Support L1/L2

  • 200–260 Kč
  • On-site, Hybrid
  • Praha
  • Full-time
  • Aktualizováno 03. 10. 2025

INSOFT s.r.o. hledá technika a support L1/L2 na námi vyvíjený produkt pro call centra “UCS”. UCS využívají zákazníci, kteří potřebují zpracovat telefonní hovory, e-maily, webchat a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí. UCS je nasazen např. ve společnostech ČD-Telematika, SmartWings, Kaufland, SÚKL, UNIQA, RIXO. Systém se nastavuje a ovládá pomocí webového rozhraní. Veškerou business logiku vyvíjí plně INSOFT.

Společnost INSOFT vznikla na zelené louce před 10 lety. Již tehdy bylo vizí firmy a jejího zakladatele udržet přátelské prostředí ve firmě a dodávat kvalitní produkt, který budeme vyvíjet s nadšením a budeme na něj hrdí. Nové funkcionality implementujeme jak svou iniciativou tak z nápadů našich zákazníků, se kterými udržujeme dobré vztahy.

Co bude náplní tvé práce:

  • podpora systému UCS na L1/L2,
  • konfigurace UCS,
  • diagnostika problémů u zákazníků,
  • práce v desktopovém prostředí Linux nebo Mac OS,

Co od tebe očekáváme:

  • chuť učit se novým technologiím a trendům,
  • samostatné uvažování nad úkolem,
  • chuť na výběrovou kávu.

Jak to u nás chodí:

  • Kompletní zaškolení do systému UCS.
  • Pracovní doba je velmi flexibilní.
  • Možnost pracovat částečně i na home office.
  • Pravidelný meeting jen jednou za týden.
  • K práci ti poskytneme pracovní MacBook nebo libovolný notebook tvého výběru,monitory a neomezené množství kofeinu v podobě výběrové kávy a pořádný páky.
  • Kancelář nedaleko metra I.P. Pavlova.
  • Velmi přátelský kolektiv, firemní teambuildingy na horách, lezení na stěně, badminton.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.