Delivery Manager v IT (Praha, leasing)

Hledáme delivery manažera, který povede menší tým a bude zodpovědný za dodávku produktové linie portálového řešení pro leasing. Role kombinuje řízení vývojového týmu a dodávek, práci s klientem, rozvoj produktu a podporu obchodu. Pojď do toho s námi! 🤝

Pozice je vhodná pro pragmatického člověka, který zvládne řídit menší tým, zadávat a prioritizovat práci, komunikovat s klienty o požadavcích a chápat jejich dopad na produkt. Není nutná hluboká technická odbornost, ale je nezbytné rozumět principům dodávky, mít cit pro obchodní výsledky a ideálně orientaci v procesech leasingu.
- Spíš "leader" než "manager."
- Někdo, kdo má rád kontrolu nad výsledky.
- Pečlivý s důrazem dotahovat věci do konce a neodkládat je v čase.
- Nemusí být velký vizionář, ale musí mít plán.



Delivery a tým:
- Řízení menšího týmu o 8-12 lidech – zahrnuje analytiky, vývojáře, konzultanty.
- Nastavování priorit, kapacit a rozdělování práce.
- Zodpovědnost za včasné a kvalitní dodávky a ekonomické výsledky týmu.
Klient a business:
- Aktivní komunikace s klienty – sběr a upřesnění požadavků, návrhy řešení, vyhodnocení dopadů.
- Spolupráce s obchodníkem na strategii rozvoje produktu a akvizici nových klientů. Zároveň být sám i trochu obchodník.
- Účast na prezentacích a jednáních se zákazníky.
Produkt a strategie:
- Rozvoj produktu podle potřeb trhu a klientské zpětné vazby.
- Rozhodování o prioritách vývoje podle obchodního přínosu.
- Navrhování a obhajoba případných investic do rozvoje produktu.

- Schopnost řídit vývojový tým, dodávky a projekty.
- Orientace v číslech a obchodních cílech.
- Silné organizační schopnosti a schopnost převzít odpovědnost za výsledek.
- Hands-on přístup, schopnost operativně řešit problémy.
- Znalost leasingového prostředí je výhodou.

- Zkušenost na pozici business consultant v bankovním nebo finančním sektoru (výhodou).
- Znalost SW řešení pro bankovní a finanční instituce.
- Praxe v nastavování business logiky napříč společností.




- Budeš patřit do týmu UCL. Tým má aktuálně cca 10 členů.
- Projekt je moderní front-endové a portálové řešení pro UniCredit, které slouží jako intranet a pracovní nástroj pro dealery a makléře. Umožňuje správu obchodních případů, kalkulací, smluv, posouzení rizik a klientské dokumentace včetně biometrického podpisu. Jde o komplexní platformu pokrývající celý proces financování vozidel a technologií od kalkulace až po uzavření smlouvy.




- Nabízíme finanční ohodnocení dle seniority + obchodní bonusy dle výkonu.
- Spolupráce formou pracovní smlouvy.
- Získáš znalosti nejen v oboru SW jako takové, ale i v oboru financí a bankovnictví.
- Kvartální bonus nad rámec ohodnocení – zakládá se na utilizaci přiděleného projektu.
- Flexibilní pracovní doba (core 9 – 15h), hybridní model HO.
- Elektronické stravenky v hodnotě 200 Kč.
- Až 30 dnů volna.
- Edenred cafeterie: až 20 000,- / rok (cafeterie, penzijní připojištění, multisport).
- Externí školení a možnost profesního růstu.
- Pohodová firemní kultura. Všichni si tykáme, organizujeme společné akce a soutěžíme.
- Přátelské prostředí a nenecháme tě se topit, když potřebuješ pomoc, ale musíš si říct!
- Relax zóna (fotbálek, masážní křeslo, šachy), a i sprcha.
- Parkování auta (občasně) i kola.
- Pitný režim zdarma (káva, čaje atd.) a každé úterý a středy čerstvé ovoce.
- Příspěvěk na Multisport kartu.











Těšíme se na tebe,
Valerija
HR Recruiter
#ŽijemeARBES

