Digital Project Manager
Ahoj! 👋🏻
Jsme RVLT Digital – nezávislá digitální agentura z pražského Žižkova. Od roku 2018 pomáháme B2B značkám uspět od Česka přes Evropu až po východní Asii. Rosteme díky důvěře našich klientů, tvrdé práci a odhodlání dělat věci po svém – chytře, smysluplně, kreativně a vždy s lidským přístupem. Mezi naše klienty patří například Bobcat, CTP, Cresco, Develon a další.
Zakládáme si na podporující, přátelské a neformální atmosféře i na otevřenosti k novým nápadům. Naše hodnoty jsme definovali v #kryjemesizáda a #hledámenejlepšířešení.
Hledáme člověka, který:
Má alespoň 2 roky zkušeností s vedením projektů v digitálu.
Ovládá angličtinu na výborné úrovni a má komunikační dovednosti.
Je pečlivý, organizovaný, zodpovědný, samostatný a má smysl pro detail.
Umí pracovat s Google nástroji, Excel/Google Sheets i nástroji pro organizaci práce a je zvyklý trackovat svůj čas.
Ovládá CMS – např. Wordpress, ale jakýkoliv systém je vítán, rádi vyjdeme z tvých zkušeností a doučíme tě, co bude třeba.
Zná základy HTML a CSS (pro drobné úpravy či kopírování šablon).
Tuší, jak fungují analytické nástroje (Google Analytics, Tag Manager apod.).
Zvládne drobné grafické úpravy (např. oříznutí fotky).
Má přehled o CRM nebo e-mailingových nástrojích.
Má skvělý time management a vždy dodržuje termíny.
Umí efektivně zadávat práci kolegům z dalších týmů.
Co by obnášela tvá role?
Z hlediska rozložení práce – aktuálně: 60 % Project Manager, 30 % Account Manager, 10 % CMS Admin. Mění se průběžně podle aktuální potřeby firmy.
Stínování tvého teamleadera na setkáních s klienty, později samostatné vedení klientských meetingů.
Správu a tvorbu obsahu na webech našich klientů.
Organizaci úkolů v interních nástrojích (Trello, Slack).
Tvorbu zadání pro kolegy a kontrolu jejich včasného splnění.
Zpracovávání podkladů a jejich předávání dalším kolegům.
Podle potřeby vyhodnocování dat z analytických nástrojů.
Chceme, aby tě práce bavila a zároveň tě řádně živila – tvůj výkon oceníme odpovídajícím způsobem (dle praxe).
Tvými mentory by byli Honza Pouska (Digital Solutions Team Leader) a Honza Korecký (Digital Director).
Nástroje, se kterými pracujeme: Airtable, Cloudinary, Costlocker, Figma, FileZilla, Google Analytics a Tag Manager, Google Workspace (Gmail, Docs, Sheets, Calendar, Meet), Magnolia, Mailchimp, Slack, Smartlook, Sublime text, Trello, Visual code, Wordpress.
A proč se přidat právě k nám?
Každý si u nás najde něco, co mu zpříjemní pracovní život.
Neformální a přátelské prostředí v domě Radost (tak se tu to vážně jmenuje) v centru Prahy poblíž Hlavního nádraží.
Firemní počítač podle tvých preferencí.
Práce HPP, plný úvazek 130 hod. měsíčně se 4 týdny dovolené.
Flexibilní pracovní doba – stačí se domluvit s teamleaderem.
Možnost home office, v kanceláři stačí být 1–2 dny v týdnu, zbytek je na domluvě s tvým týmem a teamleaderem (nejdříve po zkušební době).
Příspěvek na zvolený benefit (Multisport / obědy / aj.).
Komunikace v češtině i angličtině (s rodilými mluvčími) na denní bázi.
Dotovaná výuka jazyků – 60 % hradíme my.
Možnost plně hrazeného nebo dotovaného dalšího vzdělávání (podle relevance pro náš business a formy vzdělávání).
Právní a finanční poradenství (i pro soukromé potřeby).
Pet-friendly kancelář.
Teambuilding (2x ročně) i další firemní akce (společné snídaně, večírky týmů apod.).
I když jsme dnes větší než dřív, pořád se trochu cítíme jako underdog: necháváme za sebe mluvit výsledky, máme větší srdce než ego, bojujeme férově, ale tvrdě.
Proto hledáme kolegy, kteří chtějí mít dopad – ne jen pozici. Pokud ti dává smysl dělat marketing, který firmám opravdu funguje a nezapadne, ozvi se.
Chceš se o nás dozvědět víc? Mrkni na náš career web, projekty, Instagram nebo LinkedIn.
A pokud ti tu něco chybí – klidně se nás zeptej.