Accounting specialist / Specialista účetního oddělení
Náplň práce
Kontrola správnosti DPH na fakturách, zastřešení agendy DPH a komunikace s daňovými poradci a úřady, příprava dokumentace pro přiznání k dani z příjmu právnických osob. Dále: koordinace dokumentace pro finanční audity, komunikace s externími auditory, podpora přípravy finančních výkazů, reporting peněžních toků. Budete rovněž spolupracovat na vnitropodnikových finančních transakcích, zaúčtování mezd, kontrole v Intrastatu, aktualizaci směnných kurzů, evidenci faktur, kontrole zpracování zpětných plateb.
Jaká by měla být vaše kvalifikace
Zkušenosti z oblasti podnikových financí, znalost předpisů a operací DPH, praxi používání SAP a Excel, mít zaměření na detaily a výborné komunikační schopnosti. Vaše vzdělání by mělo být min. SŠ ekonomického směru a znalost AJ min. B1-2.
Budete mít výhodu když...
Budete mít praxi z pozice ekonomického směru z výrobní nebo logistické společnosti a také znalost příslušné ekonomické legislativy.