Zákaznická podpora pro marketplaces [e-com]
Hledáme posilu do našeho týmu!
Hardat je startup, který maximalizuje automatizaci processingu objednávek a listování produktů na marketplaces pro své klienty. Zaměřujeme se na maximální úsporu, automatizaci a smysluplné využití AI. Toho všeho můžeš být součástí!
Do týmu hledáme zodpovědného kolegu, který si vezme na starosti zákaznickou podporu na marketplaces jakou Allegro, Amazon, Kaufland a další. Budeš denně v kontaktu se zákazníky z celé střední Evropy. Tvým úkolem bude odpovídat na jejich dotazy, řešit reklamace, vrácení zboží a přispívat k tomu, aby zákazníci měli ten nejlepší možný zážitek z nákupu.
Spoustu procesů automatizujeme a další přidáváme. Máme na to vlastní vývojáře, kteří ti můžou být k ruce. Součástí tvé pozice bude navrhovat další automatizace a aktivně vyhledávat nástroje a možnosti, jak celý proces zjednodušit.
Pokud rád*a komunikuješ, máš trpělivost a chceš se stát důležitou součástí dynamického e-commerce světa, hledáme právě tebe! Mimochodem, veškerá zákaznická podpora je pouze písemně :)
Co budeš dělat?
- Odpovídat na dotazy zákazníků: Budeš zákazníkům pomáhat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky. Dotazy mohou zahrnovat stav objednávek, dostupnost produktů nebo techcnické parametry.
- Řešit reklamace a vrácení zboží: Včasné a profesionální vyřízení reklamací a vrácení zboží bude tvou každodenní agendou. Zároveň budeš tuto agendu koordinovat s našimi partnery a interním týmem.
- Komunikovat s týmem: Úzce spolupracuj s kolegy v týmu, ať už jde o řešení zákaznických požadavků nebo zlepšování procesů.
- Podílet se na zlepšování procesů: Budeme rádi za tvé návrhy na zlepšení zákaznické zkušenosti a procesů.
Co od tebe očekáváme (must have):
- Výborné komunikační schopnosti: Umíš empaticky a profesionálně komunikovat se zákazníky a najít řešení i v náročných situacích.
- Trpělivost a odolnost vůči stresu: Reklamace a stížnosti mohou být náročné, ale ty je zvládneš s klidem a úsměvem.
- Angličtina na komunikativní úrovni: Dotazy budou od zahraničních zákazníků nebo v souvislosti s platformami jako Amazon či Kaufland marketplace. (Znalost němčiny je velkou výhodou!)
Co bys měl*a umět (should have):
- Povědomí o e-commerce: Výhodou je, pokud rozumíš tomu, jak fungují online obchody a marketplaces.
- Zájem o zlepšování: Hledáme někoho, kdo se nebojí ptát, navrhovat změny a aktivně se učit nové věci.
Co naopak umět nemusíš (won’t have):
- Detailní znalost pravidel marketplaces: Amazon, Kaufland nebo Alza ti na začátku možná nebudou nic říkat, ale všechno tě naučíme.
- Znalosti nástrojů: Naučíme tě pracovat s platformami Responso a Baselinker, která nám umožňuje efektivně spravovat objednávky a řídit online prodeje našich partnerů.
Co bude tvojí výhodou?
- jsi silný v práci s daty, zkušenost s SQL je velký výhoda!
- máš zkušenosti s Pythonem, případně jinými programovacími jazyky
- dokážeš číst v API dokumentaci a navrhovat technická zadání
Proč se přidat k nám?
- Podpora od zkušeného týmu: Máš k ruce Jakuba a Zbyňka, kteří tě rádi zaučí a budou ti vždy k dispozici.
- Flexibilní pracovní doba: Po zaučení možnost práce z domova, ale budeme rádi, když tě občas uvidíme v kanceláři v Holešovicích v Praze.
- Možnost růstu: Chceš se časem věnovat něčemu jinému? Díky naší dynamice a přístupu k e-commerce můžeš rychle získat nové zkušenosti a dovednosti.
Jak se poznáme?
1. Pošli nám pár vět o sobě: Jaké máš zkušenosti, co tě baví a proč tě tato práce zajímá.
2. My se ozveme: Do tří dnů ti dáme zpětnou vazbu a případně si naplánujeme call s Jakubem
3. Těšíme se na spolupráci!