Pracovní nabídky
Administrativa
Back Office
Back Office & Marketing Support v digitálním studiu Apadore

Back Office & Marketing Support v digitálním studiu Apadore

  • 200–300 Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Part-time

Ahoj,

jsem Mikoláš a do našeho digitálního studia Apadore hledám šikovnou posilu, která nám pomůže udržet chod studia, rozhýbat marketing a celkově uvolnit ruce celému týmu.

Proč někoho hledáme?

Do teď jsem většinu back office a marketing věcí řešil sám – od faktur, přes marketing až po organizaci a provozní drobnosti. Jenže jak studio roste, začíná toho být moc. A já nechci, aby se něco odbývalo nebo nestíhalo. Chci, aby všechno (nebo skoro všechno) fungovalo tak, jak má – aby měli klienti skvělý servis, a my měli v týmu víc času věnovat se tomu, co děláme nejlíp.

A teď něco o firmě

Jsme Apadore, malé studio, které vzniklo v roce 2024 z mé pětileté freelance “kariéry”. Je to u nás zatím větší punk, ale právě díky tomu si můžeš osahat skoro všechno a víceméně si vytvářet vlastní agendu (pokud budeš chtít) a nahlédnout do zákulisí fungování studia.

Co děláme?

  • Stavíme firemní weby, které prezentují firmy v tom nejlepším světle, budují důvěru a pomáhají růst.

  • Tvoříme grafický design – od vizuálů na web po materiály pro klienty a značky

  • Vyvíjíme menší interní aplikace, které firmám usnadňují práci.

  • A pomáháme jim automatizovat procesy, aby šetřily čas a peníze.

Co bude tvoje práce?

Budeš mít na starost back office v kombinaci s marketingem. V praxi to znamená:

Administrativa a organizace

  • vystavovat a evidovat faktury, hlídat splatnosti

  • komunikovat s účetní, mít pořádek v dokladech a smlouvách

  • řešit drobné provozní věci (licence, domény…)

Lehký marketing a sales podpora

  • přidáš obsah na web nebo LinkedIn

  • uděláš research firem na oslovení a připravíš podklady na schůzky

  • domluvíš externí dodavatele (copywriter, fotograf…)

Je to pestrá agenda, kde se jeden den staráš o faktury, druhý den řešíš příspěvek na LinkedIn a třetí den pomáháš s podklady pro nový web. Jsme zatím malí a mít specialistu na všechny disciplíny pro nás zatím není možné.

Koho hledáme?

Někoho spolehlivého a samostatného (klasicky) ,kdo se umí zorganizovat a dotahuje věci do konce. Nemusíš být expert na všechno, ale:

  • měl/a bys mít základní přehled o online světě

  • nebát se komunikace s lidmi (česky i anglicky (C1 ideál) – máme i zahraniční klienty)

  • umět používat GPT a jiné online nástroje k usnadnění práce

Hlavní je přístup – chuť učit se nové věci, zapojit se do chodu studia a pomoct nám růst.

Co za to?

Na začátku počítej s 20–40 hodinami měsíčně, které můžou časem narůst podle potřeby a tvých schopností.

  • Hodinová sazba 200–300 Kč podle zkušeností. 
  • Flexibilní práce odkudkoli🚀 
  • Postupné zaškolení a možnost naučit se spoustu věcí kolem marketingu, salesu i organizace firmy📚 
  • Přístup k know-how, které nasáváme z projektů pro různé firmy – od webů přes grafiku až po automatizace

Chceš být součástí malého týmu, kde je vidět tvoje práce, a pomoct nám růst? Ozvi se nám! 

Těšíme se na tebe. 🙌🏼

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.