Administrativní a smluvní koordinátor/ka
Administrativní a smluvní koordinátor zajišťuje komplexní podporu společnosti v oblasti administrativy, správy dokumentů, smluvní agendy a fakturace. Odpovídá za správnost, úplnost a včasnost administrativních procesů souvisejících s provozní, právní a finanční agendou. Dále zajišťuje plynulý tok informací, dokladů, smluv a dalších dokumentů ve firmě i směrem k externím partnerům.
Klíčové oblasti jsou následující:
- Zadávání faktur přijatých do interního systému, kontrola jejich správnosti a úplnosti
- Vystavování faktur, tvorba zakázek, odesílání daňových dokladů, zakládání odběratelů
- Shromažďování a evidence daňových dokladů
- Orientace v náležitostech daňových dokladů
- Zajištění oběhu smluv s klienty, dodavateli a partnery (příprava podkladů, sledování schvalovacího procesu, zajištění podpisů, archivace)
- Tvorba smluvní dokumentace z firemních vzorů
- Evidenci a archivaci smluv, objednávek a dalších firemních dokumentů
- Správa pojistných smluv, pojistných událostí, evidence změn, úhrad pojištění, komunikace s pojišťovnami
- Komunikace s externím účetním oddělením, komunikace s externími partnery a klienty
- Příprava podkladů pro účetnictví a reporting
- Koordinace administrativní činnosti napříč interními týmy
Pozice ve struktuře společnosti:
- Je podřízena vedoucí controllingu
- Spolupracuje se CFO na denní bázi
- Spolupracuje s externím účetním oddělením a s externími právníky
- Úzce spolupracuje s HR, s provozním oddělením a dalšími odděleními společnosti
Požadované znalosti a dovednosti
- Zkušenosti a praxe s administrativní nebo back office činností
- Znalost práce s dokumenty (XLS, PDF, Word)
- Dobrá uživatelská znalost MS Office, výhodou znalost fakturačních systémů (SAP) a projektových nástrojů (JIRA, Basecamp)
- Základní orientace v účetních a smluvních procesech
- Pečlivost, systematičnost a schopnost prioritizace s ohledem na termíny
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického, administrativního nebo právního směru
- Schopnost komunikovat napříč týmy i s externími partnery
- Výhodou znalost angličtiny (min. pasivně pro práci se smluvní dokumentací)
- Ochota pracovat denně z kanceláře (home office pouze minimálně)
Proč zrovna do ACOMWARE?
- Vzdělávání – učíme se nejen mezi sebou, ale také školíme ostatní. Jsme hlavním partnerem Meta, Googlu, Seznamu a Microsoftu, a pod naší střechou vznikají akce jako Eshopista.
- Pravidelné grilovačky – skvělé jídlo a pohodová atmosféra na obří terase na Pankráci.
- Zvýhodněné lekce angličtiny – přímo ve firmě.
- Fandíme sportu - Multisport karta pro každého.
- Masáže za zvýhodněné ceny.
- Spousta slev – exkluzivní výhody od našich klientů a partnerů.
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál) – částka rovnou ve mzdě.
- Kuchyňka plná ovoce, surovin na rychlou svačinu, čaje, káva a další pochutiny. A navíc Fresh Point s dotovanými obědy, svačinami či večeřemi.
Pošlete nám své CV, nebo odkaz na LinkedIn.
Budeme se těšit!