Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Zákaznická podpora pro marketplaces [e-com]

Zákaznická podpora pro marketplaces [e-com]

  • 40–60 tis. Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time
  • Aktualizováno 08. 10. 2025

Hledáme posilu do našeho týmu!

Hardat je startup, který maximalizuje automatizaci processingu objednávek a listování produktů na marketplaces pro své klienty. Zaměřujeme se na maximální úsporu, automatizaci a smysluplné využití AI. Toho všeho můžeš být součástí! 


Do týmu hledáme zodpovědného kolegu, který si vezme na starosti zákaznickou podporu na marketplaces jakou Allegro, Amazon, Kaufland a další. Budeš denně v kontaktu se zákazníky z celé střední Evropy. Tvým úkolem bude odpovídat na jejich dotazy, řešit reklamace, vrácení zboží a přispívat k tomu, aby zákazníci měli ten nejlepší možný zážitek z nákupu. 

Spoustu procesů automatizujeme a další přidáváme. Máme na to vlastní vývojáře, kteří ti můžou být k ruce. Součástí tvé pozice bude navrhovat další automatizace a aktivně vyhledávat nástroje a možnosti, jak celý proces zjednodušit. 


Pokud rád*a komunikuješ, máš trpělivost a chceš se stát důležitou součástí dynamického e-commerce světa, hledáme právě tebe! Mimochodem, veškerá zákaznická podpora je pouze písemně :)



Co budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy zákazníků: Budeš zákazníkům pomáhat prostřednictvím  chatu, e-mailu nebo telefonicky. Dotazy mohou zahrnovat stav objednávek, dostupnost produktů nebo techcnické parametry.
  • Řešit reklamace a vrácení zboží: Včasné a profesionální vyřízení reklamací a vrácení zboží bude tvou každodenní agendou. Zároveň budeš tuto agendu koordinovat s našimi partnery a interním týmem.
  • Komunikovat s týmem: Úzce spolupracuj s kolegy v týmu, ať už jde o řešení zákaznických požadavků nebo zlepšování procesů.
  • Podílet se na zlepšování procesů: Budeme rádi za tvé návrhy na zlepšení zákaznické zkušenosti a procesů.


Co od tebe očekáváme (must have):


  • Výborné komunikační schopnosti: Umíš empaticky a profesionálně komunikovat se zákazníky a najít řešení i v náročných situacích.
  • Trpělivost a odolnost vůči stresu: Reklamace a stížnosti mohou být náročné, ale ty je zvládneš s klidem a úsměvem.
  • Angličtina na komunikativní úrovni:  Dotazy budou od zahraničních zákazníků nebo v souvislosti s platformami jako Amazon či Kaufland marketplace. (Znalost němčiny je velkou výhodou!)


Co bys měl*a umět (should have):


  • Povědomí o e-commerce: Výhodou je, pokud rozumíš tomu, jak fungují online obchody a marketplaces.
  • Zájem o zlepšování: Hledáme někoho, kdo se nebojí ptát, navrhovat změny a aktivně se učit nové věci.



Co naopak umět nemusíš (won’t have):


  • Detailní znalost pravidel marketplaces: Amazon, Kaufland nebo Alza ti na začátku možná nebudou nic říkat, ale všechno tě naučíme.
  • Znalosti nástrojů: Naučíme tě pracovat s platformami Responso a Baselinker, která nám umožňuje efektivně spravovat objednávky a řídit online prodeje našich partnerů.

Co bude tvojí výhodou?

  • jsi silný v práci s daty, zkušenost s SQL je velký výhoda! 
  • máš zkušenosti s Pythonem, případně jinými programovacími jazyky
  • dokážeš číst v API dokumentaci a navrhovat technická zadání


Proč se přidat k nám?

  • Podpora od zkušeného týmu: Máš k ruce Jakuba a Zbyňka, kteří tě rádi zaučí a budou ti vždy k dispozici.
  • Flexibilní pracovní doba: Po zaučení možnost práce z domova, ale budeme rádi, když tě občas uvidíme v kanceláři v Holešovicích v Praze.
  • Možnost růstu: Chceš se časem věnovat něčemu jinému? Díky naší dynamice a přístupu k e-commerce můžeš rychle získat nové zkušenosti a dovednosti.



Jak se poznáme?


    1.    Pošli nám pár vět o sobě: Jaké máš zkušenosti, co tě baví a proč tě tato práce zajímá.


    2.    My se ozveme: Do tří dnů ti dáme zpětnou vazbu a případně si naplánujeme call s Jakubem


    3.    Těšíme se na spolupráci!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.