Pracovní nabídky
Administrativa
Recepční
(něco víc než) Recepční (M/F)

(něco víc než) Recepční (M/F)

  • 0 Kč – 44 tis. Kč
  • Hybrid
  • Praha
  • Part-time, Full-time

Etnetera Hub je podpůrný tým pro celou Etnetera Group. Staráme se o IT a kancelářské zázemí celé skupiny. Pečujeme o 3 patra v moderních kanceláří v Praze 7 a až 400 kolegů docházejících do kanceláří, ale i pracujících vzdáleně.

Hledáme člověka, který se stane plnohodnotným členem našeho týmu. Recepční u nás je srdce firmy. Kromě starosti o lidi je to ale i systematický organizátor, který má na starosti hladký chod celého prostoru a mnoha akcí, setkání a schůzek, které se v našich prostorách konají.

Pokud máš rád/a lidi, ale zároveň jsi pracovitý/á, organizovaný/á a oddanný/á tomu, co děláš, může to být tvoje příležitost.

Primárně hledáme na plný úvazek, ale jsme otevřeni dalším formám spolupráce.

Pokud máš zájem o zkrácený úvazek nebo jsi osoba hledající práci na doplnění (maminka na rodičovské, paní v aktivním důchodu, studentka s flexibilním rozvrhem, osoba s drobným handicapem) - neváhej se ozvat, budeme hledat řešení.

Co bude tvoje práce zahrnovat?

  • samostatné vedení recepce a starost o návštěvy, schůzky, zasedací místnosti, příchozí telefonáty a emaily, kurýry
  • starost o zásobování a catering, pravidelné i ad hoc objednávky, vybírání dodavatelů
  • péče o prostory a jejich funkčnost - zasedací místnosti, kuchyňky, kávovary, květiny, starost o kvalitu služeb a spokojenost zaměstnanců, koordinace drobných provozních úkolů zajišťujících bezproblémový chod kanceláří
  • administrativa související s chodem firem - evidence smluv, správa vstupních karet, vyúčtování O2 tarifů, sledování nákladů souvisejících se spotřebou kanceláře, správa firemní datové schránky
  • koordinace či asistence při organizaci firemních a klientských akcí v prostorech kanceláře, komunikace s dodavateli, příprava a zajištění akce na místě
  • neustálé zlepšování - přinášení vlastních nápadů, hledání efektivnějších způsobů práce, přejednávání dodavatelů
  • proaktivní předcházení problémům dříve než nastanou nebo jejich aktivní řešení hned vzápětí

Co ti nesmí chybět?

  • schopnost přátelsky, ale zároveň profesionálně jednat se zaměstnanci i klienty, vyřízení telefonátu či přijetí návštěvy i v angličtině
  • systematičnost a organizační talent, spolehlivost a pečlivost
  • práce s počítačem - základní sada office nástrojů s excelem v čele je tvůj kamarád
  • multitasking - když máš víc úkolů najednou, umíš přepínat mezi aktivitami a udržet si přehled. Nestresuje tě to, ale nabíjí energií.
  • proaktivita a ownership mindset - nebojíš se převzít odpovědnost, hledáš řešení, ne “proč něco nejde”
  • “body navíc” za zkušenosti s event managementem a cit pro estetiku a pořádek - baví tě pořádat akce a dělat lidem v kanceláři hezké prostředí a radost

Co ti nabízíme?

  • smysluplnou práci, kde lidé umí ocenit, když děláš svou práci dobře
  • komplexní úkoly, které ti pomůžou získat zkušenosti a vyrůst i třeba u nás ve firmě
  • prostor tvořit Etneteru s námi - tvoje nápady se tady skutečně zrealizují
  • skvělý tým, prima šéfa, důvěru a odpovědnost
  • moderní prostředí kanceláří v Holešovicích, tělocvičnu
  • a benefity máme samozřejmě také -  25 dnů dovolené + 2 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na multisport, káva a ovoce v kanceláři, příspěvek na dopravu, dovolenou nebo penzijko…
  • firemních akcí všeho druhu co hrdlo ráčí
  • pracovní doba více v kanceláři, s možností občasného HO po zapracování


Pracovní doba: 8:30 - 16:30 (možnost flexibility a HO po dohodě a zapracování)

Lokace: Praha 7 - Holešovice

Forma: Plný úvazek, DPP, nebo kombinace podle dohody


Zajímá tě to? Napiš nám o sobě a řekneme si víc!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.