Head of Marketing
Jsme rychle rostoucí český health-tech startup, který posouvá hranice moderní digitální péče.
Náš marketing nyní vyhlíží nového kapitána! Hledáme Head of Marketing, který/á se ujme kormidla, vybuduje silnou značku a pomůže nám škálovat doma i během expanze do zahraničí. Energie a chuť růst jsou na této plavbě vítány.
Co bude náplní práce?
Spolupracovat s týmem na vývoji a exekuci marketingových strategií, které prokazatelně přispívají k růstu – od stanovení priorit až po vyhodnocení výsledků.
Vytvářet a řídit marketingové plány s jasnými KPI, které propojují vícekanálové kampaně (obsahový marketing, digitální marketing, event marketing atd.) a vedou k růstu.
Aktivní účast na zahraniční expanzi – vytváření a adaptace strategie pro nové trhy s důrazem na rychlé testování, validaci a škálování.
Zvyšovat brand awareness s důrazem na jeho komerční využití – aktivně hledat příležitosti, jak úspěchy a pozitivní sentiment proměnit v poptávku a nové obchodní příležitosti.
Budovat postavení společnosti KARDI AI jako leadera v inovacích – s důrazem na tvorbu obsahu a aktivit, které mají přímý dopad na růst, akvizici partnerů a podporu obchodních cílů.
Řízení tvorby obsahu pro sociální sítě, plánování a exekuce kampaní, produkce marketingových materiálů a správa webu – vždy s ohledem na výkon, konverze a kvalitu.
Řízení optimalizace webu (SEO), analýza sociálních sítí a webu (Google Analytics), pravidelný reporting výsledků, práce s trendy a daty o zákaznících za účelem zvyšování výkonu kampaní.
Úzká spolupráce se Sales týmem s cílem zajistit konzistentní komunikaci, efektivní lead management a prioritizaci aktivit podle obchodního dopadu.
Odpovědnost za marketingový rozpočet, jeho efektivní využití a maximalizaci návratnosti investic.
Přijmout datově řízený přístup k marketingu – pravidelně vyhodnocovat účinnost kampaní, navrhovat zlepšení a pracovat v režimu „test & learn“, který vede k výkonu a růstu.
Koho hledáme?
Má minimálně 4 roky praxe na pozici v B2B marketingu se zaměřením na online, sociální sítě a PR. Výhodou je pracovní zkušenost z oblasti health/medical.
Vyzná se v marketingových trendech, technologiích a metodikách a ví, jak je efektivně použít.
Umí česky a anglicky slovem i písmem.
Má analytické myšlení, umí pracovat s daty za účelem přípravy a optimalizace marketingových plánů a aktivit.
Je ambiciózní a podnikavý, motivovaný k práci v rychle se měnícím startupovém prostředí, v rámci kterého si umí stanovit a zorganizovat priority.
Umí efektivně komunikovat a stát si za svým. Je kreativní, inovativní a zároveň dotahuje věci do konce.
Co nabízíme?
Práci na HPP nebo IČO
Zajímavou, smysluplnou práci s možností ovlivňovat další směřování společnosti
Zaměstnanecký akciový program
Týden dovolené navíc a 3 sick days
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce v remote režimu s občasnou návštěvou kanceláře
Přátelský tým a firemní akce
