B2B Hospitality Sales support 💻 🏠
Baví tě každodenní kontakt s lidmi a rád/a pracuješ s čísly, tabulkami a daty? Chceš být tím/tou, kdo zajistí, že naši business klienti a zahraniční partneři vždy dostanou tu nejlepší zkušenost?
Pak by ti role Specialist(k)y prodeje ubytování mohla perfektně sednout! ⭐
Už deset let spravujeme prémiové apartmány Prague Days v srdci Prahy a posouváme hranice hospitality. Do našeho obchodního týmu hledáme parťáka, kterému svěříme komunikaci a vytváření optimálních nabídek pro naše B2B klienty, jako jsou filmové produkce, agentury nebo mezinárodní společnosti.🏙️
Co Tě čeká? 💪
Staneš se klíčovou osobou pro naše klienty a poskytneš jim profesionální péči a poradenství
Budeš zpracovávat příchozí poptávky na ubytování
Postaráš se o výběr apartmánů a přípravu cenových nabídek
Budeš odpovědný/á za zakládání nových listingů na B2B platformách
Občas vyrazíš do terénu na prohlídku nebo osobní předání apartmánu
Budeš úzce spolupracovat napříč týmy pro naplnění přání a požadavků klientů
Postaráš se o průběžnou administrativu spojenou s pobyty
Jak si Tě představujeme? 🤗
Jsi důkladný/á, pečlivý/á a dáváš si záležet na kvalitě svého výstupu
Máš alespoň 1 rok zkušenosti na relevantní administrativní pozici
Komunikace a profesionální vystupování je tvou silnou stránkou
Umíš efektivně organizovat svůj čas a v rozdělané práci máš přehled
Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a snadno se dorozumíš anglicky (ať už jde o e-maily, telefonáty nebo schůzky)
Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné
Umíš si poradit s daty a moderními online nástroji
A co na oplátku nabízíme Tobě? 💎
🙌 Dlouhodobou spolupráci
💰 Odměnu 38 000 Kč - 45 000 Kč
✈️ 5 týdnů dovolené
🕓 Pracovní dobu pondělí–pátek
🚀 Hybridní roli spojující práci v kanceláři a častým působením v terénu
👨👩👧👦 Budeš pracovat v super týmu pod skvělou vedoucí Katiou
💡 Odpovědnost za celou agendu a její směřování, ne pouhé plnění úkolů
🗣️ Naučíš se komunikovat jako profesionál a aktivně si procvičíš angličtinu
🏃 Plně hrazenou MultiSportku nebo mobilní tarif a slevy na Alze
🍇 Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
🍰 Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
🏡Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com
Těšíme se na Tebe! 💌Zajímá tě víc?
Jak probíhá výběrové řízení? 🙇
Ahoj, já jsem Viki z HR a budu Tě provázet celým výběrkem 🙂- Nejprve si spolu zavoláme, sladíme si základní očekávání a já Ti přiblížím, co tato pozice obnáší. Ráda Ti zodpovím veškeré Tvé dotazy a pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín online schůzky s Katiou.
- Po úspěšném vyhodnocení 1. kola Tě pozveme na osobní pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a zda by ses cítil/a dobře v našem týmu.
- Jakmile úspěšně zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás pracovní nabídku a domluvíme se na termínu začátku školení. 📝
Jak vypadá zaučení?
- Školit Tě bude naše kolegyně Katia, která Ti krok za krokem vše vysvětlí a ukáže naše interní procesy a postupy. Spolu s ostatními členy týmu Ti poskytne plnou podporu nejen na začátcích. 🙂
- Čekají Tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři služby a mohl/a s jistotou poskytnout poradenství i klientům.
- Až se zorientuješ, představíme Tě našim partnerům a převezmeš si postupně veškerou agendu. Důležité je mít jasnou představu o tom, co v rámci našich služeb nabízíme, a umět přesvědčivě prezentovat naše portfolio.
Jak vypadá běžný den?
- Během dne budeš hlavně komunikovat s klienty přes emaily, telefonáty nebo zprávy, zpracovávat jejich poptávky a sdílet s nimi důležité informace o událostech a změnách, abychom si správně nastavili očekávání a předešli nedorozuměním.
- Občas vyrazíš i do terénu na prohlídku apartmánů nebo přivítat business hosty a předat jim klíče.
- Součástí tvé práce bude také přidávání nových nabídek na partnerské platformy, správa rezervací v interním systému a administrativa spojená s pobyty klientů.
Detaily o našem týmu dočteš přímo na našem webu 💙