Pracovní nabídky
Ostatní
Projektový manažer
Delivery Manager v IT (Praha, leasing)

Delivery Manager v IT (Praha, leasing)

  • Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 03. 11. 2025

19793d11b6439951e019bf4bd9baf2d2.png

Hledáme delivery manažera, který povede menší tým a bude zodpovědný za dodávku produktové linie portálového řešení pro leasing. Role kombinuje řízení vývojového týmu a dodávek, práci s klientem, rozvoj produktu a podporu obchodu. Pojď do toho s námi! 🤝

 

 

Pozice je vhodná pro pragmatického člověka, který zvládne řídit menší tým, zadávat a prioritizovat práci, komunikovat s klienty o požadavcích a chápat jejich dopad na produkt. Není nutná hluboká technická odbornost, ale je nezbytné rozumět principům dodávky, mít cit pro obchodní výsledky a ideálně orientaci v procesech leasingu.

  • Spíš "leader" než "manager."
  • Někdo, kdo má rád kontrolu nad výsledky.
  • Pečlivý s důrazem dotahovat věci do konce a neodkládat je v čase.
  • Nemusí být velký vizionář, ale musí mít plán.

Delivery a tým:

  • Řízení menšího týmu o 8-12 lidech – zahrnuje analytiky, vývojáře, konzultanty.
  • Nastavování priorit, kapacit a rozdělování práce.
  • Zodpovědnost za včasné a kvalitní dodávky a ekonomické výsledky týmu. 

Klient a business:

  • Aktivní komunikace s klienty – sběr a upřesnění požadavků, návrhy řešení, vyhodnocení dopadů.
  • Spolupráce s obchodníkem na strategii rozvoje produktu a akvizici nových klientů. Zároveň být sám i trochu obchodník.
  • Účast na prezentacích a jednáních se zákazníky.

Produkt a strategie:

  • Rozvoj produktu podle potřeb trhu a klientské zpětné vazby.
  • Rozhodování o prioritách vývoje podle obchodního přínosu.
  • Navrhování a obhajoba případných investic do rozvoje produktu.

 

  • Schopnost řídit vývojový tým, dodávky a projekty.
  • Orientace v číslech a obchodních cílech.
  • Silné organizační schopnosti a schopnost převzít odpovědnost za výsledek.
  • Hands-on přístup, schopnost operativně řešit problémy.
  • Znalost leasingového prostředí je výhodou. 

  

  • Zkušenost na pozici business consultant v bankovním nebo finančním sektoru (výhodou).
  • Znalost SW řešení pro bankovní a finanční instituce.
  • Praxe v nastavování business logiky napříč společností.

  • Budeš patřit do týmu UCL. Tým má aktuálně cca 10 členů.
  • Projekt je moderní front-endové a portálové řešení pro UniCredit, které slouží jako intranet a pracovní nástroj pro dealery a makléře. Umožňuje správu obchodních případů, kalkulací, smluv, posouzení rizik a klientské dokumentace včetně biometrického podpisu. Jde o komplexní platformu pokrývající celý proces financování vozidel a technologií od kalkulace až po uzavření smlouvy.

  • Nabízíme finanční ohodnocení dle seniority + obchodní bonusy dle výkonu.
  • Spolupráce formou pracovní smlouvy.  
  • Získáš znalosti nejen v oboru SW jako takové, ale i v oboru financí a bankovnictví.
  • Kvartální bonus nad rámec ohodnocení – zakládá se na utilizaci přiděleného projektu.
  • Flexibilní pracovní doba (core 9 – 15h), hybridní model HO.
  • Elektronické stravenky v hodnotě 200 Kč.
  • Až 30 dnů volna.
  • Edenred cafeterie: až 20 000,- / rok (cafeterie, penzijní připojištění, multisport).
  • Externí školení a možnost profesního růstu.
  • Pohodová firemní kultura. Všichni si tykáme, organizujeme společné akce a soutěžíme.
  • Přátelské prostředí a nenecháme tě se topit, když potřebuješ pomoc, ale musíš si říct!
  • Relax zóna (fotbálek, masážní křeslo, šachy), a i sprcha.
  • Parkování auta (občasně) i kola.
  • Pitný režim zdarma (káva, čaje atd.) a každé úterý a středy čerstvé ovoce.
  • Příspěvěk na Multisport kartu.

Těšíme se na tebe,

Valerija

HR Recruiter

#ŽijemeARBES


Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.