelancer – svoboda, lepší peníze, ale i chaos a nejistota. Kromě marketéra jsi i obchodník, zákaznická podpora a účetní v jednom. Každý den spousta callů a rozptýlená pozornost na všechny strany.
Každá z těchto možností má společného jmenovatele – roztříštěnost, zbytečné meetingy, nutnost se pořád někomu zodpovídat a obhajovat svou práci.
Pokud to cítíš stejně, mám pro tebe dnes „možnost D“.
✨ Spolupracuj s jedním klientem, který tě v marketingu obrovsky posune. Můžeš dělat odkud chceš, kdy chceš — a vyděláš si víc než jako freelancer. Stabilně. Bez propadů. Bez okurkové sezóny.
Ahoj,
jmenuji se Filip Hradil a jsem zakladatel zlatnictví Elody, které má prodejny v Praze, Brně, Hradci Králové a brzy i v Ostravě.
Za měsíc mi bude 30 (au…) a posledních 10 let se věnuji prakticky jen marketingu.
Učím se od lidí jako Russell Brunson, Alex Hormozi, Dan S. Kennedy, Jan Nedvěd – a díky tomu se mi podařilo dostat Elody z 10M tržeb na 100M během jediného roku.
Marketing v naší firmě už dávno není práce pro jednoho člověka, a proto hledám parťáka nebo parťačku, který/á chápe psychologii marketingu, umí skvěle psát a přemýšlí v souvislostech.
Nabízím ti profesní růst, svobodu, férové ohodnocení a práci, která má smysl.
🧩 Co od tebe budu chtít
Hledám člověka, který se nezalekne výzev, které ve firmě s rychlým růstem přicházejí.
Hlavní náplň:
- Copywriting – psaní reklam, e-mailů, prodejních textů, přistávacích stránek, prodejních videí atd.
- Influencer marketing – vyhledávání a oslovování influencerů, domlouvání spoluprací.
- Organizace – příprava natáčení, koordinace herců, rekvizit, komunikace s týmem.
A také budu chtít, abych byl tvůj jediný klient.
Chápu, že se to možná nepodaří hned, ale cílem je, abys do 3 měsíců ukončila ostatní spolupráce a mohla se plně soustředit na Elody.
Teprve tehdy z toho vytěžíme maximum – oba.
🚫 Co od tebe nebudu chtít
- nebudu po tobě chtít, abys seděl/a v kanceláři
- nebudu chtít, abys pracoval/a v konkrétní dobu (kromě 1–2 společných callů týdně)
- nebudu chtít korporátní reporty nebo nesmyslné procesy
- a rozhodně po tobě nebudu chtít, abys mi musela vysvětlovat základy marketingu tak, jako musíš svým aktuálním klientům
💎 Co ti nabídnu
- Jak už jsem psal, posunu tě dopředu. V Česku není moc lidí, kteří dokázali během jednoho roku dostat firmu z 10 milionů na 100 milionů jen díky online marketingu. Budeme spolu úzce spolupracovat a i když jsi senior, hodně se toho ještě naučíš. :)
- Nabídnu ti férovou odměnu. A férovou myslím doslova – pro obě strany. Podle tvé seniority a podle KPIs. Chci, abys měl/a možnost do tří měsíců vydělávat kolem 150 000 Kč měsíčně, ale nebude to zadarmo. Bude potřeba makat a dosahovat výsledků.
- Budeš mít největší svobodu, kterou jsi ve své kariéře zažil/a. Nejen co se týče toho, kdy a odkud pracuješ, ale i toho, co a jak tvoříš.
🧭 Dovoli si to prozkoumat…
Neznáš mě, já neznám tebe… nevíme, zda to sedne.
Nemusíš se rozhodovat hned.
Možná jen cítíš, že po letech tříštění pozornosti a hektického freelancingu chceš víc klidu, stabilitu a možnost dělat jednu věc pořádně.
Pokud ano, stačí říct „možná“.
„Možná si dovolím to prozkoumat trochu víc.“
📩 Co udělej teď
Pošli mi svůj životopis (stručně, ať vím, co máš za sebou).
Napiš cover letter – tedy spíš sales letter.
V něm mi ukaž, že rozumíš copywritingu a psychologii.
Co by tam mělo určitě zaznít:
a) proč jsi jediný člověk, nad kterým bych měl pro tuto pozici uvažovat
b) jakou jednu nejdůležitější věc ses z marketingu naučil/a (a jak)Přilož portfolio nebo ukázky prací, na které jsi nejvíc pyšný/á
Těším se na tebe!
Filip Hradil, zakladatel Elody