Pracovní nabídky
Obchod
Account Manager
Account Manager – Mezinárodní korporátní pojištění pro evropského lídra

Account Manager – Mezinárodní korporátní pojištění pro evropského lídra

  • Praha
  • Full-time

Chcete posunout svou kariéru v oblasti korporátního pojištění? Přidejte se k týmu GrECo a pracujte s významnými firemními klienty v prostředí, kde se cení odbornost, strategické myšlení a řešení na míru. Aktuálně máme velké plány rpstu a proto rozšiřujeme tým mezinárodnho oddělení, abychom společně naplnili naší vizi. Pokud ovládáte angličtinu na profesionální úrovni a máte zkušenosti v pojišťovnictví a obchodu a chcete být součástí růstu, je tato příležitost právě pro vás. 


Kdo jsme? 

GrECo je rakouská rodinná společnost s více než 100letou tradicí a mezinárodní působností  . Jsme lídrem v oblasti řízení rizik a pojištění korporací a podniků ve střední a východní Evropě. Naší misí je pomáhat klientům soustředit se na jejich byznys s klidem na duši – a právě oblast řešení pojištění na míru pro mezinárodní klienty v tom hraje výzamnou roli. 


 Co bude vaší náplní práce? 

  • Péče o přidělené portfolio klientů: Získáte odpovědnost za svěřené firemní klienty z mezinárodních korporací, kterým zajistíte profesionální servis a podporu v oblasti pojištění. Vaše spolupráce s klienty a partnery bude probíhat převážně online. 

  • Podpora cross-sell iniciativ: Aktivně se zapojíte do podpory cross-sell iniciativ v rámci interního týmu a budete vyhledávat nové možnosti, jak rozšířit spolupráci se stávajícími klienty napříč našimi službami. 

  • Komunikace se zahraničními partnery, klienty a pojišťovnami: Budete pravidelně v kontaktu s našimi mezinárodními partnery a klienty z nadnárodních korporací. Ať už při úvodním nastavení spolupráce s definicí smluvních podmínek, prezentaci řešení na míru nebo servis při škodních událostech. 

  • Spolupráce s interními specialisty – Employee Benefits aj.: Na řešení klientských potřeb rozhodně nebudete sami – čeká vás úzká spolupráce s kolegy napříč týmy našich specialistů, aby klienti dostávali komplexní a na míru šitá řešení. 

  • Rešení škod a komunikace s pojišťovnami: Poskytnete podporu klientům při řešení škodních událostí a budete komunikovat s pojišťovnami. 
     

 Co vám nabídneme? 

  • Práci na HPP ve stabilní rodinné společnosti s mezinárodním přesahem. 

  • Velmi dobré mzdové ohodnocení s ročním bonusem. 

  • Široký balíček benefitů: 

    • dorovnání nemocenské do výše mzdy, 

    • home office 2 dny týdně,

    • 5 týdnů dovolené, 

    • vzdělávání formou jazykových kurzů a online Seduo účtu s neomezeným přístupem včetně možnosti se připojit k mezinárodnímu talentovému GrECo programu, 

    • stravenkový paušál, 

    • příspěvek na Multisport kartu, 

    • příspěvek na penzijní spoření, 

    • Edenred benefit karta, 

    • úrazové pojištění a více. 


 Na pozici ideálního kandidáta/kandidátky se hodíte, jestliže: 

  • Máte předchozí zkušenosti z prostředí pojišťovny nebo brokera

  • Máte zkušenosti s hledáním nových obchodních příležitostí.

  • Čeština na úrovni rodilého mluvčího je pro tuto pozici nezbytná; zároveň byste měli být schopni bez potíží komunikovat v angličtině s klienty. 

  • Výhodou je, pokud máte zkoušku odborné způsobilosti (stupeň V) nebo jste ochotni si zkoušku během zkušební doby doplnit – rádi vás v tom podpoříme. Odborná zkouška je každopádně podmínkou této pozice. 

  • Umíte identifikovat potřeby klientů a navrhnout jim zajímavé řešení na míru. 

  • Máte schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klienty a dokážete přehledně prezentovat komplexní informace. 

  • Práce v MS Office vám není cizí. 

  • Vlastníte řidičský průkaz sk. B a máte praxi. 

Zaujalo vás to nebo byste se rád/a dozvěděl/a víc? Tak nám pošlete svůj životopis. Těšíme se, až vás poznáme  

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.