Office Manager & Executive Assistant 💙
Buď srdcem kanceláře i pravou rukou founders – tvá práce rozhýbe celou firmu! 💙
Lokalita: Praha - Karlín (kanceláře máme hned vedle Dvou kohoutů!)
Úvazek: Plný/zkrácený (25+h/týden) s flexibilním rozvržením
Ve wflow přetváříme svět digitalizace. Přinášíme jasnost a lehkost do každodenního chaosu účetnictví, aby práce plynula tak, jak má. 🌊
Řešíme reálné bolesti firem (protože nikdo nechce dělat účetnictví ručně). Naši zákazníci nás milují, a my expandujeme do světa - ale už na všechno sami nestačíme
Proto hledáme dalšího parťáka, který nám s tím pomůže a stane se nedílnou součástí našeho týmu!
CO BUDEŠ DĚLAT?
Ve zkratce se staneš klíčovou osobou, která se postará o to, aby naše prostředí bylo co nejpříjemnějším místem, chod kanceláře bezproblémový a naši founders měli volnou hlavu a ruce pro strategickou práci a škálování wflow. Tvůj dopad bude viditelný od prvního dne.
Tvým úkolem bude:
📌 Zajišťovat základní back-office agendu (třeba zadávat dokumenty do našich systémů jako je Signi / Hubspot / wflow - a následně kontrolovat, že jsou podepsané všemi, kým mají)
📌 Náš office bude tvým královstvím a hlavně ty se budeš zamýšlet, jak nám společné žití a práci v něm zlepšovat - od objednávek snacks a kafe po jeho zútulňování pokojovkami či řešení malých oprav se správou budovy ✨
📌 Jednoduše se staneš hlavní tváří kanceláře - budeš vítat návštěvy a postaráš se o to, aby byly zasedačky ready a obecně u nás panovala příjemná atmosféra
📌 Pomůžeš nám i s exekucí firemních akcí (vánoční večírky, all hands apod.)
📌 Lehce podpoříš naši HR Noemi s onboardingem nových lidí
📌 A staneš se pravou rukou founders. Ulevíš Robertovi, Davidovi a Petrovi od operativy, která je zpomaluje. Na všem se spolu vždycky domluvíte - lidsky. Čekej různorodé úkoly jako:
- bookování letenek a ubytování
- posílání a vyzvedávání pošty
- hlídání termínů
- jednoduché rezervační telefonáty
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME
✔ Umíš skvěle určovat priority a pracovat efektivně. Jakmile si práci osaháš, budeš mít volnost rozhodovat - ale samostatnost je k tomu nezbytnou podmínkou
✔ Zvládáš rychle přeskakovat mezi úkoly a více prioritami naráz - máš výborné organizační schopnosti
✔ Máš radost z toho, když můžeš vést věci samostatně – budeš mít velkou autonomii a prostor na vlastní nápady
✔ Skvěle se domluvíš s kýmkoliv - od paní uklízečky po ředitele planety 😊
✔ Problémy řešíš kreativně a máš let’s-get-it-somehow-done přístup
✔ Jsi pozitivní, šíříš kolem sebe dobrou energii a ostatní cítí, že se na tebe mohou obrátit v každé situaci
✔ Startup prostředí tě neděsí - baví tě, že věci se vyvíjejí a týmy komunikují i v angličtině ⚡
✔ To, že máš zkušenost s rolí office managera / personal assistenta, je výhodou, ale ne podmínkou
PROČ JE TAHLE ROLE SKVĚLÁ
✨ Protože nastoupíš do jednoho z nejúspěšnějších českých startupů ve správný moment – máme silný produkt, věrné klienty a jasný plán expanze. (Podle žebříčku Deloitte FAST 50 se už tři roky řadíme mezi nejrychleji rostoucí tech firmy ve střední Evropě – a v Česku jsme na 10. místě! 🚀🌍). Ty ho můžeš spoluutvářet.
✨ Tvůj hlas tu bude slyšet. Jsme malý tým a procesy si pořád nastavujeme
✨ Navíc budeš úzce spolupracovat přímo s lidmi v exekutivních rolích - čeká na tebe obrovský prostor pro růst
✨ Budeme investovat do tvého rozvoje a podporovat tě v tom, co ti jde
✨ Připojíš se do kultury, která si lidí váží. Žádné korporátní hry. Do práce se budeš těšit 💙
✨ A samozřejmě k tomu tě čekají všechna klasická startupová plus – flexibilita práce, firemní akce a tripy, možnost hardware atd.
Zní to jako dream job?
Tak se nám ozvi a my se budeme těšit! 🤗💙
