Specialista/ka zákaznické péče s cizími jazyky 🚀
Ciao, hola, salut! 👋
do našeho Customer Care týmu hledáme posilu na pozici Specialita/ka zákaznické péče.
V Reserviu tvoříme SaaS službu, která zjednodušuje plánování rezervací malým a středním podnikům. Díky snadnému ovládání je náš digitální asistent vhodný pro kohokoli, bez ohledu na věk, technické znalosti nebo hendikep. Podnikatelé a jejich zaměstnanci se tak mohou soustředit jen na to nejdůležitější – na své zákazníky. 🚀
Aktuálně náš rezervační systém funguje ve 14 jazycích a ve více než 130 zemích světa. Měsíčně si přes něj zákazníci zarezervují milion různých služeb v oblastech krásy, zdraví, sportu nebo i vzdělávání. Za celou dobu jeho fungování se přes Reservio zarezervovalo více než 60 milionů lidí.
Abychom mohli i nadále zjednodušovat práci podnikatelům, hledáme nového člena, který se nebojí komunikovat v cizích jazycích, a stane se oporou pro naše zákazníky z celého světa.
🔍 Tvoje role
- Pečuješ o zákazníky z celého světa - jsi jejich styčný bod pro řešení dotazů a problémů.
- Komunikuješ s podniky i koncovými zákazníky, a to primárně přes chat, email ale i telefon.
- Úzce spolupracuješ s produktovým / vývojářským týmem na reportování technických problémů a jejich troubleshootingu.
- Podílíš se na našem Customer Success, což zahrnuje například komunikaci s potenciálními zákazníky nebo pomoc začínajícím klientům s nastavením jejich účtu.
- Máš svůj projektový čas, ve kterém se věnuješ zefektivnění našich procesů, úpravě obsahu v našem Helpcentru či čemukoliv jinému, co společně vymyslíme.
- Pokud ovládáš nějaký evropský jazyk, můžeš se čas od času zapojit i do překladů pro marketingové účely.
👀 O tobě?
- Máš silné komunikační dovednosti. Nezáleží na tom, kde jsi je získal/a, jde nám o ochotu naslouchat a hledat ta nejlepší řešení.
- Jsi empatická a pro-klientsky orientovaná osoba.
- Plynule komunikuješ v češtině a angličtině. A pokud zvládáš i další jazyky jako třeba francouzštinu, španělštinu nebo italštinu, je to velká výhoda!
- Rychle se přizpůsobíš změnám a dynamickému prostředí.
- Ovládáš AI nástroje a usnadňuješ si tak denodenní práci.
Jsi z Brna nebo okolí a můžeš se s námi setkávat v našich kancelářích v centru města.
💡 Proč Reservio?
- Pracujeme na projektu, který má obrovský smysl – naše služba zjednodušuje život lidem po celém světě.
- U nás to není jenom o vyřizování dotazů. Budeš se podílet na optimalizaci procesů, řešit komplexní požadavky podniků a zapojíme tě také do rozvoje Customer Success aktivit.
- Jsme malý tým - tvé slovo i názor u nás mají hodnotu.
Dostaneš prostor pro osobní i profesní růst.
🍻 Benefity
- 5 týdnů dovolené a sick days.
- Dog-friendly kancelář.
- Multisport karta.
- 1 den dobrovolnické činnosti ročně.
- Firemní akce.
- Káva, čaj, zmrzlina a další dobroty.
Možnost práce z home office.
Jak probíhá výběrové řízení?
- Krátký úvodní rozhovor s HR.
- Rychlý samostatný úkol.
- Osobní pohovor s naší Customer Care Manažerkou.
Zaujali jsme tě? 🤝 Napiš nám o sobě pár informací, třeba jaké máš zkušenosti nebo proč bys chtěl/a pracovat zrovna u nás. A my se ti ozveme. 😊
Těšíme se na tebe!