Support L1/L2
INSOFT s.r.o. hledá technika a support L1/L2 na námi vyvíjený produkt pro call centra “UCS”. UCS využívají zákazníci, kteří potřebují zpracovat telefonní hovory, e-maily, webchat a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí. UCS je nasazen např. ve společnostech ČD-Telematika, SmartWings, Kaufland, SÚKL, UNIQA, RIXO. Systém se nastavuje a ovládá pomocí webového rozhraní. Veškerou business logiku vyvíjí plně INSOFT.
Společnost INSOFT vznikla na zelené louce před 10 lety. Již tehdy bylo vizí firmy a jejího zakladatele udržet přátelské prostředí ve firmě a dodávat kvalitní produkt, který budeme vyvíjet s nadšením a budeme na něj hrdí. Nové funkcionality implementujeme jak svou iniciativou tak z nápadů našich zákazníků, se kterými udržujeme dobré vztahy.
Co bude náplní tvé práce:
- podpora systému UCS na L1/L2,
- konfigurace UCS,
- diagnostika problémů u zákazníků,
- práce v desktopovém prostředí Linux nebo Mac OS,
Co od tebe očekáváme:
- chuť učit se novým technologiím a trendům,
- samostatné uvažování nad úkolem,
- chuť na výběrovou kávu.
Jak to u nás chodí:
- Kompletní zaškolení do systému UCS.
- Pracovní doba je velmi flexibilní.
- Možnost pracovat částečně i na home office.
- Pravidelný meeting jen jednou za týden.
- K práci ti poskytneme pracovní MacBook nebo libovolný notebook tvého výběru,monitory a neomezené množství kofeinu v podobě výběrové kávy a pořádný páky.
- Kancelář nedaleko metra I.P. Pavlova.
- Velmi přátelský kolektiv, firemní teambuildingy na horách, lezení na stěně, badminton.