Hledáme recepční/asistentku do pohodového kolektivu
Jsme dynamická IT společnost s více než 10letou historií a stabilním zázemím. Fungujeme jako sehraný tým (už je nás přes 50) a každý z nás svoji práci dělá poctivě a svědomitě, ale zároveň ví, že život není jen o povinnostech.
Hledáme spolehlivou a přátelskou osobnost, která zapadne do našeho kolektivu a bude chtít být součástí naší "ALTEPŘÍ" party.
Pokud preferuješ práci, která je různorodá, máš selský rozum a chceš poznat fungování firmy v širším měřítku a nechceš být jen číslem do počtu ve velké korporaci, pak jsi u nás správně!
Co budeš dělat:
- Vytvářet zázemí pro zákazníky a starat se o jejich pohodlí
- Objednávat zásoby pro své kolegy
- Starat se o chod kanceláří
- Inventarizovat majetek, přejímat zboží
- Podporovat administrativní a obchodní tým
- Řešit agendu spojenou s odesíláním a přijímáním pošty (dopisy, balíky, výpisy)
- Komunikovat s úřady, když bude potřeba
Co od tebe očekáváme:
- Dobrá znalost Microsoft Office programů, především Outlook, Excel, Word
- Základní komunikace v anglickém jazyce
- Schopnost sepsat strukturovaný text bez gramatických chyb
- Smysl pro pořádek a spolehlivost
- Schopnost samostatné práce
- SŠ vzdělání
- Nutnost řidičského průkazu skupiny B
Co ti nabídneme:
- Práce na HPP na dobu neurčitou
- Přátelský kolektiv
- Kariérní růst – obchod/administrativa/logistika dle toho, co ti bude nejbližší
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days 5 dní
- Služební telefon i pro soukromé účely
- Multisport karta
- Příspěvek na stravování
- Místo výkonu práce: Praha 7
