Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada)
Jsme Cleany. Měníme, jak lidé pečují o oblečení – šetrně, bez toxických chemikálií a na pár kliků. Máme vlastní kurýry, pobočky v pražských OC i síť Cleany Boxů. Hledáme parťáka/parťačku do Customer Care, kdo miluje servis, má tah na branku a chce růst (klidně až na Team Leada).


Co budeš dělat
Pomáhat zákazníkům přes telefon, e-mail a chat (poradit, uklidnit, vyřešit, potěšit).
Proaktivně dotahovat požadavky (objednávky, změny, reklamace), nic nenechat „propadnout“.
Koordinovat s partnery, kurýry a pobočkami, aby všechno šlapalo.
Udržovat pořádek v datech (zápisy, štítky, rychlé přehledy).
Sbírat zpětnou vazbu a navrhovat malé zlepšováky (skripty odpovědí, FAQ, checklisty).
Postupně přebírat miniprojekty a zaškolování nováčků.
Hodíš se k nám, pokud…
Česky píšeš i mluvíš výborně; angličtina je plus.
Umíš být empatický/á i asertivní, zvládáš tlak s klidem.
Máš drive, bereš zodpovědnost a věci dotahuješ.
Jsi „digitálně zručný/á“ (e-mail, chat, tabulky, interní systémy).
Bonus: praxe v customer care / e-commerce / logistice.
Co nabízíme
HPP od startu; po zkušebce smlouva na dobu neurčitou.
Mentoring a jasná kritéria postupu (NPS, rychlost vyřízení, kvalita odpovědí).
Motivační odměny navázané na výsledky.
Hybrid (část týdne home office), rozumná flexibilita směn.
Zázemí WorkLounge - Dejvice (skvělá komunita), notebook + tarif, stravenky v penězích.
Snídaně v pondělí, káva/čaj, pitný režim.
Výhody na služby Cleany (kabát bude zářit ✨).
Smysl: eko čištění bez toxických rozpouštědel, vhodné i pro alergiky a děti.
Prostor růst – technologie si vyvíjíme sami, nápady jdou rychle do praxe.
Co udělat dál?
Pošli CV nebo LinkedIn
Nástup: dle domluvy (ideálně co nejdřív)
Chceš se dozvědět více o nás? Přečti si články na euro.cz, forbes.cz a czechcrunch.cz, nebo si pusť naše video. 😊
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní schůzku, během které se seznámí s detaily projektu a budou mít možnost získat veškeré informace. Těšíme se na tebe v našem týmu!




