Development Project Manager
Ahoj! 👋🏻
Jsme RVLT Digital – nezávislá digitální agentura z pražského Žižkova. Od roku 2018 pomáháme B2B značkám uspět od Česka přes Evropu po východní Asii. Rosteme díky důvěře našich klientů, tvrdé práci a odhodlání dělat věci po svém – chytře, smysluplně, kreativně a vždy s lidským přístupem. Mezi naše klienty patří například Bobcat, CTP, Cresco, Develon a další.
Zakládáme si na podporující, přátelské a neformální atmosféře i na otevřenosti k novým nápadům. Naše hodnoty jsme definovali v #kryjemesizáda a #hledámenejlepšířešení.
Hledáme člověka, který:
Má alespoň 3 roky zkušeností s vedením digitálních projektů v oblasti developmentu (weby, aplikace, portály, interní systémy).
Umí pracovat s Google nástroji, Excel/Google Sheets.
Ovládá práci s nástroji pro projektové řízení (Jira, ClickUp, Trello, Easy Project, Monday) a je zvyklý trackovat svůj čas.
Má základní porozumění vývojovým technologiím (frontend, backend, API, CMS).
Zvládá sestavovat a hlídat projektové rozpočty a vyzná se v reportingu.
Je schopen vytvářet a číst projektovou dokumentaci.
Umí efektivně zadávat práci kolegům z dalších týmů.
Zná specifika komunikace s vývojáři a zároveň je schopen překládat business požadavky do konkrétních úkolů.
Má skvělý time management a vždy dodržuje termíny.
Je pečlivý, organizovaný, zodpovědný, samostatný a má smysl pro detail.
Ovládá angličtinu na výborné úrovni a má skvělé komunikační dovednosti.
Výhodou:
Zkušenost z digitální agentury nebo softwarového studia.
Znalost agilních metodik (Scrum, Kanban).
Základy UX/UI.
Praxe v oblasti integrací (Salesforce, CMS, API, datové přenosy).
Zkušenost s přípravou technických zadání.
Co by obnášela tvá role?
Systematické plánování a řízení kapacit týmu (3 developeři FE & BE, 1 kodér).
Organizaci sprintů/úkolů dle kapacit týmu.
Hlídání rozpočtů a zajišťování kontinuity projektů.
Rozvržení úkolů a úpravu timeline podle priorit a změn.
Spolupráci při návrzích řešení – schopnost chápat kontext a rozpracovat zadání.
Zajišťování hladkého chodu oddělení a průběhu vývoje.
Tvorbu zadání pro kolegy a kontrolu jejich včasného splnění.
Řešení projektové exekutivy mimo vývojářské činnosti.
Včasnou a jasnou komunikaci k interním týmům, vč. vedení společnosti i směrem ke klientům.
Chceme, aby tě práce bavila a zároveň řádně živila – tvůj výkon oceníme odpovídajícím způsobem (dle praxe).
Tvým mentorem by byl Lukáš Tauchen (Development Team Leader).
Nástroje, se kterými pracujeme: Google Workspace (Gmail, Docs, Sheets, Calendar, Meet), Jira, Trello, Slack, Costlocker, Bitbucket, LibreOffice, Sublime.
A proč se přidat právě k nám?
Každý si u nás najde něco, co mu zpříjemní pracovní život.
Neformální a přátelské prostředí v domě Radost (tak se tu to vážně jmenuje) v centru Prahy poblíž Hlavního nádraží
Firemní počítač podle tvých preferencí
Práce na HPP, plný úvazek 130 hod. měsíčně se 4 týdny dovolené
Flexibilní pracovní doba – stačí se domluvit s teamleaderem
Možnost home office, v kanceláři stačí být 1–2 dny v týdnu, zbytek je na domluvě s tvým týmem a teamleaderem (nejdříve po zkušební době)
Příspěvek na zvolený benefit (Multisport / obědy / aj.)
Komunikace v češtině i angličtině (s rodilými mluvčími) na denní bázi
Dotovaná výuka jazyků – 60 % hradíme my
Možnost plně hrazeného nebo dotovaného dalšího vzdělávání (podle relevance pro náš business a formy vzdělávání)
Právní a finanční poradenství (i pro soukromé potřeby)
Pet-friendly kanceláře
Teambuilding (2x ročně) i další firemní akce (společné snídaně, večírky týmů apod.)
I když jsme dnes větší než dřív, pořád se trochu cítíme jako underdog: necháváme za sebe mluvit výsledky, máme větší srdce než ego, bojujeme férově, ale tvrdě. Proto hledáme kolegy, kteří chtějí mít dopad – nejen pozici. Pokud ti dává smysl dělat marketing, který firmám opravdu funguje a nezapadne, ozvi se.
Chceš se o nás dozvědět víc? Mrkni na naše projekty, Instagram nebo LinkedIn. A pokud ti tu něco chybí – klidně se nás zeptej.
