Specialista péče o zákazníky (level 1) s češtinou a angličtinou
Hledáš práci, kde se nebudeš nudit, naučíš se hromadu nových věcí a budeš mít reálný dopad na spokojenost zákazníků po celém světě? Přidej se k nám do Smartsupp – českého startupu s globálním dosahem 🚀, který je součástí silného technologického holdingu Abugo Group. Díky zázemí skupiny, která propojuje špičkové SaaS a e-commerce firmy, získáš nejen stabilitu, ale i příležitost růst v rámci skupiny.
🔎 Co tě u nás čeká
V našem mezinárodním týmu Customer Care se staneš klíčovým partnerem pro naše firemní zákazníky. Budeš jim pomáhat porozumět jednotlivým funkcím Smartsuppu, odpovídat na dotazy, sbírat zpětnou vazbu a předávat jí naším vývojářům, kteří pracují na vylepšování produktu. Žádná call centra – u nás komunikuješ výhradně e-mailem a v přátelském tempu.
👉 Jde o juniorní, full time pozici (Po-Pá) vhodnou i pro šikovné absolventy. V našem malém týmu se dá vyrůst a není nouze o nové výzvy.
🛠️ Co budeš dělat
- Budeš primárně pomáhat našim firemním zákazníkům přes e-mail v češtině a angličtině
- Zajišťovat spokojenost našich zákazníků
- Občasně překládat krátké texty o nových funkcích našeho produktu
- Spolupracovat na cross-team úkolech s dalšími odděleními
- Řešit další různorodé výzvy, které startup firma přináší
✅ Co hledáme u tebe
- Očekáváme příjemnou komunikaci, konzistentní psaný projev a odhodlanost pomáhat lidem
- Pokud už nějaké zkušenosti ze zákaznické péče máš, pak je to pro tebe určitě výhoda
- Velmi dobrou (hlavně psanou) češtinu a angličtinu
- Velmi dobrou mluvenou angličtinu (náš tým je mezinárodní, takže bez angličtiny se tu neobejdeš)
- Další jazyky jsou výhodou
- Základní počítačové dovednosti, schopnost pracovat s novými technologiemi nejen zákaznické podpory (např. live chat, e-mail, Slack, Notion, Freshdesk).
- Zkušenost s webovými aplikacemi, vývojářskými nástroji prohlížeče a základním znalost HTML/CSS jsou výhodou
- Umíš zabrat, když je to potřeba. Work hard, play hard!
- Jsi pozitivně naladěn/a
- Jsi proaktivní a baví tě hledat řešení
- Práce s feedbackem ti nedělá problémy a umíš jej přijímat i dávat
- Jsi týmový hráč. Uvědomuješ si svou roli v týmu a jsi podporou pro své kolegy. Dokážeš se s týmem sladit, fungovat na stejných principech a táhnout za jeden provaz.
- Chceš se stále učit něco nového a zlepšovat své dovednosti i v oblastech, které pro tebe byly doposud neznámé.
- Dobře se adaptuješ na změny a nové výzvy. Jsme rostoucí start-up, takže o dynamické prostředí u nás není nouze.
🚀 Proč se ti u nás bude líbit?
- 🧑🤝🧑 Budeš pracovat s lidmi, pro které je důležitá týmová spolupráce, otevřenost a naše další hodnoty – drive, zodpovědnost či neustálý rozvoj
- 👩💻 Uvidíš z první ruky jak to funguje v technologickém startupu a získáš zkušenosti nejen z oblasti Customer Care
- 🌐 Dozvíš se o nových webových technologiích a co je to SaaS (software as a service)
- ⛱️ Benefity jako je unlimited dovolená, budget pro sebevzdělávání, jazykové lekce, pravidelné týmové párty, MultiSport karta, mobilní tarif či volno na tvoje narozeniny a další
- 🏢 Pracovní den ti určitě zpříjemní i kanceláře v 17. patře Šumavské tower, kde budeš mít Brno jako na dlani
- 🗓️ Pracujeme od pondělí do pátku v obvyklé denní pracovní době, ne o víkendech, ne na směny
- 🥃 Neomezený přístup k domácí Smartsupp slivovici 🙂
🗓️ Jak probíhá výběrko
- Pošleš životopis a do pár dnů se ti ozve někdo z našeho HR týmu.
- V prvním kole se potkáš s naším HR, abychom se poznali a vzájemně sladili.
- Ve druhém kole se osobně setkáš s Karen (Customer Care Lead) a Nataszou (specialistka L2).
- Pak tě čeká seznamovačka se zbytkem týmu. Věř nám, nudit se nebudeš.
💡 Zaujalo tě to?
Ozvi se! Pošli nám svůj životopis nebo krátký motivační text, proč právě ty bys měl/a být součástí našeho týmu. Budeme se těšit! 😊