Marketing specialista
POPIS PRACOVNÍ POZICE
Chcete uplatnit své komplexní marketingové dovednosti na inovativním projektu v oblasti duševního zdraví a zároveň hledáte svobodu v podnikání? Pokud ano, přidejte se k nám do Psyonu!
Vaším úkolem bude vytvořit a uchopit celkovou marketingovou strategii, efektivně ji koordinovat v rámci dostupných kapacit (interní tým, agentura,).
Hledáme někoho, kdo nám pomůže posunout vnímání tématu i značky o kus dál, podpořit kvalitu klientské zkušenosti a rozvíjet brand, který má hloubku a respektuje citlivost tématu. Psyon si zakládá na otevřenosti, důvěře a smysluplnosti a tvoří ho lidsky motivovaný tým .
ODPOVĚDNOSTI
Marketingová strategie a řízení projektů
Vytvoření a realizace marketingové strategie napříč kanály.
Koordinace a exekuce marketingových aktivit – od nápadu po vyhodnocení.
Plánování, zadávání a dohled nad úkoly v rámci týmu i směrem k externím spolupracovníkům.
Řízení spolupráce s agenturami, PR, grafikem, copywriterem a dalšími.
Digitální marketing a analýza
Nastavení rámce pro správu sociálních sítí (exekuci může zajišťovat jiný člen týmu).
Spolupráce na správě webu – aktualizace obsahu, základní údržba.
Koordinace e-mail marketingu (newslettery, kampaně).
Sledování a vyhodnocování digitálních metrik (např. Google Analytics, Smartlook).
Koordinace A/B testování a segmentace (v rozsahu dle priorit a možností).
Brand a komunikace
Udržování konzistentní vizuální a obsahové identity značky.
Tvorba a správa brand manuálu.
Nastavení a udržování tónu komunikace napříč kanály – sociální sítě, web, klientský servis, nábor atd.
Dohled nad vizuální prezentací napříč výstupy.
Koordinace PR a B2B a B2C aktivity
Koordinace PR aktivit a jejich propojení s celkovou marketingovou strategií.
Podpora komunikace směrem k odborné i širší veřejnosti (např. otevřené dny, eventy, spolupráce s experty).
KOHO HLEDÁME (požadavky na kvalifikaci)
Minimálně 3 roky relevantních zkušeností v marketingu
Výborné komunikační a koordinační schopnosti.
Zkušenosti s tvorbou a realizací marketingové strategie.
Analytické myšlení a schopnost vyhodnocovat efektivitu kampaní.
Zkušenosti s vedením lidí nebo koordinací externích dodavatelů.
Zkušenosti se správou sociálních sítí.
Výhodou jsou zkušenosti se segmentací zákazníků, cílením kampaní a A/B testováním.
Výhodou je znalost nástrojů jako Google Analytics, WordPress a dalších marketingových platforem (např. Meta Ads, Sklik, e-mailingové nástroje).
Nabízíme :
- Velikost úvazku: 0,5 (s potenciálem rozšíření)
- Forma spolupráce: IČO
- Nástup: Ihned nebo dle dohody
- Možnost seberealizace
- Možnost zapojit se a být součástí průlomového projektu na poli duševního zdraví