Project manager webových projektů v Apadore
Ahoj!
Jsem Mikoláš, zakladatel webového studia Apadore (apadore.cz)! Jsme relativně noví (fungujeme lehce přes rok), ale o to rychleji rosteme. Designujeme a stavíme weby, eshopy a webové aplikace pro široké spektrum klientů přes developery po startupy.
Stavíme buď pomocí WordPress/Webflow/Framer nebo stále častěji vyvíjíme custom.
A teď hledáme posilu, která nám pomůže s řízením projektů. Potřebujeme někoho, kdo na začátku převezme projekt a dotáhne ho do zdárného konce.
Co bude tvoje práce:
řídit webové projekty, eshopy nebo aplikace od zadání po spuštění (WordPress, Webflow, případně custom vývoj),
koordinovat designéry, vývojáře, testera, copywriterku, SEO/Analytik experta a další kolegy,
komunikovat s klienty, hlídat termín a rozpočet,
hlídat kvalitu výstupů – aby web odpovídal návrhu i strategii,
řešit změny rozsahu (scope), vyjednávat vícepráce, být asertivní,
dělat měsíční reporty, sumarizace prací a podklady pro fakturaci,
pomáhat s rozvojem procesů, automatizací a zefektivněním projektového řízení,
key account po dokončení projektu - starat se o spokojenost klientů i po ukončení projektu.
Co od tebe čekáme:
zkušenost s řízením webových projektů (ideálně 4+ roky),
schopnost vést menší tým (design, dev, analytika, copy),
přehled o nástrojích typu Asana, Slack, Google Workspace,
orientaci v online marketingu (SEO, PPC, webová analytika),
orientaci ve webovém prostředí (chápat základy)
výbornou komunikaci a organizační schopnosti,
zdravou dávku asertivity vůči klientovi i týmu,
schopnost zvednout telefon a vyřešit problém,
angličtinu minimálně na úrovni B2 (C1 výhoda – míříme do zahraničí).
Výhodou je, pokud:
máš zkušenost s agilními metodikami (Scrum, Kanban apod.),
nebojíš se rozumět i technické stránce webu,
umíš upsellovat doplňkové služby klientům (SEO, PPC, obsah).
Jak by spolupráce probíhala
Fungujeme hybridně. Část práce zvládneš odkudkoli, ale chceme, aby ses s námi aspoň párkrát týdně potkával v kanceláři na Vinohradech (Praha 1) a na schůzkách s klienty.
Spolupráce je ideálně na plný úvazek, případně je možné začít na polovičním a postupně se dostat na plný. Nastoupit můžeš hned, od prosince nebo od ledna – to bychom se domluvili.
Co nabízíme
práci na smysluplných projektech pro firmy, které rostou,
volnost v řízení projektů - jaký si to uděláš, takový to máš,
prostor ovlivnit, jak projekty i procesy fungují,
menší tým, kde vidíš přímý dopad své práce a reálně nám pomáháš firmu stavět od základů,
bonusovou složku za úspěšné projekty.
Jo a je to u nás zatím trošku punk, každý měsíc se posouváme a tak neustále řešíme nové procesy nebo upravujeme ty staré.
Jak probíhá výběrové řízení
Projdu zaslané životopisy a vyberu kandidáty, kteří se podle zkušeností a přístupu nejlépe hodí k našemu týmu.
Následuje online hovor (30-60 min), kde se navzájem poznáme a zjistíme, jestli si sedneme.
Vybraným kandidátům pošlu krátké zkušební zadání (max. 1 hodina práce) navázané na reálné projekty.
Podle výsledku zadání se buď potkáme osobně, nebo rovnou padne finální rozhodnutí o spolupráci.
Napiš mi pár vět o sobě a budu se moc těšit na případné setkání!
