Office Manager v Sýkora IT
Pomůžeš nám držet směr a hladký chod naší firmy. V Sýkora IT se zaměřujeme na digitalizaci procesů, automatizaci IT služeb, vývoj vlastních aplikací a podporu klientů v oblasti Atlassian, Azure AI i dalších moderních technologií. Hledáme posilu, která se postará o kancelář, administrativu, lidi i přípravu nabídek a dalších materiálů. Oceníme schopnost zorientovat se v široké škále úkolů, nastavit si priority a dotahovat věci do konce.
Tvůj hlavní program u nás:
Provoz kanceláře
Administrativa, správa smluv a dokumentů, práce se skeny a podpisy (docusign)
Péče o kancelářské zázemí
Příprava podkladů pro účetnictví (Mzdy, Cesťáky)
Podpora managementu
Pomoc s přípravou a finalizací zakázek
Organizace porad, schůzek a firemních akcí
HR agenda
Účast na náboru a pohovorech s kandidáty
Organizace hodnotících rozhovorů
Koordinace interních školení a týmových aktivit
Marketingová podpora
Pomoc s tvorbou marketingových materiálů (Canva)
Správa Linkedin příspěvků
Spolupráce s grafiky na vizuálních i tištěných materiálech
Jak pracujeme:
Používáme Google Workspace, Office 365, Jiru, Confluence a Slack
Vyznáme se v AI nástrojích a sami se je snažíme co nejvíce používat
Kombinujeme práci z kanceláře i z domova s preferencí práce v kanceláři
Důležitý je výsledek, ne pevně daný čas (flexibilní pracovní doba)
V týmu si tykáme a rádi se potkáme i mimo práci – třeba na pivu nebo u sportu
Ceníme si důvěry, osobního růstu a chuti měnit věci k lepšímu
Co bys měl/a mít:
Angličtinu na úrovni B2, Němčina výhodou
Češtinu na minimálně B2 úrovni
Otevřenost a ochotu učit se nové věci
Pečlivost a smysl pro detail
Radost z dokončování úkolů a dodržování termínů
Schopnost jasně a upřímně komunikovat
Praktické informace:
Úvazek: 0,5
Forma spolupráce: HPP
Lokalita: Brno, Hlinky 487/35