Hledáme backend developera pro interní systémy
Každá úspěšně doručená objednávka je výsledkem dobře navržených a fungujících interních systémů. Denně zabalíme přes 3000 objednávek (v sezóně i násobně víc), to představuje více než 5000 kusů zboží. Denně zároveň naskladníme i přes 10 000 kusů. Prodáváme přes 30 e-shopů po celém světě a náš automatický nástroj na doobjednávání už objednal zboží za více než 105 milionů CZK. Tvým úkolem bude vyvíjet interní systémy, které vše drží pohromadě - skladový systém, integrace na dopravce a marketplaces, dostupnost produktů, automatické doobjednávání produktů nebo nástroje pro kamenné prodejny. Neřešíme kosmetické úpravy typu posun tlačítka o 5 pixelů - řešíme, jak zrychlit expedici objednávek, zvýšit počet vytvořených skladových karet denně a zefektivnit veškeré procesy.
🛠 Co budeš dělat
- Přidávat nové nebo upravovat existující funkcionality v back-office aplikacích napsaných v PHP (Symfony) a Golang. Vyvíjet nové aplikace, pokud to bude dávat smysl.
- Nasazovat změny pomocí GitLab CI/CD – nasazujeme i několikrát denně.
- Monitorovat aplikace pomocí Sentry a Datadog.
- Komunikovat v češtině, slovenštině a angličtině - osobně, přes Slack nebo e-mailem.
- Můžeš používat Claude Code a GitHub Copilot při vývoji, CodeRabbit AI při code review.
- Můžeš se zapojit do vývoje mobilních aplikací v Kotlin.
- Určitě se potkáš i s nástroji jako Grafana, Metabase nebo Asana.
- Ačkoliv se zaměřujeme na backend, občas přijdeš do kontaktu i s JavaScript a Python.
🎯 Co od tebe očekáváme
- Pokročilá znalost PHP nebo Golang a chuť se naučit druhý jazyk.
- Silný ownership - co napíšeš, to si nasadíš, otestuješ, zmonitoruješ a případně vylepšíš.
- Analytické myšlení a schopnost chápat procesy napříč aplikacemi i odděleními (big picture).
- Proaktivní přístup - když něco nefunguje nebo může fungovat lépe, přijdeš s návrhem změny.
- Zkušenosti s prací v týmu a komunikací s kolegy z různých oddělení (sklad, retail, zákaznická podpora, nákup).
- Znalost Docker, CI/CD, Kubernetes (nebo ochota rychle se doučit).
- Umíš psát složitější SQL dotazy (používáme MariaDB + Galera), máš základní znalost Redis, ElasticSearch.
- Výhodou je zkušenost z e-commerce, logistiky nebo skladu.
- Preferujeme on-site/hybrid v našich kancelářích v Karlíně. Možností je taky využít náš malý office v Ostravě.
- Občas se podíváš na náš centrální sklad nebo kamenné prodejny (nejčastěji v Praze).
📌 Projekty, které jsou před námi
- Automatizace skladu pomocí technologie AutoStore.
- Vývoj nového skladového systému pro prodejny.
- Optimalizace procesů skladového systému.
- Integrace nových dopravců a marketplaces.
- Vývoj nástrojů pro automatické doobjednávání zboží od dodavatelů.
👀 Jak pracujeme
- Jsme malý remote tým, jmenujeme se Alpha – 3 vývojáři (Rasťo, Marek, Lukáš) a team lead Jano.
- V IT týmu nás je celkem 20. Střípky z našeho týmového života najdeš na našem Instagramu.
- V Praze je náš CPTO, DevOps, Product a Data tým. Zbytek týmu je remote.
- Nasazujeme průběžně, i víckrát denně.
- Technologická rozhodnutí děláme společně - tvůj názor má váhu.
- Pracujeme ve dvoutýdenních sprintech, s denními stand-upy.
- Úkoly spravujeme v Jira, dokumentaci a zápisy máme v Confluence.
- Přijímáme zodpovědnost za to, co jsme doručili.
- Plánujeme kvartálně a na konci kvartálu si vyhodnotíme doručené projekty.
- Jednou ročně organizujeme Alpha týmový hackathon. 🚀
💡 Benefity
- Podporujeme zdravý balance - víme, že občas je potřeba vypnout.
- Podporujeme aktivní život - můžeš využít Multisport kartu, nebo si třeba zaběhat s Footshopem na veřejných akcích, případně v létě zahrát beach volejbal na Náplavce s kolegy.
- Přátelské firmy kolem nás ti dají slevu (Bonami, Tchibo, Gymbeam, Niceboy, Eyerim…).
- Spousta menších eventů a celofiremních akcí.
- A samozřejmě - tenisky! Budeš mít přístup k top kouskům z Footshop & Queens za fakt příjemné ceny.
Jak probíhá hiring:
1. kolo - cca 30 minut s naší HR (Míša), team leadem (Jano) a CPTO (Dan)
2. kolo - cca 90 minut, během kterých si sladíme vzájemná očekávání a ověříme znalosti
3. kolo - s dev týmem a PM Honzou - kratší kolo primárně určené ke společnému seznámení.
Jaké budou tvoje první kroky po nástupu
Týden 1
- Dostaneš počítač podle vlastního výběru (Mac, Linux, Windows).
- Absolvuješ onboarding s jednotlivými odděleními (ideálně osobně v Praze).
- Zúčastníš se všech týmových meetingů.
- Dostaneš první úkoly.
První 3 měsíce
- Postupně tě onboardujeme do jednotlivých domén.
- Zapojíš se do projektů podle fáze kvartálu (analýza a příprava zadání nebo vývoj konkrétních úloh na projektu).
Po 3 měsících
- Jsi plnohodnotným členem týmu.
- Jsi připravený zastřešit projekt z technologického hlediska.
- Plánujeme tvůj další rozvoj.
🚫 Tato pozice není pro tebe, pokud:
- Chceš jen psát kód podle zadání.
- Nerad přebíráš zodpovědnost.
- Nejsi týmový hráč.
Detaily spolupráce
- Lokalita: Preferujeme hybridně z Prahy/Trenčína(SK), možný je i full-remote.
- Nástup: Ihned nebo dle domluvy.