Pracovní nabídky
Technologické pozice
IT konzultant
Konzultant(ka) ITSM s Němčinou - práce na našich projektech v DACH (Brno)

Konzultant(ka) ITSM s Němčinou - práce na našich projektech v DACH (Brno)

  • 46–80 tis. Kč
  • On-site, Hybrid
  • Brno
  • Part-time, Full-time
  • Aktualizováno 17. 09. 2025

Jsme Sýkora IT, česká konzultační a softwarová společnost působící od roku 2017. Specializujeme se na automatizaci procesů, IT Service Management a integraci umělé inteligence do firemního prostředí.

Vyvíjíme také vlastní aplikace, které firmám pomáhají automatizovat jejich procesy, a poskytujeme implementace firemních procesů na míru. Naší specialitou je IT Service Management, ve kterém máme dlouholeté zkušenosti. Působíme především v německy mluvících zemích (DACH region) a dlouhodobě spolupracujeme s mezinárodními klienty.

Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Konzultant(ka) v oblasti IT Service Management se znalostí němčiny. Čeká tě práce na zajímavých projektech pro zákazníky zejména z Německa, Rakouska a Švýcarska.

Co tě u nás čeká

  • Práce na projektech ze světa IT Service Managementu se zaměřením na automatizaci a využití AI
  • Nasazování a vylepšování našich aplikací u zákazníků
  • Implementace business procesů pomocí Atlassian Jira, Confluence nebo USU Service Management
  • Návrh procesů a jejich implementace na míru potřebám zákazníka
  • Přímý kontakt se zákazníky
  • Spolupráce v týmu a zaškolení od zkušenějších kolegů
  • Implementace rozhraní mezi systémy
  • Poskytování školení zákazníkům

Technologie

  • Atlassian Jira, Confluence, USU Service Management
  • MS Azure AI, Atlassian Rovo

Co bys měl(a) umět

  • Znalost a zkušenosti s implementací ITSM procesů
  • Schopnost administrovat Jiru a Confluence (Cloud nebo DC), případně USU Service Management či obdobný ITSM nástroj
  • Plynulá angličtina a němčina (alespoň úroveň B2)
  • VŠ vzdělání alespoň Bc.
  • ITIL certifikace výhodou
  • Zkušenosti s návrhem procesů a IT infrastrukturou výhodou
  • Praxe s AI nástroji ve firemním prostředí výhodou
  • Připravovat kvalitní dokumentaci a prezentace k projektům

Jak pracujeme:

  • Používáme Google Workspace, Office 365, Jiru, Confluence a Slack
  • Vyznáme se v AI nástrojích a sami se je snažíme co nejvíce používat
  • Kombinujeme práci z kanceláře i z domova s preferencí práce v kanceláři
  • Důležitý je výsledek, ne pevně daný čas (flexibilní pracovní doba)
  • V týmu si tykáme a rádi se potkáme i mimo práci – třeba na pivu nebo u sportu
  • Ceníme si důvěry, osobního růstu a chuti měnit věci k lepšímu

Co nabízíme

  • Zázemí moderně vybavené kanceláře v Brně u Výstaviště. Příležitostně služební cesty k zákazníkům (výjimečně).
  • Možný i částečný úvazek
  • Home office v omezené míře (max. 25%)
  • Práce na HPP, eventuálně i OSVČ
  • Vybavení k dispozici (notebook, telefon...)
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené 
  • 3 sick days
  • 3 dny studijní dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na životní pojištění
  • MultiSport kartu
  • Vzdělávání (proplácení odborných kurzů a certifikátů)
  • Neformální firemní akce (lyžování apod.) samozřejmě dobrovolné
  • Finanční ohodnocení dle zkušeností s možností růstu
  • Zaškolení se zkušenějšími kolegy


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.