Asistent generálního ředitele
Klíčové aktivity:
- Administrativní podpora generálního ředitele.
- Administrativní činnosti s přesahem do Personálního úseku.
- Zajištění chodu sekretariátu (objednávka kancelářských potřeb, zajištění občerstvení pro zákazníky, vyúčtování nákladů).
- Správa agendy služebních cest (schvalovací příkazy, objednávka letenek a ubytovaní).
- Realizace zápisů z porad.
- Vedení docházky.
- Zajištění chodu recepce.
Požadovaný profil:
- SŠ / VŠ ekonomického směru.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Výborné umění plánování času.
- Diskrétnost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost.
- Práce na PC (pokročilý uživatel).
- Znalost AJ minimálně na úrovni B2.
- Řidičský průkaz B.
- Psaní všemi deseti výhodou.
- Pracovní zkušenost na obdobné pozici výhodou.
- Vhodné pro absolventy VŠ, u absolventů SŠ praxe alespoň 2 roky nutná.
Nabízíme:
- Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti.
- Práci v profesně vyzrálém týmu a moderním pracovním prostředí.
- Osobní a profesní rozvoj.
- Mzdu na účtu vždy nejpozději 10. den v měsíci.
- Bonusový systém v závislosti na plnění cílů společnosti, týmu a individuálním přístupu - tzv. roční bonus.
- 5 týdnů dovolené.
- Pracovní doba 37,5 hodiny týdně.
- Příspěvek na penzijní spoření.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na dopravu do zaměstnání.
- Cafeterii benefitů.
- Odměny za doporučení nových zaměstnanců.
- Program Zdraví (očkování proti chřipce, bowlingové a badmintonové turnaje, pronájem sportovišť a další).
- Propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí.
- Možnost účasti na firemních společenských, kulturních a sportovních akcí.
- A další ...
Jedná se o zástup po dobu čerpání mateřské a rodičovské dovolené.
Zaujala Vás nabízená pracovní pozice a chcete se o ní dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat!