Customer Success Engineer pro e-shop platformu | Remote, Ostrava
Ahoj, jmenuji se Jiří a spolu s Honzou jsme založili před lety e-shop platformu kvik.shop (dříve KVIKYMART) – pomáháme e-shopům v desítkách zemích měnit trh s autodíly prostřednictvím naší SaaS platformy a souvisejících služeb.

Co budeš dělat:
- Pomůžeš klientům nastavit napojení dodavatelských dat, propojení na různé systémy třetích stran, automatizace a moduly.
- Budeš jejich technický člověk – od analýzy přes specifikaci až po finální otestování.
- Pomůžeš klientům vyřešit jejich potřebu a instruovat je jak platformu používat.
- Rozšíříš naši knowledge base o nové články, nebo vylepšíš stávající.
- Občas se v online callu spojíš se stávajícím zákazníkem, nebo s novým, který projevil zájem o e‑shop, a rovnou s ním probereš integraci a to, jak mu naše platforma pomůže v jeho podnikání.
Co od tebe potřebujeme (stačí 5 z 7):
- Zkušenost v e-commerce světě.
- Praktickou zkušenost s komunikací se zákazníky v češtině a angličtině.
- CSV/XML feedy, Analytics a GTM máš v malíku.
- Baví tě komunikovat s lidmi a překládat „vývojařštinu“ do češtiny včetně pochopení technické dokumentace k napojením ERP, platebních bran, dopravců a inzertních systémů.
- Pochopení a přesah do online marketingu.
- Zodpovědnost a pečlivost.
- Pokud budeš preferovat remote, tak bychom rádi, aby ses občas ukázal i v Ostravě v kanceláři.
Co ti dáme my:
- 40-60k CZK hrubého (podle zkušeností, 12 měsíců v roce).
- 100% remote nebo klimatizovanou kancelář v Ostravě.
- Tým 11 lidí, kde se všichni známe jménem a nejsme korporát.
Jak se přihlásit?
Pošli nám životopis a jeden příklad, kdy jsi klientovi reálně pomohl vydělat víc peněz nebo vylepšit proces.
Pokud ve spolupráci uvidíme potenciál, rovnou si domluvíme online call se mnou a co-founderem Honzou.
Ahoj Jiří

