Konzultant(ka) ITSM s Němčinou - práce na našich projektech v DACH (Brno)
Jsme Sýkora IT, česká konzultační a softwarová společnost působící od roku 2017. Specializujeme se na automatizaci procesů, IT Service Management a integraci umělé inteligence do firemního prostředí.
Vyvíjíme také vlastní aplikace, které firmám pomáhají automatizovat jejich procesy, a poskytujeme implementace firemních procesů na míru. Naší specialitou je IT Service Management, ve kterém máme dlouholeté zkušenosti. Působíme především v německy mluvících zemích (DACH region) a dlouhodobě spolupracujeme s mezinárodními klienty.
Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Konzultant(ka) v oblasti IT Service Management se znalostí němčiny. Čeká tě práce na zajímavých projektech pro zákazníky zejména z Německa, Rakouska a Švýcarska.
Co tě u nás čeká
- Práce na projektech ze světa IT Service Managementu se zaměřením na automatizaci a využití AI
- Nasazování a vylepšování našich aplikací u zákazníků
- Implementace business procesů pomocí Atlassian Jira, Confluence nebo USU Service Management
- Návrh procesů a jejich implementace na míru potřebám zákazníka
- Přímý kontakt se zákazníky
- Spolupráce v týmu a zaškolení od zkušenějších kolegů
- Implementace rozhraní mezi systémy
- Poskytování školení zákazníkům
Technologie
- Atlassian Jira, Confluence, USU Service Management
- MS Azure AI, Atlassian Rovo
Co bys měl(a) umět
- Znalost a zkušenosti s implementací ITSM procesů
- Schopnost administrovat Jiru a Confluence (Cloud nebo DC), případně USU Service Management či obdobný ITSM nástroj
- Plynulá angličtina a němčina (alespoň úroveň B2)
- VŠ vzdělání alespoň Bc.
- ITIL certifikace výhodou
- Zkušenosti s návrhem procesů a IT infrastrukturou výhodou
- Praxe s AI nástroji ve firemním prostředí výhodou
- Připravovat kvalitní dokumentaci a prezentace k projektům
Jak pracujeme:
- Používáme Google Workspace, Office 365, Jiru, Confluence a Slack
- Vyznáme se v AI nástrojích a sami se je snažíme co nejvíce používat
- Kombinujeme práci z kanceláře i z domova s preferencí práce v kanceláři
- Důležitý je výsledek, ne pevně daný čas (flexibilní pracovní doba)
- V týmu si tykáme a rádi se potkáme i mimo práci – třeba na pivu nebo u sportu
- Ceníme si důvěry, osobního růstu a chuti měnit věci k lepšímu
Co nabízíme
- Zázemí moderně vybavené kanceláře v Brně u Výstaviště. Příležitostně služební cesty k zákazníkům (výjimečně).
- Možný i částečný úvazek
- Home office v omezené míře (max. 25%)
- Práce na HPP, eventuálně i OSVČ
- Vybavení k dispozici (notebook, telefon...)
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 3 sick days
- 3 dny studijní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na životní pojištění
- MultiSport kartu
- Vzdělávání (proplácení odborných kurzů a certifikátů)
- Neformální firemní akce (lyžování apod.) samozřejmě dobrovolné
- Finanční ohodnocení dle zkušeností s možností růstu
- Zaškolení se zkušenějšími kolegy