Digital Project Manager

  • Hybrid
  • Praha
  • Full-time

Ahoj! 👋🏻

Jsme RVLT Digital – nezávislá digitální agentura z pražského Žižkova. Od roku 2018 pomáháme B2B značkám uspět od Česka přes Evropu až po východní Asii. Rosteme díky důvěře našich klientů, tvrdé práci a odhodlání dělat věci po svém – chytře, smysluplně, kreativně a vždy s lidským přístupem. Mezi naše klienty patří například Bobcat, CTP, Cresco, Develon a další.

Zakládáme si na podporující, přátelské a neformální atmosféře i na otevřenosti k novým nápadům. Naše hodnoty jsme definovali v #kryjemesizáda a #hledámenejlepšířešení.

Hledáme člověka, který:

  • Má alespoň 2 roky zkušeností s vedením projektů v digitálu.

  • Ovládá angličtinu na výborné úrovni a má komunikační dovednosti.

  • Je pečlivý, organizovaný, zodpovědný, samostatný a má smysl pro detail.

  • Umí pracovat s Google nástroji, Excel/Google Sheets i nástroji pro organizaci práce a je zvyklý trackovat svůj čas. 

  • Ovládá CMS –⁠⁠⁠⁠⁠ např. Wordpress, ale jakýkoliv systém je vítán, rádi vyjdeme z tvých zkušeností a doučíme tě, co bude třeba.

  • Zná základy HTML a CSS (pro drobné úpravy či kopírování šablon).

  • Tuší, jak fungují analytické nástroje (Google Analytics, Tag Manager apod.).

  • Zvládne drobné grafické úpravy (např. oříznutí fotky).

  • Má přehled o CRM nebo e-mailingových nástrojích.

  • Má skvělý time management a vždy dodržuje termíny.

  • Umí efektivně zadávat práci kolegům z dalších týmů.

Co by obnášela tvá role?

  • Z hlediska rozložení práce – aktuálně: 60 % Project Manager, 30 % Account Manager, 10 % CMS Admin. Mění se průběžně podle aktuální potřeby firmy.

  • Stínování tvého teamleadera na setkáních s klienty, později samostatné vedení klientských meetingů.

  • Správu a tvorbu obsahu na webech našich klientů. 

  • Organizaci úkolů v interních nástrojích (Trello, Slack).

  • Tvorbu zadání pro kolegy a kontrolu jejich včasného splnění.

  • Zpracovávání podkladů a jejich předávání dalším kolegům.

  • Podle potřeby vyhodnocování dat z analytických nástrojů.

Chceme, aby tě práce bavila a zároveň tě řádně živila – tvůj výkon oceníme odpovídajícím způsobem (dle praxe).

Tvými mentory by byli Honza Pouska (Digital Solutions Team Leader) a Honza Korecký (Digital Director).

Nástroje, se kterými pracujeme: Airtable, Cloudinary, Costlocker, Figma, FileZilla, Google Analytics a Tag Manager, Google Workspace (Gmail, Docs, Sheets, Calendar, Meet), Magnolia, Mailchimp, Slack, Smartlook, Sublime text, Trello, Visual code, Wordpress.

A proč se přidat právě k nám?

Každý si u nás najde něco, co mu zpříjemní pracovní život.

  • Neformální a přátelské prostředí v domě Radost (tak se tu to vážně jmenuje) v centru Prahy poblíž Hlavního nádraží.
 

  • Firemní počítač podle tvých preferencí.

  • Práce HPP, plný úvazek 130 hod. měsíčně se 4 týdny dovolené.

  • Flexibilní pracovní doba – stačí se domluvit s teamleaderem.

  • Možnost home office, v kanceláři stačí být 1–⁠⁠⁠⁠⁠2 dny v týdnu, zbytek je na domluvě s tvým týmem a teamleaderem (nejdříve po zkušební době).

  • Příspěvek na zvolený benefit (Multisport / obědy / aj.).

  • Komunikace v češtině i angličtině (s rodilými mluvčími) na denní bázi.

  • Dotovaná výuka jazyků –⁠⁠⁠⁠⁠ 60 % hradíme my.

  • Možnost plně hrazeného nebo dotovaného dalšího vzdělávání (podle relevance pro náš business a formy vzdělávání).

  • Právní a finanční poradenství (i pro soukromé potřeby).

  • Pet-friendly kancelář.

  • Teambuilding (2x ročně) i další firemní akce (společné snídaně, večírky týmů apod.).

I když jsme dnes větší než dřív, pořád se trochu cítíme jako underdog: necháváme za sebe mluvit výsledky, máme větší srdce než ego, bojujeme férově, ale tvrdě. 
Proto hledáme kolegy, kteří chtějí mít dopad – ne jen pozici. Pokud ti dává smysl dělat marketing, který firmám opravdu funguje a nezapadne, ozvi se.

Chceš se o nás dozvědět víc? Mrkni na náš career web, projekty, Instagram nebo LinkedIn
A pokud ti tu něco chybí – klidně se nás zeptej.

Přihlaste se k newsletteru a posuňte se vpřed!
© 2012 – 2025 StartupJobs.com s.r.o.