Pracovní nabídky
Administrativa
Asistent
Asistent/ka eventové firmy

Asistent/ka eventové firmy

  • Hybrid
  • Ostrava
  • Part-time

Do našeho osmičlenného týmu, který organizuje největší bitcoinovou konferenci v Evropě BTC Prague, hledáme spolehlivou a samostatnou posilu na pozici Asistent/ka eventové společnosti.

Největší konference a festival o Bitcoinu v Evropě. 3 denní akce se čtyřmi stages, 8500+ návštěvníky, 250 přednášejícími a 100 firmami přicházejícími z celého světa. 

Nejprestižnější a nejvlivnější akce tohoto formátu v celé Evropě se již tradičně koná v červnu v Praze. 


Rostoucí úspěch, dosah, vliv a ambice této akce s sebou nesou i potřebu růstu celého teamu. Hledáme posilu, která nám pomůže zvládnou denodenní operativu, provoz teamu a kanceláře, odbavení podpory zákazníků, komunikaci mezi členy teamu a zákazníky a bude tak oporou k dalšímu rychlému růstu společnosti. 

Co nabízíme

  • Práce na částečný úvazek (20 hodin týdně)

  • Flexibilní pracovní doba

  • Kombinace práce v kanceláři a z domova

    • 2× týdně docházka na cca 4 hodiny do kanceláře

    • zbytek času dle domluvy home office

  • Navýšení hodin v měsíci před akcí (až na cca 8 h denně)

  • Intenzivní pracovní týden během konference 8.–15. června v Praze

  • Po akci zpět na flexibilní part-time s potenciálem růstu

  • Příležitost učit se nové věci a růst v dynamickém týmu

Náplň práce

Přípravná fáze

  • Správa a obsluha informační e-mailové schránky

  • E-mailová komunikace s partnery, dodavateli a dalšími subjekty (většinou v angličtině)

  • Administrativní a organizační podpora zakladatelů konference

  • Účast na týdenních týmových meetingách (v angličtině)

  • Základní administrativní činnosti a práce „back office“

Práce na místě během akce

  • Koordinace organizačního týmu: zaměstnanci, hostesky, dobrovolníci

  • Logistická podpora

  • Obsluha informačního stánku


Požadavky

  • Angličtina na velmi dobré úrovni (především psaná komunikace).

  • Bydliště v Ostravě a práce v naší kanceláři výhodou.

  • Výborné organizační schopnosti.

  • Silné komunikační dovednosti.

  • Samostatnost, praktičnost, spolehlivost a schopnost řešit operativní situace rychle a bez stresu.

  • Zkušenost z eventů výhodou, nikoli podmínkou.

  • Základní technická a počítačová zdatnost.

  • Chuť pracovat dlouhodobě a stát se součástí našeho týmu.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.