Account Manager – Mezinárodní korporátní pojištění pro evropského lídra
Chcete posunout svou kariéru v oblasti korporátního pojištění? Přidejte se k týmu GrECo a pracujte s významnými firemními klienty v prostředí, kde se cení odbornost, strategické myšlení a řešení na míru. Aktuálně máme velké plány rpstu a proto rozšiřujeme tým mezinárodnho oddělení, abychom společně naplnili naší vizi. Pokud ovládáte angličtinu na profesionální úrovni a máte zkušenosti v pojišťovnictví a obchodu a chcete být součástí růstu, je tato příležitost právě pro vás.
Kdo jsme?
GrECo je rakouská rodinná společnost s více než 100letou tradicí a mezinárodní působností . Jsme lídrem v oblasti řízení rizik a pojištění korporací a podniků ve střední a východní Evropě. Naší misí je pomáhat klientům soustředit se na jejich byznys s klidem na duši – a právě oblast řešení pojištění na míru pro mezinárodní klienty v tom hraje výzamnou roli.
Co bude vaší náplní práce?
Péče o přidělené portfolio klientů: Získáte odpovědnost za svěřené firemní klienty z mezinárodních korporací, kterým zajistíte profesionální servis a podporu v oblasti pojištění. Vaše spolupráce s klienty a partnery bude probíhat převážně online.
Podpora cross-sell iniciativ: Aktivně se zapojíte do podpory cross-sell iniciativ v rámci interního týmu a budete vyhledávat nové možnosti, jak rozšířit spolupráci se stávajícími klienty napříč našimi službami.
Komunikace se zahraničními partnery, klienty a pojišťovnami: Budete pravidelně v kontaktu s našimi mezinárodními partnery a klienty z nadnárodních korporací. Ať už při úvodním nastavení spolupráce s definicí smluvních podmínek, prezentaci řešení na míru nebo servis při škodních událostech.
Spolupráce s interními specialisty – Employee Benefits aj.: Na řešení klientských potřeb rozhodně nebudete sami – čeká vás úzká spolupráce s kolegy napříč týmy našich specialistů, aby klienti dostávali komplexní a na míru šitá řešení.
Rešení škod a komunikace s pojišťovnami: Poskytnete podporu klientům při řešení škodních událostí a budete komunikovat s pojišťovnami.
Co vám nabídneme?
Práci na HPP ve stabilní rodinné společnosti s mezinárodním přesahem.
Velmi dobré mzdové ohodnocení s ročním bonusem.
Široký balíček benefitů:
dorovnání nemocenské do výše mzdy,
home office 2 dny týdně,
5 týdnů dovolené,
vzdělávání formou jazykových kurzů a online Seduo účtu s neomezeným přístupem včetně možnosti se připojit k mezinárodnímu talentovému GrECo programu,
stravenkový paušál,
příspěvek na Multisport kartu,
příspěvek na penzijní spoření,
Edenred benefit karta,
úrazové pojištění a více.
Na pozici ideálního kandidáta/kandidátky se hodíte, jestliže:
Máte předchozí zkušenosti z prostředí pojišťovny nebo brokera.
Máte zkušenosti s hledáním nových obchodních příležitostí.
Čeština na úrovni rodilého mluvčího je pro tuto pozici nezbytná; zároveň byste měli být schopni bez potíží komunikovat v angličtině s klienty.
Výhodou je, pokud máte zkoušku odborné způsobilosti (stupeň V) nebo jste ochotni si zkoušku během zkušební doby doplnit – rádi vás v tom podpoříme. Odborná zkouška je každopádně podmínkou této pozice.
Umíte identifikovat potřeby klientů a navrhnout jim zajímavé řešení na míru.
Máte schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klienty a dokážete přehledně prezentovat komplexní informace.
Práce v MS Office vám není cizí.
Vlastníte řidičský průkaz sk. B a máte praxi.
Zaujalo vás to nebo byste se rád/a dozvěděl/a víc? Tak nám pošlete svůj životopis. Těšíme se, až vás poznáme