Pracovní nabídky
Administrativa
Back Office
Specialist(k)a péče o klienty 🧡

Specialist(k)a péče o klienty 🧡

  • 38–42 tis. Kč
  • On-site
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 15. 10. 2025

Baví Tě kontakt s lidmi a láká Tě svět obchodu a realit? Připoj se k našemu týmu, který už deset let úspěšně inovuje oblast hospitality a spravuje prémiové apartmány Prague Days v srdci Prahy. 🏙️

Budeš mít přímý vliv na to, jak naše služby fungují a jakým způsobem pečujeme o klienty. Společně s kolegou Mirkem se postaráte o denní agendu obchodního oddělení a hlavně o spokojenost našich klientů.

Pokud chceš dostat příležitost k seberealizaci a máš odvahu mít velkou míru zodpovědnosti, jsi tu správně! 🚀 Nikde jinde se toho tolik nenaučíš.


Co Tě u nás čeká?

  • Budování vztahu založeného na důvěře, vstřícnosti a profesionalitě. Nejde o pouhé operativní vyřizování hovorů a e-mailů. Budeš doprovázet klienty od prvotního zasvěcení do fungování našich služeb, přes průběžnou komunikaci a podporu, pro vyhodnocování, zda spolupráce naplňuje jejich očekávání a přináší maximální výnos.

  • Staneš se prodlouženou rukou obchodníků. Oni navážou spolupráci a Ty připravíš smlouvy, vyřídíš potřebnou administrativu a přebereš klienty do své péče.

  • Propojení s celým týmem. Budeš spolupracovat s kolegy napříč všemi odděleními, díky čemuž získáš výborný přehled o tom, co se ve firmě aktuálně děje.

  • Správa internetových služeb a tarifů. Budeš domlouvat instalaci internetu na apartmánech nebo objednávat mobilní tarify pro zaměstnance.

  • Office Management. Přivítáš klienty, uvaříš jim kávu, objednáš občerstvení a kancelářské potřeby, občas zajdeš na poštu a další drobné úkoly podle aktuální potřeby.

Jak si Tě představujeme?

  • Umíš profesionálně vystupovat a máš ráda/rád kontakt s lidmi

  • Jsi pečlivá/ý  a neunikne Ti žádná chybka

  • Umíš efektivně plánovat svůj čas a máš přehled v rozdělané práci

  • Jsi organizovaná/ý a dotahuješ věci do zdárného konce

  • Umíš pracovat samostatně, nebojíš se odpovědnosti a neskrýváš se před úkoly 👩‍💻 🧑‍💻

  • Neslíbíš nesplnitelné, ale nenecháš klienta na pochybách o tom, jak naše služba funguje a co od nás může čekat

  • Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a domluvíš se plynule anglicky i se zahraničním klientem

  • Nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné, a pokud Ti chybí informace nebo materiály, umíš si o ně říct

  • Staneš se důležitou parťačkou či parťákem, které/mu budeme důvěřovat s plněním úkolů a postupem času Ti svěříme i nějaký ten projekt k osobnímu rozvoji.

A co na oplátku nabízíme Tobě?

  • 🙌 Dlouhodobou spolupráci na HPP
  • 💰 Odměnu: 38 000 Kč (ve zkušebce 35 000 Kč)
  • 🌭 Stravenkový paušál v hodnotě cca 2 000 Kč měsíčně
  • ✈️ 5 týdnů dovolené
  • 🕓 Pracovní dobu pondělí - pátek
  • 🏃 Plně hrazenou MultiSportku nebo mobilní tarif, slevy na Alze
  • 🍇 Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
  • 👨‍👩‍👧‍👦  Budeš pracovat v super týmu společně s Mirkem pod vedením mladého a ambiciózního Head of Sales Šimona, který je v oboru už sedmým rokem a rád ti předá své cenné zkušenosti.
  • 🍰 Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
  • 🏡Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com 

Těšíme se na Tebe! 💌

Zajímá tě víc?

Jak probíhá výběrové řízení? 🙇

  • Nejprve se ti ozvu já, HR Viki a probereme detaily spolupráce. Ráda Ti zodpovím veškeré Tvé dotazy a pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín vstupního testu 
  • Po úspěšném vyhodnocení testu Tě pozveme na pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a jestli by ses cítil/a dobře v našem týmu.
  • Jakmile zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás k podpisu pracovní smlouvu a domluvíme se na termínu začátku školení.

    Jak vypadá běžný den specialistky péče o klienty?
  • Ráno si s Mirkem rozdělíte úkoly a nastavíte priority. Budeš vyřizovat e-maily, připravovat a kontrolovat dokumenty a evidovat úkoly v interním systému.
  • Když spouštíme nový apartmán, zařídíš registraci bytu, připojení internetu a předáš klientovi všechny důležité informace.
  • V průběhu dne mohou přicházet dotazy a požadavky klientů. Budeš spojkou mezi odděleními a postaráš se o to, aby žádné informace nezůstaly viset ve vzduchu a klient bude mít vždy jasno.

    Jak vypadá zaučení?
  • Nebudeš na to sám/sama :) Procesem zaškolení tě provede naše zkušená kolegyně Adél a Mirek.
  • Vše ti postupně vysvětlí a zpočátku budete na úkolech pracovat společně.
  • Až se zorientuješ, začnete si rozdělovat denní agendu a postupně ji odbavovat.
  • Čekají tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři naší služby a mohl/a ji s jistotou představit i klientům.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.