Office Coordinator

  • On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 28. 12. 2025

Chceš se stát součástí rychle rostoucího českého startupu? 🚀

Jsme Carebot – vyvíjíme zdravotnický software založený na AI a machine learningu, který pomáhá lékařům rychleji odhalovat prvopočátky rakoviny. Naše řešení šetří čas, peníze a hlavně zlepšuje péči o pacienty.

Do našeho týmu hledáme Office Coordinator, který/á se postará o hladký chod kanceláří a zároveň podpoří HR agendu.


Co budeš dělat

Tvoje práce bude rozdělená mezi office koordinaci a HR support.


Office agenda

  • Zajistíš, aby kancelář byla vždy příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Budeš mít na starosti komunikaci s úklidovou firmou, základní péči o kancelář a přípravu pracovních míst pro naše nováčky.

  • Postaráš se o objednávky občerstvení a vybavení pro kanceláře.

  • Zvládneš správu provozních plateb a faktur a komunikaci s účetní.

  • Budeš mít na starosti koordinaci vozového parku.

  • Zorganizuješ interní eventy – od malých týmových setkání až po firemní akce.

  • Pomůžeš s organizací služebních cest (rezervace, cestovní podklady, vyúčtování).

  • Budeš se podílet na dodávání účetních dokladů (provozní platby).

HR support

  • Budeš se podílet na náborovém procesu a pohovorech. Pomůžeš s organizací, komunikací a přípravou podkladů.

  • Budeš mít na starost agendu onboardingu, benefitů a BOZP.

  • Budeš mít možnost zapojit se i do dalších HR procesů a být podporou naší HR manažerky.


Koho hledáme

  • Máš zkušenosti s administrativou, organizací nebo koordinací kanceláře.

  • Baví tě i HR support – už jsi někdy pomáhal/a s náborem, onboardingem nebo jinou HR agendou a chceš se v tom dál rozvíjet.

  • Umíš si dobře zorganizovat práci, nastavit priority a mít věci pod kontrolou.

  • Jsi spolehlivý/á, pečlivý/á a dotahuješ úkoly do konce.

  • Komunikace je tvoje silná stránka – umíš jednat s kolegy, dodavateli i vedením.

  • Jsi samostatný/á, proaktivní a přicházíš s vlastními nápady.

  • Zvládáš základní práci v Excelu nebo Google Sheets.

  • Angličtinu ovládáš na komunikativní úrovni (psaní i mluvení).

  • Řidičský průkaz je výhodou – občas je potřeba odvézt auto do servisu.


Co ti můžeme nabídnout?

  • Smysluplnou práci na produktu, který reálně mění svět zdravotnictví.

  • Flexibilní pracovní dobu.

  • Moderní kanceláře v Praze 5 se zahrádkou ideální na letní grilování (nejen po práci).

  • Přátelský a neformální tým, se kterým se dá po práci vyrazit i na pivo.

  • Inspirativní kolegy a špičkové odborníky, od kterých se můžeš hodně naučit.

  • Možnost růstu spolu s rozvojem firmy – tvůj hlas u nás nezanikne.

  • Odpovídající finanční ohodnocení.

  • MacBook a mobilní tarif, který můžeš využívat i pro soukromé účely.

  • Zvýhodněnou Multisport kartu, ať máš kde dobíjet energii.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.