Pracovní nabídky
Obchod
Zákaznický servis
Specialista/ka zákaznické péče s cizími jazyky 🚀

Specialista/ka zákaznické péče s cizími jazyky 🚀

  • On-site, Hybrid
  • Brno
  • Full-time

Ciao, hola, salut! 👋 

do našeho Customer Care týmu hledáme posilu na pozici Specialita/ka zákaznické péče.

V Reserviu tvoříme SaaS službu, která zjednodušuje plánování rezervací malým a středním podnikům. Díky snadnému ovládání je náš digitální asistent vhodný pro kohokoli, bez ohledu na věk, technické znalosti nebo hendikep. Podnikatelé a jejich zaměstnanci se tak mohou soustředit jen na to nejdůležitější – na své zákazníky. 🚀

Aktuálně náš rezervační systém funguje ve 14 jazycích a ve více než 130 zemích světa. Měsíčně si přes něj zákazníci zarezervují milion různých služeb v oblastech krásy, zdraví, sportu nebo i vzdělávání. Za celou dobu jeho fungování se přes Reservio zarezervovalo více než 60 milionů lidí. 

Abychom mohli i nadále zjednodušovat práci podnikatelům, hledáme nového člena, který se nebojí komunikovat v cizích jazycích, a stane se oporou pro naše zákazníky z celého světa.  

🔍 Tvoje role

  • Pečuješ o zákazníky z celého světa - jsi jejich styčný bod pro řešení dotazů a problémů. 
  • Komunikuješ s podniky i koncovými zákazníky, a to primárně přes chat, email ale i telefon. 
  • Úzce spolupracuješ s produktovým / vývojářským týmem na reportování technických problémů a jejich troubleshootingu.
  • Podílíš se na našem Customer Success, což zahrnuje například komunikaci s potenciálními zákazníky nebo pomoc začínajícím klientům s nastavením jejich účtu.
  • Máš svůj projektový čas, ve kterém se věnuješ zefektivnění našich procesů, úpravě obsahu v našem Helpcentru či čemukoliv jinému, co společně vymyslíme.
  • Pokud ovládáš nějaký evropský jazyk, můžeš se čas od času zapojit i do překladů pro marketingové účely.

👀 O tobě?

  • Máš silné komunikační dovednosti. Nezáleží na tom, kde jsi je získal/a, jde nám o ochotu naslouchat a hledat ta nejlepší řešení.
  • Jsi empatická a pro-klientsky orientovaná osoba.
  • Plynule komunikuješ v češtině a angličtině. A pokud zvládáš i další jazyky jako třeba francouzštinu, španělštinu nebo italštinu, je to velká výhoda!
  • Rychle se přizpůsobíš změnám a dynamickému prostředí.
  • Ovládáš AI nástroje a usnadňuješ si tak denodenní práci.
  • Jsi z Brna nebo okolí a můžeš se s námi setkávat v našich kancelářích v centru města. 

💡 Proč Reservio?

  • Pracujeme na projektu, který má obrovský smysl – naše služba zjednodušuje život lidem po celém světě.
  • U nás to není jenom o vyřizování dotazů. Budeš se podílet na optimalizaci procesů, řešit komplexní požadavky podniků a zapojíme tě také do rozvoje Customer Success aktivit. 
  • Jsme malý tým -  tvé slovo i názor u nás mají hodnotu.
  • Dostaneš prostor pro osobní i profesní růst.

🍻 Benefity

  • 5 týdnů dovolené a sick days. 
  • Dog-friendly kancelář. 
  • Multisport karta. 
  • 1 den dobrovolnické činnosti ročně. 
  • Firemní akce. 
  • Káva, čaj, zmrzlina a další dobroty.  
  • Možnost práce z home office.

  Jak probíhá výběrové řízení?

  • Krátký úvodní rozhovor s HR.
  • Rychlý samostatný úkol.
  • Osobní pohovor s naší Customer Care Manažerkou.

Zaujali jsme tě? 🤝 Napiš nám o sobě pár informací, třeba jaké máš zkušenosti nebo proč bys chtěl/a pracovat zrovna u nás. A my se ti ozveme. 😊

Těšíme se na tebe!

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.