Pracovní nabídky
Vývoj
Back-End vývojář
Hledáme backend developera pro interní systémy

Hledáme backend developera pro interní systémy

  • Remote
  • Praha
  • Full-time

Každá úspěšně doručená objednávka je výsledkem dobře navržených a fungujících interních systémů. Denně zabalíme přes 3000 objednávek (v sezóně i násobně víc), to představuje více než 5000 kusů zboží. Denně zároveň naskladníme i přes 10 000 kusů. Prodáváme přes 30 e-shopů po celém světě a náš automatický nástroj na doobjednávání už objednal zboží za více než 105 milionů CZK. Tvým úkolem bude vyvíjet interní systémy, které vše drží pohromadě - skladový systém, integrace na dopravce a marketplaces, dostupnost produktů, automatické doobjednávání produktů nebo nástroje pro kamenné prodejny. Neřešíme kosmetické úpravy typu posun tlačítka o 5 pixelů - řešíme, jak zrychlit expedici objednávek, zvýšit počet vytvořených skladových karet denně a zefektivnit veškeré procesy. 

🛠 Co budeš dělat

  •  Přidávat nové nebo upravovat existující funkcionality v back-office aplikacích napsaných v PHP (Symfony) a Golang. Vyvíjet nové aplikace, pokud to bude dávat smysl.
  • Nasazovat změny pomocí GitLab CI/CD – nasazujeme i několikrát denně.
  • Monitorovat aplikace pomocí Sentry a Datadog.
  • Komunikovat v češtině, slovenštině a angličtině - osobně, přes Slack nebo e-mailem.
  • Můžeš používat Claude Code a GitHub Copilot při vývoji, CodeRabbit AI při code review.
  • Můžeš se zapojit do vývoje mobilních aplikací v Kotlin.
  • Určitě se potkáš i s nástroji jako Grafana, Metabase nebo Asana.
  • Ačkoliv se zaměřujeme na backend, občas přijdeš do kontaktu i s JavaScript a Python.

🎯 Co od tebe očekáváme

  • Pokročilá znalost PHP nebo Golang a chuť se naučit druhý jazyk.
  • Silný ownership - co napíšeš, to si nasadíš, otestuješ, zmonitoruješ a případně vylepšíš.
  • Analytické myšlení a schopnost chápat procesy napříč aplikacemi i odděleními (big picture).
  • Proaktivní přístup - když něco nefunguje nebo může fungovat lépe, přijdeš s návrhem změny.
  • Zkušenosti s prací v týmu a komunikací s kolegy z různých oddělení (sklad, retail, zákaznická podpora, nákup).
  • Znalost Docker, CI/CD, Kubernetes (nebo ochota rychle se doučit).
  • Umíš psát složitější SQL dotazy (používáme MariaDB + Galera), máš základní znalost Redis, ElasticSearch.
  • Výhodou je zkušenost z e-commerce, logistiky nebo skladu.
  • Preferujeme on-site/hybrid v našich kancelářích v Karlíně. Možností je taky využít náš malý office v Ostravě.
  • Občas se podíváš na náš centrální sklad nebo kamenné prodejny (nejčastěji v Praze).

📌 Projekty, které jsou před námi

  • Automatizace skladu pomocí technologie AutoStore.
  • Vývoj nového skladového systému pro prodejny.
  • Optimalizace procesů skladového systému.
  • Integrace nových dopravců a marketplaces.
  • Vývoj nástrojů pro automatické doobjednávání zboží od dodavatelů.

👀 Jak pracujeme

  • Jsme malý remote tým, jmenujeme se Alpha – 3 vývojáři (Rasťo, Marek, Lukáš) a team lead Jano.
  • V IT týmu nás je celkem 20. Střípky z našeho týmového života najdeš na našem Instagramu.
  • V Praze je náš CPTO, DevOps, Product a Data tým. Zbytek týmu je remote.
  • Nasazujeme průběžně, i víckrát denně.
  • Technologická rozhodnutí děláme společně - tvůj názor má váhu.
  • Pracujeme ve dvoutýdenních sprintech, s denními stand-upy.
  • Úkoly spravujeme v Jira, dokumentaci a zápisy máme v Confluence.
  • Přijímáme zodpovědnost za to, co jsme doručili.
  • Plánujeme kvartálně a na konci kvartálu si vyhodnotíme doručené projekty.
  • Jednou ročně organizujeme Alpha týmový hackathon. 🚀


💡 Benefity

  • Podporujeme zdravý balance - víme, že občas je potřeba vypnout.
  • Podporujeme aktivní život - můžeš využít Multisport kartu, nebo si třeba zaběhat s Footshopem na veřejných akcích, případně v létě zahrát beach volejbal na Náplavce s kolegy.
  • Přátelské firmy kolem nás ti dají slevu (Bonami, Tchibo, Gymbeam, Niceboy, Eyerim…).
  • Spousta menších eventů a celofiremních akcí.
  • A samozřejmě - tenisky! Budeš mít přístup k top kouskům z Footshop & Queens za fakt příjemné ceny.

 Jak probíhá hiring:

1. kolo - cca 30 minut s naší HR (Míša), team leadem (Jano) a CPTO (Dan)

2. kolo - cca 90 minut, během kterých si sladíme vzájemná očekávání a ověříme znalosti

3. kolo - s dev týmem a PM Honzou - kratší kolo primárně určené ke společnému seznámení.

Jaké budou tvoje první kroky po nástupu

Týden 1

  • Dostaneš počítač podle vlastního výběru (Mac, Linux, Windows).
  • Absolvuješ onboarding s jednotlivými odděleními (ideálně osobně v Praze).
  • Zúčastníš se všech týmových meetingů.
  • Dostaneš první úkoly.

První 3 měsíce

  • Postupně tě onboardujeme do jednotlivých domén.
  • Zapojíš se do projektů podle fáze kvartálu (analýza a příprava zadání nebo vývoj konkrétních úloh na projektu).

Po 3 měsících

  • Jsi plnohodnotným členem týmu.
  • Jsi připravený zastřešit projekt z technologického hlediska.
  • Plánujeme tvůj další rozvoj.

🚫 Tato pozice není pro tebe, pokud:

  • Chceš jen psát kód podle zadání.
  • Nerad přebíráš zodpovědnost.
  • Nejsi týmový hráč.


 Detaily spolupráce

  • Lokalita: Preferujeme hybridně z Prahy/Trenčína(SK), možný je i full-remote.
  • Nástup: Ihned nebo dle domluvy.
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.