Back Office & Marketing Support v digitálním studiu Apadore
Ahoj,
jsem Mikoláš a do našeho digitálního studia Apadore hledám šikovnou posilu, která nám pomůže udržet chod studia, rozhýbat marketing a celkově uvolnit ruce celému týmu.
Proč někoho hledáme?
Do teď jsem většinu back office a marketing věcí řešil sám – od faktur, přes marketing až po organizaci a provozní drobnosti. Jenže jak studio roste, začíná toho být moc. A já nechci, aby se něco odbývalo nebo nestíhalo. Chci, aby všechno (nebo skoro všechno) fungovalo tak, jak má – aby měli klienti skvělý servis, a my měli v týmu víc času věnovat se tomu, co děláme nejlíp.
A teď něco o firmě
Jsme Apadore, malé studio, které vzniklo v roce 2024 z mé pětileté freelance “kariéry”. Je to u nás zatím větší punk, ale právě díky tomu si můžeš osahat skoro všechno a víceméně si vytvářet vlastní agendu (pokud budeš chtít) a nahlédnout do zákulisí fungování studia.
Co děláme?
Stavíme firemní weby, které prezentují firmy v tom nejlepším světle, budují důvěru a pomáhají růst.
Tvoříme grafický design – od vizuálů na web po materiály pro klienty a značky
Vyvíjíme menší interní aplikace, které firmám usnadňují práci.
A pomáháme jim automatizovat procesy, aby šetřily čas a peníze.
Co bude tvoje práce?
Budeš mít na starost back office v kombinaci s marketingem. V praxi to znamená:
Administrativa a organizace
vystavovat a evidovat faktury, hlídat splatnosti
komunikovat s účetní, mít pořádek v dokladech a smlouvách
řešit drobné provozní věci (licence, domény…)
Lehký marketing a sales podpora
přidáš obsah na web nebo LinkedIn
uděláš research firem na oslovení a připravíš podklady na schůzky
domluvíš externí dodavatele (copywriter, fotograf…)
Je to pestrá agenda, kde se jeden den staráš o faktury, druhý den řešíš příspěvek na LinkedIn a třetí den pomáháš s podklady pro nový web. Jsme zatím malí a mít specialistu na všechny disciplíny pro nás zatím není možné.
Koho hledáme?
Někoho spolehlivého a samostatného (klasicky) ,kdo se umí zorganizovat a dotahuje věci do konce. Nemusíš být expert na všechno, ale:
měl/a bys mít základní přehled o online světě
nebát se komunikace s lidmi (česky i anglicky (C1 ideál) – máme i zahraniční klienty)
umět používat GPT a jiné online nástroje k usnadnění práce
Hlavní je přístup – chuť učit se nové věci, zapojit se do chodu studia a pomoct nám růst.
Co za to?
Na začátku počítej s 20–40 hodinami měsíčně, které můžou časem narůst podle potřeby a tvých schopností.
- Hodinová sazba 200–300 Kč podle zkušeností.
- Flexibilní práce odkudkoli🚀
- Postupné zaškolení a možnost naučit se spoustu věcí kolem marketingu, salesu i organizace firmy📚
- Přístup k know-how, které nasáváme z projektů pro různé firmy – od webů přes grafiku až po automatizace
Chceš být součástí malého týmu, kde je vidět tvoje práce, a pomoct nám růst? Ozvi se nám!
Těšíme se na tebe. 🙌🏼