(něco víc než) Recepční (M/F)
Etnetera Hub je podpůrný tým pro celou Etnetera Group. Staráme se o IT a kancelářské zázemí celé skupiny. Pečujeme o 3 patra v moderních kanceláří v Praze 7 a až 400 kolegů docházejících do kanceláří, ale i pracujících vzdáleně.
Hledáme člověka, který se stane plnohodnotným členem našeho týmu. Recepční u nás je srdce firmy. Kromě starosti o lidi je to ale i systematický organizátor, který má na starosti hladký chod celého prostoru a mnoha akcí, setkání a schůzek, které se v našich prostorách konají.
Pokud máš rád/a lidi, ale zároveň jsi pracovitý/á, organizovaný/á a oddanný/á tomu, co děláš, může to být tvoje příležitost.
Primárně hledáme na plný úvazek, ale jsme otevřeni dalším formám spolupráce.
Pokud máš zájem o zkrácený úvazek nebo jsi osoba hledající práci na doplnění (maminka na rodičovské, paní v aktivním důchodu, studentka s flexibilním rozvrhem, osoba s drobným handicapem) - neváhej se ozvat, budeme hledat řešení.
Co bude tvoje práce zahrnovat?
- samostatné vedení recepce a starost o návštěvy, schůzky, zasedací místnosti, příchozí telefonáty a emaily, kurýry
- starost o zásobování a catering, pravidelné i ad hoc objednávky, vybírání dodavatelů
- péče o prostory a jejich funkčnost - zasedací místnosti, kuchyňky, kávovary, květiny, starost o kvalitu služeb a spokojenost zaměstnanců, koordinace drobných provozních úkolů zajišťujících bezproblémový chod kanceláří
- administrativa související s chodem firem - evidence smluv, správa vstupních karet, vyúčtování O2 tarifů, sledování nákladů souvisejících se spotřebou kanceláře, správa firemní datové schránky
- koordinace či asistence při organizaci firemních a klientských akcí v prostorech kanceláře, komunikace s dodavateli, příprava a zajištění akce na místě
- neustálé zlepšování - přinášení vlastních nápadů, hledání efektivnějších způsobů práce, přejednávání dodavatelů
- proaktivní předcházení problémům dříve než nastanou nebo jejich aktivní řešení hned vzápětí
Co ti nesmí chybět?
- schopnost přátelsky, ale zároveň profesionálně jednat se zaměstnanci i klienty, vyřízení telefonátu či přijetí návštěvy i v angličtině
- systematičnost a organizační talent, spolehlivost a pečlivost
- práce s počítačem - základní sada office nástrojů s excelem v čele je tvůj kamarád
- multitasking - když máš víc úkolů najednou, umíš přepínat mezi aktivitami a udržet si přehled. Nestresuje tě to, ale nabíjí energií.
- proaktivita a ownership mindset - nebojíš se převzít odpovědnost, hledáš řešení, ne “proč něco nejde”
- “body navíc” za zkušenosti s event managementem a cit pro estetiku a pořádek - baví tě pořádat akce a dělat lidem v kanceláři hezké prostředí a radost
Co ti nabízíme?
- smysluplnou práci, kde lidé umí ocenit, když děláš svou práci dobře
- komplexní úkoly, které ti pomůžou získat zkušenosti a vyrůst i třeba u nás ve firmě
- prostor tvořit Etneteru s námi - tvoje nápady se tady skutečně zrealizují
- skvělý tým, prima šéfa, důvěru a odpovědnost
- moderní prostředí kanceláří v Holešovicích, tělocvičnu
- a benefity máme samozřejmě také - 25 dnů dovolené + 2 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na multisport, káva a ovoce v kanceláři, příspěvek na dopravu, dovolenou nebo penzijko…
- firemních akcí všeho druhu co hrdlo ráčí
- pracovní doba více v kanceláři, s možností občasného HO po zapracování
Pracovní doba: 8:30 - 16:30 (možnost flexibility a HO po dohodě a zapracování)
Lokace: Praha 7 - Holešovice
Forma: Plný úvazek, DPP, nebo kombinace podle dohody
Zajímá tě to? Napiš nám o sobě a řekneme si víc!
