HelpDesk Specialista - L1

  • Brno
  • Full-time

Jsme brněnská softwarová společnost zaměřená na vývoj aplikací a služeb pro všechny druhy stravovacích provozů. Naším zákazníkům poskytujeme nejen lety a praxí prověřené produkty, ale služby podpory s individuálním přístupem při řešení požadavků.

Hledáme kolegu či kolegyni na uživatelskou službu HotLine. V rámci pracovní doby je tato služba určena smluvním zákazníkům. Nejedná se o marketingové aktivity nebo navolávání kontaktů.

 

📍Hlavní aktivy:

  • Obsluha Hotline v pracovní době, místo práce Brno
  • Ověřování smluvního nároku zákazníka dle databáze a smluv
  • Prvotní rozlišení problému s navedením na dokumentaci, web apod.
  • Pomoc se zápisem a formulací požadavku do systému Helpdesk
  • Podpora interních řešitelů při zajišťování součinnosti u zákazníků
  • Spolupráce při zavádění nových produktů a rozjezdu pilotních nasazení


🎯Hledáme:

  • Komunikativní posilu se schopností nalézt společnou řeč s různými zákazníky v různých situacích
  • Osobnost, které je schopen říct „NE“ bez emocí v okamžiku, kdy je třeba
  • Člověka, který bude spolupracovat s vyšším stupněm podpory a realizátory zakázek
  • Tlumočníka z řeči techniků do řeči uživatelů a samozřejmě zpět


🎁Co ti nabídneme?

  • Dlouhodobou spolupráci při podpoře stabilních i nově zaváděných produktů
  • Možnost ovlivnit chod uživatelské podpory a tvoři pozitivní obraz firmy
  • Práci v týmu, kde se rozhoduje hlavou, ne korporátní tabulkou
  • Prostor pro růst a vývoj podle tvých silných stránek
  • 25 dnů dovolené
  • 3 dny Sick days
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na Multisport kartu


💡Pokud ti tohle dává smysl, pošli nám něco o sobě. Nehledáme dokonalé CV, ale člověka,

      který má chuť dělat věci pořádně a s hlavou.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.