Pracovní nabídky
Marketing
PPC specialista
PPC Specialist (medior - senior)

PPC Specialist (medior - senior)

  • Praha
  • Full-time

Koho na tuto roli hledáme?

Hledáme zkušeného PPC specialistu se zaměřením na Google Ads (priorita), který má minimálně 2 roky praxe v oblasti výkonnostního marketingu. Máš už naklikáno na různých projektech a hledáš klid a jeden veliký projekt, do kterého se můžeš ponořit?

Chceme někoho, kdo už má hands-on zkušenost s Google Ads (Search, Shopping, Performance Max), chápe business dopad kampaní a dokáže přemýšlet strategicky nejen „klikat reklamy“. Zároveň ale hledáme i pokročilou znalost Meta Ads, protože kombinace obou platforem je pro nás klíčová.


Co tě na této pozici čeká a nemine

Správa a optimalizace kampaní

  • Denní práce v Google Ads (Search, Shopping) a částečně i Meta Ads, Sklik nebo Bing Ads. 

  • Optimalizace kampaní s rozpočty v řádech milionů Kč měsíčně.

  • Testování nových formátů, bidding strategií a automatizací.

Analýza a reporting

  • Práce s Google Analytics 4 a dalšími nástroji (GTM, Tag Assistant).

  • Vyhodnocování výkonu, příprava pravidelných reportů a doporučení.

  • Schopnost interpretovat data a přetavit je do jasných doporučení pro business.

Strategie a inovace

  • Spolupráce na nastavování cílů a rozpočtů.

  • Aktivní hledání cest, jak zlepšovat ROI a škálovat kampaně.

  • Přicházení s novými nápady a postupy, které posunou tým i firmu dopředu.

Spolupráce v týmu

  • Úzká spolupráce s dalšími markeťáky (SEO, Content, Influencers).

  • Sdílení know-how a zapojení do cross-team projektů.

  • Vzdělávání - jak vlastní, tak i podpora vzdělávání ostatních v týmu.


Co bys měl/a znát a umět

  • Min. 2 roky prokazatelné zkušenosti se správou PPC kampaní (Google Ads).

  • Pokročilou znalost Meta Ads / Business Manager.

  • Znalost Skliku výhodou.

  • Zkušenost s GA4, GTM, XML feedy.

  • Chuť učit se v dalších reklamních systémech např. Pinterest, TikTok, LinkedIn

  • Silné analytické myšlení a business orientace.

  • Schopnost pracovat samostatně, ale i týmově.

  • Proaktivně hledáš cesty, jak věci dělat lépe.

  • Čeština/slovenština na úrovni rodilého mluvčího, angličtina min. B2.


Proč do toho jít s FAVI?

  • Staneš se součástí byznysu, který má ambici být top of mind brand v odvětví home & decor v celé Evropě.

  • Získáš přístup k velkým účtům na všech klíčových platformách - Google, Meta, programmatic, další socials.

  • Dostaneš prostor řídit performance ve velkém měřítku - měsíčně investujeme desítky milionů Kč a práce s daty je pro nás zásadní.

  • Budeš pomáhat posouvat performance marketing na úroveň produktu - nebudeš jen spravovat kampaně, ale budeš formovat způsob, jak performance v rámci FAVI děláme.


Jak bude vypadat výběrko?

Nejdřív si krátce zavoláš s Klárou, proberete spolu základní informace a tvojí motivaci pro FAVI a tuto roli. Poté ti pošleme zadání úkolu, které následně odprezentuješ na osobním setkání s naší Marketing Lead Eliškou Froňkovou a HR Managerkou Klárou. Během pohovoru si vyjasníte vzájemná očekávání a pobavíte se o tvých zkušenostech.,


A co nabízíme na oplátku?

  • Možnost spolupráce na HPP nebo IČO

  • 5 týdnů volna + 3 sick days ročně

  • Částečnou možnost práce z home office  (2 dny v týdnu) a flexibilní pracovní dobu

  • Den na dobročinné aktivity

  • Stravenkový paušál 

  • Vzdělávání - interní kurzy, ale i semináře a konference dle tvého výběru

  • Multisportka (zaměstnanci přispívají 400,-)

  • Svůj den můžeš vždycky začít dobrou snídaní a kávou/čajem, které Ti bude k dispozici po celý den stejně jako jídlo a pití v mini chladničce, ovesné kaše, müsli, ovoce, zelenina a jiné dobrůtky

  • Pořádáme pravidelné teambuildingy. Vedle toho občas společně grilujeme nebo zajdeme po práci jen tak posedět. Nevěříš? Podívej se na náš instagram @meet_favi


Už se vidíš v našem týmu? Super! Pošli nám o sobě pár řádek. Těšíme se na tebe!


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.