Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Administrativní support pro Collaboration tým

Administrativní support pro Collaboration tým

  • 0 Kč – 62 tis. Kč
  • On-site
  • Praha
  • Full-time

Do našeho collaboration oddělení hledáme novou kolegyni/kolegu, který se stane administrativní a organizační podporou pro svůj tým a zároveň pro naše zákazníky. Naše prostředí stavíme na collaboration řešení Cisco webex, která umožňují kolegům a zákazníkům efektivně komunikovat, sdílet informace a spolupracovat odkudkoli. Tvým úkolem bude stát se klíčovým kontaktem pro naše zákazníky a zároveň budeš pomáhat svým kolegům s přípravami nabídek, konfigurací webex zařízení, koordinací technických instalací a dalšími činnostmi. Pokud tě baví technologie, máš chuť komunikovat s lidmi, jsi pečlivý a nevadí ti administrativa, pak je tato role přesně pro tebe.


Co tě u náš čeká?

  • Práce s nástroji vendora určenými pro nákup, obnovu/ukončení či modifikaci služeb (např. Cisco CCW/CCW-R) – konfigurace zařízení na míru zákazníka přes webové rozhraní vendora.
  • Práce s informačním systémem společnosti MS Navision – příprava objednávek a interních zakázek
  • Proaktivní monitoring využívání předplacených služeb a příprava podkladů pro jejich modifikaci či prodloužení
  • Zodpovědnost za řešení nestandardních případů s výrobcemIntenzivní spolupráce s technickým presales oddělením a sales oddělením
  • Příprava podkladů pro nabídky (BoM) Korekce textu nabídkových dokumentů
  • Příprava a překlad katalogových listů výrobce do českého jazyka
  • Zprocesování interních objednávek 
  • Koordinace týmů pro doručení služby zákazníkovi (instalace videokonferenčních zařízení a jejich zprovoznění)
  • Evidence majetkuPříprava podkladů pro fakturaci 
  • Komunikace směrem k zákazníkovi
  • Odpovídá za administraci služeb collaboration týmu (videokonference formou služby – 4VIDEO

Co bys měl umět a znát?

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • MS Office – Excel, Word a Power Point pokročilá úroveň
  • Schopnost pracovat jak samostatně, tak v rámci týmuschopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
  • Zaměření na zákazníkaLoajalita ke společnosti                    
  • Český jazyk na úrovni rodilý mluvčí slovem i písmem.
  • Anglický jazyk slovem i písmem

A co ti můžeme nabídnout?

  • Stravenkový paušál
  • Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
  • Work life balance nám není cizí
  • Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
  • Roční kupon na MHD
  • Výuku anglického jazyka
  • Možnost multisport karty
  • Vouchery na dentální hygienu
Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.