B2C marketing specialist
O nás:
Nekrachni je vzdělávací ekosystém na finanční gramotnost, která už oslovila přes 500 000 mladých lidí. Rosteme, naše plány jsou ještě větší... a potřebujeme posilu!
Koho hledáme?
Kolegu, který nám pomůže s oslovením naší cílovky. Čeká tě proto budování naší značky u GenZ – budeš hledat témata, která mladé zajímá a pálí. Pak o nich budeš psát a dostávat je mezi mladé.
Co po tobě chceme?
- Strategické myšlení
- Dokážeš vzít partnerovo téma a na základě dat se zamyslet nad cílovkou
- Připravíš téma pro cílovku co nejlíp (za dodržení požadavků partnera)
- Chytneš cíle partnerství a postaráš se, že budou smysluplně doručeny
- Budeš mít na paměti, že ten, pro koho to děláme, jsou mladí zmatení v dospělém světě financí – ne papírové KPI
- Projektový management
- Chytneš proces a dovedeš ho do konce
- Zorganizuješ práci pro kolegy – rozdáš tasky, deadlines
- Zajistíš, že všechno bude. Včas.
- S přidanou hodnotou pro partnera i pro cílovku
- B2C marketing a copywriting
- Máš zkušenost s B2C komunikací – umíš propojit marketing a copywriting a napojit se na cílovku
- Uděláš si rešerši a přijdeš s propracovaným konceptem
- Dokážeš si poptat relevantní data a insighty k cílovce
- Připravíš obsahové strategie k jednotlivým tématům a spolupracím
- Navrhneš komunikaci, která zaujme GenZ
- Integrita a spolehlivost
- Jsi člověk, na kterého se dá spolehnout
- Dodržuješ slovo a termíny
- Pracuješ s důvěrou partnerů i cílovky
Co budeš řešit?
Tohle jsou zadání, která budou přicházet:
💬 "Potřebujeme pokrýt téma XX. Udělej si rešerši a navrhni obsah kurzu v appce."
💬 "Máme akademie a chceme je dostat k rodičům nebo dalším zákazníkům. Navrhni B2C kampaň."
💬 "Mrkni na data z appky nebo na Instagramu a dej dohromady, co za cílovku tam nesmí chybět."
💬 "GenZ přijde téma XX ne tak zajímavé. Připrav si nápady na komunikaci, kterými zájem vzbudíme."
💬 "Jsme pořád pro cílovku relevantní? Na IG stagnuje nárůst sledujících. Co se děje...? A co s tím budeme dělat?"
Na čem budeš pracovat?
✏️ Přemýšlet nad formou obsahu, tak aby zaujal GenZ (neboj, máme v týmu lidi, kteří mají plné instagramy memeček a rádi nasměřují)
✏️ Připravovat obsahové strategie pro fakt velké značky. Spolupracujeme třeba s E.ONem nebo s Portu
✏️ Podílet se na osvětových kampaních s estatisícovým zásahem. Loni to bylo Moneyfestuj v Jihomoravském kraji. V roce 2026... Stay tuned, zatím tajné! 😁 Ale bude to ještě větší.
Co nabízíme?
✨ Pěknou práci s přesahem – všechno, co uděláš, je s cílem budovat generaci, která je finančně v pohodě
💰 Hezké platové ohodnocení
⏰ Flexibilní pracovní dobu
👥 Mladý kolektiv tvořený fajn lidmi
🚀 Možnost růst s organizací, která má velké plány
Co teď?
- Ozvi se nám s krátkou zprávou, proč bys zrovna ty měl/a být součástí Nekrachni na této pozic a pošli nám své CV (jen abychom měli přehled),
- vybrané uchazeče pozveme na 20-30 minutový online hovor, kde se společně seznámíme a řekneme si detaily (z obou stran),
- následně ti zadáme úkol, podle kterého si ověříme, zda máš zkušenosti, které hledáme,
- pak proběhne “reverse” pohovor, který povedeš ty → my si tím zjistíme tvoji akceschopnost, budeš mít možnost se doptat na otázky, představit sebe a vypracovaný úkol,
- na závěr si zavoláme společně se zakladateli a CMO, vyjasníme si podmínky spolupráce a uděláme finální nabídku.
- Vítej v Nekrachni! 💚
Termín zaslání krátkých zpráv a CV's je do 30. prosince 2025 23:59. První kolo pohovorů proběhne v týdnu od 16. do 20. ledna, vypracování úkolů v tom samém týdnu a finálně bychom se rádi rozhodli v týdnu od 23. do 27. ledna 2026. Preferovaný nástup je 1. února 2026.
