Pracovní nabídky
Ostatní
Projektový manažer
Project manager webových projektů v Apadore

Project manager webových projektů v Apadore

  • 50–80 tis. Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time

Ahoj! 

Jsem Mikoláš, zakladatel webového studia Apadore (apadore.cz)! Jsme relativně noví (fungujeme lehce přes rok), ale o to rychleji rosteme. Designujeme a stavíme weby, eshopy a webové aplikace pro široké spektrum klientů přes developery po startupy.

Stavíme buď pomocí WordPress/Webflow/Framer nebo stále častěji vyvíjíme custom.

A teď hledáme posilu, která nám pomůže s řízením projektů. Potřebujeme někoho, kdo na začátku převezme projekt a dotáhne ho do zdárného konce.

Co bude tvoje práce:

  • řídit webové projekty, eshopy nebo aplikace od zadání po spuštění (WordPress, Webflow, případně custom vývoj),

  • koordinovat designéry, vývojáře, testera, copywriterku, SEO/Analytik experta a další kolegy,

  • komunikovat s klienty, hlídat termín a rozpočet,

  • hlídat kvalitu výstupů – aby web odpovídal návrhu i strategii,

  • řešit změny rozsahu (scope), vyjednávat vícepráce, být asertivní,

  • dělat měsíční reporty, sumarizace prací a podklady pro fakturaci,

  • pomáhat s rozvojem procesů, automatizací a zefektivněním projektového řízení,

  • key account po dokončení projektu - starat se o spokojenost klientů i po ukončení projektu.

Co od tebe čekáme:

  • zkušenost s řízením webových projektů (ideálně 4+ roky),

  • schopnost vést menší tým (design, dev, analytika, copy),

  • přehled o nástrojích typu Asana, Slack, Google Workspace,

  • orientaci v online marketingu (SEO, PPC, webová analytika),

  • orientaci ve webovém prostředí (chápat základy)

  • výbornou komunikaci a organizační schopnosti,

  • zdravou dávku asertivity vůči klientovi i týmu,

  • schopnost zvednout telefon a vyřešit problém,

  • angličtinu minimálně na úrovni B2 (C1 výhoda – míříme do zahraničí).

Výhodou je, pokud:

  • máš zkušenost s agilními metodikami (Scrum, Kanban apod.),

  • nebojíš se rozumět i technické stránce webu,

  • umíš upsellovat doplňkové služby klientům (SEO, PPC, obsah).

Jak by spolupráce probíhala

Fungujeme hybridně. Část práce zvládneš odkudkoli, ale chceme, aby ses s námi aspoň párkrát týdně potkával v kanceláři na Vinohradech (Praha 1) a na schůzkách s klienty.

Spolupráce je ideálně na plný úvazek, případně je možné začít na polovičním a postupně se dostat na plný. Nastoupit můžeš hned, od prosince nebo od ledna – to bychom se domluvili.

Co nabízíme

  • práci na smysluplných projektech pro firmy, které rostou,

  • volnost v řízení projektů - jaký si to uděláš, takový to máš,

  • prostor ovlivnit, jak projekty i procesy fungují,

  • menší tým, kde vidíš přímý dopad své práce a reálně nám pomáháš firmu stavět od základů,

  • bonusovou složku za úspěšné projekty.

Jo a je to u nás zatím trošku punk, každý měsíc se posouváme a tak neustále řešíme nové procesy nebo upravujeme ty staré.

Jak probíhá výběrové řízení

  1. Projdu zaslané životopisy a vyberu kandidáty, kteří se podle zkušeností a přístupu nejlépe hodí k našemu týmu.

  2. Následuje online hovor (30-60 min), kde se navzájem poznáme a zjistíme, jestli si sedneme.

  3. Vybraným kandidátům pošlu krátké zkušební zadání (max. 1 hodina práce) navázané na reálné projekty.

  4. Podle výsledku zadání se buď potkáme osobně, nebo rovnou padne finální rozhodnutí o spolupráci.

Napiš mi pár vět o sobě a budu se moc těšit na případné setkání! 

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.