Systémový administrátor

  • Remote
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 24. 10. 2025

Kdo jsme, a jak fungujeme.

Naše firma se na trhu pohybuje přes dvacet let. Jádrem je zpracování plateb platebních karet (speciálně high risk transakcí). Poslední roky se pak naše služby rozšiřují směrem do dalších bankovních služeb - vydávání vlastních platebních karet, bankovní účty atp.

Nepokoušíme se o zuřivý růst, ale o udržitelný rozvoj. Pobočka v Praze má asi 25 lidí a ve zbylých pobočkách po světě je pak asi dalších 70. Navzdory tomu, že se pohybujeme v poměrně přísně regulovaném prostředí (každoroční audit PCI-DSS), snažíme se o maximální eliminaci administrativy. 

Do našeho týmu hledáme dva systémové administrátory, kteří se nebojí odpovědnosti, umí spolupracovat a mají chuť se podílet na spolehlivém provozu systémů, které opravdu běží a na kterých záleží.


Technologie které tu potkáš

Databáze

PostgreSQL, MySQL, Oracle, ElasticSearch, Splunk – Vytváření a správa databází, ladění výkonu, zálohování, monitoring, replikace a správa uživatelů (LDAP).

Síťová infrastruktura

BGP, STP, VLAN routing, firewall management, load balancing, DNS, SNMP, SMTP, NTP, IPSec, OpenVPN, Cisco switch management – Provoz segmentované sítě s vlastním autonomním systémem a redundancí.

Správa operačních systémů

Debian, Oracle Linux, OpenBSD, Puppet, Foreman, Bacula, Bash scripting, Jenkins, GitLab Runners, Gerrit, Apache – Provoz a údržba unixových systémů v produkčním i vývojovém prostředí.

Bezpečnost

SSL/TLS/mTLS, Wazuh (OSSEC), Nessus, LDAP, podpora penetračních testů – Správa prostředí v souladu se standardem PCI-DSS, údržba certifikačních autorit a certifikátů.

Cloud computing

Provoz aplikací v cloudu – AWS (EC2, Aurora RDS – PostgreSQL), Google Cloud (GKE).

Kontejnery a orchestrace

Docker, Kubernetes – Příprava a správa kontejnerů pro vývojové i produkční prostředí.

Monitoring

Sledování stavu a výkonu systémů pomocí Sentry, Prometheus/Grafana, Centreon


Co potřebujeme vyřešit.

Rozsah technologií které naši admini spravují, pomalinku roste, zároveň potřebujeme zlepšit zastupitelnost. Do toho přichází různé změny a nové projekty, na které je potřeba kontinuálně reagovat. Obecně je to ale adminovská klasika: 

  • Spravovat a rozvíjet naši infrastrukturu (produkční i vývojové prostředí)

  • Zajišťovat provoz databází, serverů a sítí

  • Podílet se na automatizaci správy systémů a nasazování aplikací

  • Spolupracovat s vývojáři, databázovými administrátory, auditory i kolegy ze zahraničí (anglicky)

  • Starat se o monitoring, bezpečnost a stabilitu prostředí

  • Reagovat na případné incidenty (naštěstí výjimečně, cca jednou měsíčně)


Co nabízíme

Kromě slušného platového ohodnocení nabízíme značnou autonomii a lidský přístup. Naši kolegové se aktivně zapojují do rozhodovacího procesu, zodpovědné volby technologií ale i firemních procesů. Máme vyhrazený čas na sebevzdělávání. Notebook, sick days, Multisport karta, telefon a podobné, jsou standard. Je možné na 100 procent pracovat vzdáleně (je nutná dostupnost v běžné pracovní době (9–17)). Pracovat je možno na HPP nebo IČO.

Pokud by tě zajímala práce ve finanční sféře, mimo korporát, s krátkým time-to-market, důrazem na kvalitu, a v lidském prostředí, ozvi se nám.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.