Pracovní nabídky
Marketing
PPC specialista
PPC Specialista / Performance Marketing Specialist (Google Ads, Meta Ads)

PPC Specialista / Performance Marketing Specialist (Google Ads, Meta Ads)

  • Praha
  • Full-time

Chceš spravovat milionové rozpočty, řídit kampaně pro půl milionu produktů a růst na několika trzích najednou?
Hledáme někoho, kdo nechce jen “klikat reklamy”, ale řídit jejich dopad na byznys. Pokud tě baví čísla, hledání limitů a chceš mít reálný vliv na směřování marketingu, čti dál.


Co budeš dělat? Hands-on exekuci, strategii i inovace:

Hands-on řízení kampaní

  • Spravuješ a optimalizuješ kampaně n klíčových trzích CZ + SK
  • Pracuješ s milionovými měsíčními rozpočty a hledáš způsoby, jak je škálovat.
  • Optimalizuješ Search a shopping kampaně, hledáš růstové příležitosti a nastavuješ chytřejší bidding.
  • Testuješ nové formáty, kreativy a cílení  experimentování je součást hry.
  • Řídíš feed management pro 500k+ produktů a automatizuješ biddingové strategie.

Strategie & růst

  • Podílíš se na tvorbě performance strategie pro naše klíčové trhy
  • Vyhodnocuješ nové kanály, hledáš příležitosti a přicházíš s vlastními nápady.
  • Aktivně spolupracuješ s ostatními členy týmu - brand, influencer marketing, seo na optimalizaci celého funnelu.

Analýza & data

  • Denně pracuješ s GA4 / Good Datou a vlastními reportingovými nástroji
  • Z čísel vytahuješ insights a převádíš je na konkrétní akční kroky.
  • Připravuješ reporty pro tým i vedení a navrhuješ, kde škálovat a kde šetřit.

Týmová spolupráce

  • Spolupracuješ s kolegy napříč marketingem  SEO, Content, Influencers.
  • Sdílíš know-how a pomáháš juniornějším členům týmu růst.
  • Zapojíš se do cross-funkčních projektů, které posunou marketing a celou firmu


Koho hledáme?

  • Máš 2+ roky zkušeností v PPC / performance marketingu.
  • Google Ads máš v malíku  Shopping, Search i Performance Max.
  • Meta Ads tě baví a umíš je využít k růstu.
  • Umíš interpretovat data a víš, jak z čísel vytáhnout insights, které mění výsledky.
  • Máš zkušenosti s automatizací kampaní, biddingovými strategiemi a ideálně i s feed managementem.
  • Angličtina min. B2 (Interně řídíme 10 evropských trhů)

 Bonus body získáš za znalost:

  • GA4, GTM, feedů a trackingových nástrojů
  • Google Scripts nebo jiných automatizačních nástrojů
  • SQL nebo jiných query jazyků
  • Zkušenost s více trhy, price-comparison platformami a experimentálními kanály (TikTok, Pinterest, LinkedIn)

Jak poznáš, že tohle je pro tebe? 

  • Miluješ čísla, ale zároveň tě baví kreativní část marketingu.
  • Nechceš dělat “jen kampaně”, chceš řídit byznysový dopad marketingu.
  • Baví tě testovat, učit se a hledat, jak věci dělat jinak a líp.
  • Máš chuť posunout sebe, tým i celou firmu.


Proč do toho jít s FAVI?

Růst & dopad

  • Reálný vliv na výsledky  tvoje rozhodnutí budou mít okamžitý dopad na růst firmy.
  • Práce na platformě s 500k+ měsíčními uživateli a databází stovek tisíc produktů.

Prostor pro experimenty

  • Minimum byrokracie, rychlé rozhodování.
  • Velká svoboda zkoušet nové věci pokud máš nápad, otestuješ ho.

Učení & rozvoj

  • Budget na školení, kurzy a konference.
  • Přístup k nejnovějším nástrojům, datům a AI  budeme chtít, aby ses posouval/a dopředu
  • Podporu od zkušeného týmu seniorních lidí


Proč je tahle role výzva?

  • Budeš spravovat 6 trhů, stovky tisíc produktů a rozpočty v řádu milionů měsíčně.
  • Tvůj úkol nebude jen škálovat výkon, ale hledat nové cesty, jak růst efektivněji.
  • Dostaneš velkou míru autonomie, ale i velkou odpovědnost.
  • Tahle role je pro někoho, kdo chce být součástí úspěchu  ne jen vykonávat zadání.


Jak bude vypadat výběrko?

Nejdřív si krátce zavoláš s Klárou, proberete spolu základní informace a tvojí motivaci pro FAVI a tuto roli. Poté bude následovat osobní setkání s naší Marketing Lead Eliškou Froňkovou, CMO Kubou Macenauerem a HR Managerkou Klárou. Během pohovoru si vyjasníte vzájemná očekávání a pobavíte se o tvých zkušenostech.,


A co nabízíme na oplátku?

  • Možnost spolupráce na HPP nebo IČO
  • 5 týdnů volna + 3 sick days ročně
  • Částečnou možnost práce z home office  (2 dny v týdnu) a flexibilní pracovní dobu
  • Den na dobročinné aktivity
  • Stravenkový paušál 
  • Vzdělávání - interní kurzy, ale i semináře a konference dle tvého výběru
  • Multisportka (zaměstnanci přispívají 400,-)
  • Svůj den můžeš vždycky začít dobrou snídaní a kávou/čajem, které Ti bude k dispozici po celý den stejně jako jídlo a pití v mini chladničce, ovesné kaše, müsli, ovoce, zelenina a jiné dobrůtky
  • Pořádáme pravidelné teambuildingy. Vedle toho občas společně grilujeme nebo zajdeme po práci jen tak posedět. Nevěříš? Podívej se na náš instagram @meet_favi

Už se vidíš v našem týmu? Super! Pošli nám o sobě pár řádek. Těšíme se na tebe!


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.