Backoffice Asistent/ka

  • Praha
  • Full-time

Hledáme zodpovědného a proaktivního kolegu/kolegyni, který/á zajistí plynulý chod kanceláře v Gi21 a bude úzce spolupracovat s vedením i investičním týmem. Tato role kombinuje prvky administrativní podpory, "logistiky" provozu kanceláře, plánování času členům týmu, plánování schůzek, zajišťování interních procesů a další. Ideální kandidát má smysl pro detail, dokáže efektivně koordinovat více oblastí najednou a udržuje vysokou míru důvěrnosti.

💼 Náplň práce

  • Řízení a koordinace každodenního provozu kanceláře a interních procesů

  • Administrativní podpora managementu a investičního týmu

  • Příprava, správa a organizace dokumentace, smluv a záznamů spojených s investicemi a firemní agendou

  • Koordinace komunikace s účetními, právníky a dalšími externími partnery

  • Příprava a údržba pravidelných reportů a přehledů pro vedení (cash flow, výdaje, aktualizace portfolia apod.)

  • Správa interních databází, archivace smluv, evidence investičních dokumentů

  • Zajištění provozních a logistických potřeb kanceláře, podpora při plánování schůzek a služebních cest

🧩 Koho hledáme

  • Máš zkušenosti z podobné pozice (např. operations coordinator, executive assistant, office manager ve finanční, právní nebo investiční oblasti)

  • Výborné organizační schopnosti, samostatnost a schopnost prioritizovat

  • Diskrétnost a pečlivost při práci s finančními a právními informacemi

  • Pokročilá znalost práce s MS Office / Google Workspace

  • Dobrá znalost angličtiny (písemně i ústně)

  • Zájem o investiční prostředí a finanční procesy výhodou

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.