Technical Support Specialist
🌍 Do naší české pobočky ve Zlíně.
📅 Na plný úvazek.
🧠 Zkušenosti s technickou podporou a ticketovacími systémy, angličtina.
Hledáme kolegu nebo kolegyni do našeho týmu technické podpory, který/á nám pomůže zajistit, aby naši zákazníci měli z používání našich nástrojů vždy pozitivní zkušenost. Přidáš se k nám?
Kdo jsme?
Jsme norsko-česká společnost Papirfly (dříve BrandMaster). Spolu s více jak 200 zaměstnanci po celém světě vyvíjíme inovativní nástroje pro digitalizaci marketingu a pomáháme s efektivní správou značky firmám jako BMW, Helly Hansen, PepsiCo a více než 1.500 dalším. Každý den používá naše nástroje přes milion marketérů a designérů.
Vývoj našich unikátních produktů letos posílily také investice norského venture kapitálového fondu Verdane. Toto silné spojení podstatně urychlí rozvoj naší firmy působící v několika evropských zemích i v Severní Americe. Budeme tak potřebovat další chytré a kreativní hlavy, které nám pomůžou dobýt svět. 😊
Na této roli budeš:
- první kontaktní osobou pro naše zákazníky, ať už budou požadavky přicházet přes e-mail, chat nebo telefon;
- pomáhat zákazníkům s řešením technických problémů Papirfly platformy a radit jim, jak platformu co nejlépe používat;
- eskalovat složitější problémy na 2nd level podporu nebo vývojářům, připravovat jasné popisy situace;
- dokumentovat zvolená řešení a přispívat do naší knowledge base (skrz FAQ, návody, články), aby si zákazníci i kolegové mohli co nejsnadněji poradit sami;
- vztyčnou osobou pro zákaznickou zpětnou vazbu - budeš ji předávat produktovému a vývojovému týmu a pomůžeš tak posouvat naše služby dál.
Nabízíme ti smysluplnou práci na světových projektech, pokud:
- máš alespoň 2leté zkušenosti na pozici technické podpory, zákaznického servisu nebo podobné roli, ideálně v SaaS společnosti;
- tě baví technická stránka věci, máš o ní povědomí a dokážeš se rychle zorientovat v nových softwarech;
- dokážeš skvěle komunikovat - umíš složité technické věci vysvětlit jednoduše a jasně;
- plynule mluvíš i píšeš anglicky bez jakýchkoliv problémů;
- ses již setkal/a s některým z ticketovacích systémů (např. Zendesk, Jira Service Management, Intercom);
- zvládáš náročné situace i zákazníky s chladnou hlavou a profesionálním přístupem;
- si dokážeš dobře zorganizovat práci, samostatně hledáš odpovědi a přicházíš s návrhy na zlepšení;
- máš platné pracovní oprávnění pro Českou republiku a domluvíš se i česky.
A co dalšího pro tebe máme?
- Práci na hlavní pracovní poměr v kancelářích v centru Zlína.
- Férové finanční ohodnocení a příjemné čtvrtletní prémie k tomu.
- Zázemí stabilní mezinárodní firmy, která vytváří smysluplné nástroje pro světoznámé klienty.
- 25 dní dovolené, možnost kombinovat práci z kanceláře s prací z domova (ale převažuje u nás práce z kanceláří).
- Otevřené jednání a pohodovou atmosféru v přátelském kolektivu.
- Počítač nebo notebook (Windows, Linux nebo Mac) a veškeré další vybavení, které pro práci potřebuješ.
- Dynamiku a rychlý růst - jen za poslední rok jsme náš tým rozšířili o 100 nových kolegů.
- Snažíme se neustále vzdělávat a zlepšovat. I proto k nám zveme české i zahraniční experty, kteří se s námi dělí o své know-how, ty budeš samozřejmě u toho.
- Přispějeme ti na obědy, na sport i dovolenou, nabídneme ti teplé kafe a studené freshe, čerstvé ovoce a pozveme tě na naše legendární grilovačky.
Líbí? To máme radost! Co dál?
Dej nám o sobě vědět! Pošli nám prosím svoje CV nebo odkaz na LinkedIn profil. Budeme se těšit na naše první společné kafe či čaj. 😊