Chief Marketing Officer (CMO)

  • Ostrava
  • Full-time

Co hledáme?

Cílem této pozice je strategicky nastavit a vést marketingové oddělení Vosíme tak, aby podpořilo rychlou expanzi franšízy, a přineslo udržitelný a škálovatelný růst obratu i zdravé cílové ziskovosti firmy. CMO pro nás bude klíčovým tahounem akvizice nejen nových zákazníků, ale také nových franšízantů, a proto jeho ultimátním cílem bude budování silné a důvěryhodné značky. Protože produkt is the king, bude CMO zároveň strategicky řídit tvorbu inovace v produktové nabídce a pomáhat tak posouvat nabídku a zážitek neustále dopředu. Tato pozice propojuje marketing s byznysem a má přímý dopad na to, kolik lidí si značku zamiluje, kolik franchisantů se přidá a jak rychle se firma provosí Českou republikou (a i mimo ni  ).


Co bys měl/a umět?

  • Komplexní multi-channel marketing experience - offline, online, B2B lead gen + DTC, prostě od všeho trochu - hledáme komplexního generalistu, který přemýšlí v souvislostech a rozumí brandu, performancu i celému B2B a lead-gen sektoru, alespoň rámcově z high-level pohledu

  • Data-driven & přemýšlení v číslech - pizzy měříme v milionech a optimalizujeme každou metriku na její maximální potenciál, a proto je potřeba chápat, umět číst, reprezentovat a hledat souvislosti v běžných analytických toolech jako je GA4, BI, atribučních modelech a vlastních datových mapách. 

  • Brand & kreativa - není potřeba být specialistou, ale je potřeba chápat důležitost brand marketingu pro náš business koncept a umět podpořit, nabudgetovat a strategicky naplánovat menší i větší kampaně napříč geograficky-specifickým online i offline media prostorem. Neboj, na vše máme externí odborníky, je ale třeba je správně řídit, prioritizovat do strategie a umět vyhodnocovat.

  • Franchise business & lead gen- nejsme ani B2B ani B2C business, jsme komplexní holding s potřebou posilovat a chápat obě strany mince a strategicky podporovat každou divizi firmy, která generuje leady potenciálních partnerů, dodavatelů, franšízantů a klientů.

  • OPS - rychlost, iterace, testování, škálování, vyhodnocování, MVPs…nic z těchto pojmů by ti nemělo být cizí, oceníme startup mindset a ochotu vykasat si rukávy a všechny tvoje potenciálně milionové nápady nejdřív sám otestovat, vyhodnotit a pak případně vyrollovat do firmy. A nebo zahodit.

  • Stakeholder management - vysvětlit a obhájit marketingová rozhodnutí founderům a jiným klíčovým stakeholderům je klíč k růstu, prioritizace a budgetingu, proto by to pro tebe neměl být zásadní problém.


Jakého/jakou si tě představujeme?

  • 7+ let zkušeností v marketingu, ideálně napříč rychle rostoucími businessy v FMCG nebo gastru

  • Prokazatelná growth experience - něco už si vyškáloval, vybudoval, pomohl v růstu

  • Entrepreneurial mindset: k firmě, projektům a lidem přistupuješ jakoby byli tvoji vlastní

  • Silná vůdčí osobnost se zkušeností s vedením rozmanitých a různě seniorních týmů

  • Vyvinuté komunikační schopnosti, empatie, selský rozum, schopnost motivovat, ocenit ale i dávat (a přijímat) konstruktivní kritiku

  • A ideálně k tomu všemu ještě občas rád povečeříš pizzu  

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.