Marketing specialista

  • Hybrid
  • Praha
  • Part-time
  • Aktualizováno 22. 04. 2025

POPIS PRACOVNÍ POZICE

Chcete uplatnit své komplexní marketingové dovednosti na inovativním projektu v oblasti duševního zdraví a zároveň hledáte svobodu v podnikání? Pokud ano, přidejte se k nám do Psyonu!

Vaším úkolem bude vytvořit a uchopit celkovou marketingovou strategii, efektivně ji koordinovat v rámci dostupných kapacit (interní tým, agentura,).

Hledáme někoho, kdo nám pomůže posunout vnímání tématu i značky o kus dál, podpořit kvalitu klientské zkušenosti a rozvíjet brand, který má hloubku a respektuje citlivost tématu. Psyon si zakládá na otevřenosti, důvěře a smysluplnosti a tvoří ho lidsky motivovaný tým .


ODPOVĚDNOSTI

Marketingová strategie a řízení projektů

  • Vytvoření a realizace marketingové strategie napříč kanály.

  • Koordinace a exekuce marketingových aktivit – od nápadu po vyhodnocení.

  • Plánování, zadávání a dohled nad úkoly v rámci týmu i směrem k externím spolupracovníkům.

  • Řízení spolupráce s agenturami, PR, grafikem, copywriterem a dalšími.

Digitální marketing a analýza

  • Nastavení rámce pro správu sociálních sítí (exekuci může zajišťovat jiný člen týmu).

  • Spolupráce na správě webu – aktualizace obsahu, základní údržba.

  • Koordinace e-mail marketingu (newslettery, kampaně).

  • Sledování a vyhodnocování digitálních metrik (např. Google Analytics, Smartlook).

  • Koordinace A/B testování a segmentace (v rozsahu dle priorit a možností).

Brand a komunikace

  • Udržování konzistentní vizuální a obsahové identity značky.

  • Tvorba a správa brand manuálu.

  • Nastavení a udržování tónu komunikace napříč kanály – sociální sítě, web, klientský servis, nábor atd.

  • Dohled nad vizuální prezentací napříč výstupy.

  • Koordinace PR a B2B a B2C aktivity

  • Koordinace PR aktivit a jejich propojení s celkovou marketingovou strategií.

  • Podpora komunikace směrem k odborné i širší veřejnosti (např. otevřené dny, eventy, spolupráce s experty).

      

KOHO HLEDÁME (požadavky na kvalifikaci)

  • Minimálně 3 roky relevantních zkušeností v marketingu 

  • Výborné komunikační a koordinační schopnosti.

  • Zkušenosti s tvorbou a realizací marketingové strategie.

  • Analytické myšlení a schopnost vyhodnocovat efektivitu kampaní.

  • Zkušenosti s vedením lidí nebo koordinací externích dodavatelů.

  • Zkušenosti se správou sociálních sítí.

  • Výhodou jsou zkušenosti se segmentací zákazníků, cílením kampaní a A/B testováním.

  • Výhodou je znalost nástrojů jako Google Analytics, WordPress a dalších marketingových platforem (např. Meta Ads, Sklik, e-mailingové nástroje).

Nabízíme :

  • Velikost úvazku: 0,5 (s potenciálem rozšíření)
  • Forma spolupráce: IČO
  • Nástup: Ihned nebo dle dohody
  • Možnost seberealizace 
  • Možnost zapojit se a být součástí průlomového projektu na poli duševního zdraví


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.