Office manager/-ka – Asistent/-ka managementu – HR support (M/Ž) - part-time
Jsme EVOMOTIV – nová česká pobočka německé automotive firmy. Zabýváme se vývojem a testováním pokročilých automobilových systémů, jako je autonomní řízení a další. V Německu se těšíme skvělé pověsti u zákazníků i zaměstnanců díky svým výborným výsledkům a otevřené firemní kultuře. Tento trend jsme vloni přenesli i do ČR. A protože naše pražská pobočka roste, potřebujeme nyní Tebe – organizační talent, který/-á si vezme na starost část nezbytné administrativy a organizačních záležitostí, které jsou s chodem a růstem firmy spojené a tím podpoří celý náš tým.
CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE?
Tvá role bude zahrnovat pestrý mix office-managementu, HR a podpory prodeje. Budeš spojovacím článkem pro všechny klíčové procesy ve firmě:
Administrativa a finance:
Měsíční reporting: budeš komunikovat s naší účetním a postaráš se o to, aby měl všechny potřebné dokumenty a informace včas (docházky, faktury, reporty pro vyúčtování služebních cest apod.).
Správa dodavatelů, dodavatelských smluv a zajištění interních procesů v souladu se standardy.
Office a HR management:
Objednávání kancelářských potřeb, zajištění provozu kanceláře.
Zajištění nákupu technického vybavení a jeho evidence.
Podpora managementu pobočky.
Koordinace a podpora HR procesů, starost o zaměstnance a kandidáty (organizační podpora nástupu nových zaměstnanců, správa kandidátů a části HR agendy v našem interním systému, pomoc s organizací interních eventů)
Kontakt s úřady a řešení oficiálních záležitostí.
Podpora obchodu a projektová podpora:
Správa dat v CRM systému.
Příprava podkladů pro obchod: pomoc s přípravou nabídek, úprava prezentací, tvorba některých reportů a grafů.
Aktivní vyhledávání firem na internetu a získávání kontaktů pro obchodní tým.
Podpora některých projektů (přehledy, tabulky, plánování, fakturace, komunikace se zapojenými členy týmu).
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Jsi skvělý/á organizátor/ka a umíš si efektivně prioritizovat úkoly.
Máš už zkušenosti z pozice, kde jsi řešil/-a alespoň nějakou část této agendy. Rádi Ti vysvětlíme vše potřebné, ale potřebujeme, abys už byl/-a profík, který si umí poradit i v nečekaných situacích.
Máš prostor pro spolupráci v rozsahu cca poloviny úvazku (do budoucna očekáváme postupné rozšíření).
Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a mluvíš plynule anglicky. Pokud se navíc domluvíš i německy, máš body navíc.
Zvládneš si poradit s kdejakým kancelářským softwarem a nebojíš se naučit s novým systémem.
Těší Tě komunikace s lidmi – víš, že co potřebuješ, bez problému si domluvíš.
Jsi samostatný/-á a iniciativní – poradíš si a sám/-a přinášíš nápady, jak věci dělat lépe.
Jsi spolehlivý/-á, pečlivý/-á a nedalo by Ti to odejít od rozdělané práce.
Jsi parťák/-čka, na kterého/-ou je spoleh.
NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT
Naše EVOMOTIV firemní kultura Ti umožní ideálně skloubit práci a volný čas:
s pružnou pracovní dobou si práci naplánuješ, jak potřebuješ – stačí se domluvit s týmem,
home-office nebo práci na dálku budeš moci kombinovat dle svých potřeb a potřeb týmu,
5 týdnů dovolené Ti zajistí dostatek času na relax dle vlastních preferencí,
ovoce a neomezený přísun kofeinu po celý den,
náš nekonečný vděk, že nám ulevíš od administrativních záležitostí.
Chceme, aby ses i v práci cítil/-a jako doma:
Máme otevřenou firemní kulturu, kde si lidé váží jeden druhého.
Posloucháme se navzájem - Tvůj názor je pro nás důležitý.
Pracujeme v moderním prostředí Port7 v pražských Holešovicích – máme krásné kanceláře s terasou, s metrem na jedné a cyklostezkou na druhé straně a s nabídkou kulturních akcí přímo v areálu.
Navíc budeš zastávat klíčovou pozici, kde uvidíš do chodu mezinárodní firmy a budeš mít možnost skutečně ovlivnit, jak naše pobočka funguje.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám svůj životopis v angličtině a napiš pár vět o tom, co Tě na této kombinaci úkolů láká nejvíce!
Těšíme se na Tebe!
