Head of Marketing

  • Remote, Hybrid
  • Praha + 4 další
  • Full-time
  • Aktualizováno 12. 12. 2025

Jsme rychle rostoucí český health-tech startup, který posouvá hranice moderní digitální péče. 

Náš marketing nyní vyhlíží nového kapitána! Hledáme Head of Marketing, který/á se ujme kormidla, vybuduje silnou značku a pomůže nám škálovat doma i během expanze do zahraničí. Energie a chuť růst jsou na této plavbě vítány.


Co bude náplní práce? 

  • Spolupracovat s týmem na vývoji a exekuci marketingových strategií, které prokazatelně přispívají k růstu – od stanovení priorit až po vyhodnocení výsledků.

  • Vytvářet a řídit marketingové plány s jasnými KPI, které propojují vícekanálové kampaně (obsahový marketing, digitální marketing, event marketing atd.) a vedou k růstu.       

  • Aktivní účast na zahraniční expanzi – vytváření a adaptace strategie pro nové trhy s důrazem na rychlé testování, validaci a škálování.         

  • Zvyšovat brand awareness s důrazem na jeho komerční využití – aktivně hledat příležitosti, jak úspěchy a pozitivní sentiment proměnit v poptávku a nové obchodní příležitosti.

  • Budovat postavení společnosti KARDI AI jako leadera v inovacích – s důrazem na tvorbu obsahu a aktivit, které mají přímý dopad na růst, akvizici partnerů a podporu obchodních cílů.

  • Řízení tvorby obsahu pro sociální sítě, plánování a exekuce kampaní, produkce marketingových materiálů a správa webu – vždy s ohledem na výkon, konverze a kvalitu.

  • Řízení optimalizace webu (SEO), analýza sociálních sítí a webu (Google Analytics), pravidelný reporting výsledků, práce s trendy a daty o zákaznících za účelem zvyšování výkonu kampaní.

  • Úzká spolupráce se Sales týmem s cílem zajistit konzistentní komunikaci, efektivní lead management a prioritizaci aktivit podle obchodního dopadu.

  • Odpovědnost za marketingový rozpočet, jeho efektivní využití a maximalizaci návratnosti investic.

  • Přijmout datově řízený přístup k marketingu – pravidelně vyhodnocovat účinnost kampaní, navrhovat zlepšení a pracovat v režimu „test & learn“, který vede k výkonu a růstu.


Koho hledáme?

  • Má minimálně 4 roky praxe na pozici v B2B marketingu se zaměřením na online, sociální sítě a PR. Výhodou je pracovní zkušenost z oblasti health/medical.

  • Vyzná se v marketingových trendech, technologiích a metodikách a ví, jak je efektivně použít. 

  • Umí česky a anglicky slovem i písmem.

  • Má analytické myšlení, umí pracovat s daty za účelem přípravy a optimalizace marketingových plánů a aktivit.

  • Je ambiciózní a podnikavý, motivovaný k práci v rychle se měnícím startupovém prostředí, v rámci kterého si umí stanovit a zorganizovat priority.

  • Umí efektivně komunikovat a stát si za svým. Je kreativní, inovativní a zároveň dotahuje věci do konce.


Co nabízíme?

  • Práci na HPP nebo IČO 

  • Zajímavou, smysluplnou práci s možností ovlivňovat další směřování společnosti

  • Zaměstnanecký akciový program

  • Týden dovolené navíc a 3 sick days

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce v remote režimu s občasnou návštěvou kanceláře 

  • Přátelský tým a firemní akce

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.