Pracovní nabídky
Administrativa
Asistent
Administrativní asistentka

Administrativní asistentka

  • ~200 Kč
  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Part-time

Administrativní asistentka (junior)

Společnost 4MAX rozšiřuje tým a hledá novou posilu na administrativní výpomoc. Nevyžadujeme roky praxe – stačí pečlivost, spolehlivost a chuť učit se. Nabízíme pestrou agendu, podporu zkušených kolegyň a flexibilní podmínky. Pozice je ideální pro maminky na mateřské, studenty, nebo někoho, kdo hledá smysluplný přivýdělek v přátelském prostředí.

O nás

Jsme 4MAX – česká technologická firma s více než 25 lety zkušeností v oblasti softwarových a hardwarových řešení pro maloobchod. Mezi naše klienty patří značky jako Tesco, Albert či McDonald’s. Vyvíjíme samoobslužné pokladny, kiosky, bezobslužné obchody a další inovativní technologie pro retail.

Koho hledáme

Do našeho back-office týmu hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni/kolegu, která/ý bude pravou rukou HR a Exekutivní asistentky. Tvoje práce bude různorodá – od administrativy, přes HR výpomoc až po jednoduché finanční úkony.

Co Tě u nás čeká?

Náplň práce:

  • Administrativní výpomoc a práce s dokumenty.
  • Administrativní zajištění nástupu nováčků (příprava pracovních smluv a NDA, kontrola dokumentace, archivace)
  • Koordinace podpisu předávacích protokolů a ostatních vstupních dokumentů.
  • Komunikace s nově příchozími (sjednání detailů smluvního vztahu, organizace podpisů)
  • Vítání nových kolegů první den, příprava uvítacích balíčků a základního vybavení
  • Objednávky a nákup kancelářských potřeb a materiálu.
  • Podpora při nákupu HW ze zahraničí (sledování dodávek, komunikace s dodavateli)
  • Jednoduchá finanční administrativa (faktury, párování plateb apod.)
  • Úzká spolupráce s HR, exekutivní asistentkou a projektovým týmem.

Ideální kandidát/ka:

  • Je pečlivá/pečlivý, spolehlivá/spolehlivý a má organizační schopnosti
  • Má základy práce s PC (Google Workspace/MS Office)
  • Je časově flexibilní (cca 20 h týdně, dle dohody)
  • Má zájem o administrativu a chce získat praxi.
  • Nebojí se zeptat, ale zvládá i samostatnou práci.
  • Zkušenost z administrativy výhodou, ne podmínkou.

Co nabízíme

  • Flexibilní spolupráci formou DPP, nebo IČO.
  • Odměna 200 Kč/h čistého.
  • Práce na cca 50-80 hodin/měsíc, dle domluvy.
  • Možnost pracovat částečně z domova.
  • Mentoring od zkušené kolegyně.
  • Různorodou a nemonotónní agendu.
  • Přátelský a neformální tým.
  • Zázemí stabilní technologické firmy a možnost růstu.

Pokud Tě nabídka zaujala a ráda bys s námi spolupracovala, pošli nám svůj životopis.

 Těšíme se na setkání!
Tým 4MAX


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.